August 23, 2019, 08:12:32 pm

Author Topic: Feliciteer hier kees!  (Read 2384 times)

Lamborsche

• BMW M3 Driver
  • YouTube.com/Gnepiah
    • View Profile
Re: Feliciteer hier kees!
« Reply #30 on: June 09, 2008, 08:27:32 pm »
Idd jammer dat er door sommige rijders erg onsportief werd gereden. Bij de eerste kwalificatie had ik een k*tkart en kon ik niet echt een goede tijd neerzetten waardoor ik bij de eerste race bij de 'langzamen' zat. Een voordeel voor mij dus dat ik bij de 'langzamen' zat, dat kwam ik achteraf pas achter. Ik startte in de eerste race als 10e en ik finishte als 6e (bij de laatste lap werd ik alsnog aan de kant gebeukt door een onsportieve rijder terwijl ik gewoon op de racelijn reed - weg 5e positie dus), voor mijn gevoel had ik toen lekker gereden en de punten heb ik binnen en ik dacht de finale wel te halen.

2e kwalificatie; eindelijk een goede kart en ik had een snelle tijd neergezet waardoor ik bij de 'snellen' zat in de 2e race. Achteraf was ik er niet zo blij mee omdat ik dan bij hele goede coureurs zit, als ik iets langzamer had gereden dan zat ik bij de 'langzamen' en had ik meer kans om punten te scoren (wat Kees dus hierboven heeft uitgelegd). Goed, niks aan te doen en ik startte als 11e bij de 2e race in de 'snelle' groep. Bij de eerste bocht haalde ik 2 karts in, bij de tweede bocht nog een kart, het ging dus erg lekker. Maar dan krijg ik opeens een keiharde duw van zij/achter waardoor ik de zijkant raakte en de achterkant van mijn kart omhoog ging - ik stond toen helemaal stil. Toen kon ik de race wel vergeten, ik stond weer een paar posities hoger en ik was echt pissed off. Daarna toch nog als 13e (of was het 14e?) geeindigd.

Toch jammer dat sommige het nodig vonden om te beuken terwijl je gewoon op de racelijn rijdt, maar op een gegeven moment deed iedereen dat want anders was je echt kansloos.

Verder was het een erg leuk dagje en ik had me prima vermaakt. En het was nog gratis ook!:D

Brian

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #31 on: June 09, 2008, 08:28:34 pm »
Ik snap 't niet?

Lamborsche

• BMW M3 Driver
  • YouTube.com/Gnepiah
    • View Profile
« Reply #32 on: June 09, 2008, 08:29:13 pm »
Wat snap je niet?

darkkingll

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #33 on: June 09, 2008, 10:01:27 pm »
Kees en Ferraghini, Jammer ja..
Maar wel vrij slecht ook georganiseerd als ik jullie verhalen zo lees..

Leon.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
Re: Condoleer hier kees!
« Reply #34 on: June 09, 2008, 10:09:59 pm »
Gecondoleerd! (gb)
Kudos: 273592 (vandaag: 2972)     

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile