November 18, 2018, 01:06:10 am

Author Topic: Objectievendiscussietopic deel 2  (Read 22608 times)

Stijn92

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
    • stijnvanhelden
Re: Objectievendiscussietopic deel 2
« Reply #420 on: September 09, 2008, 04:14:50 pm »
'92 terror?

Je zult bedoelen: ingebouwde focusmotor.

ja, dat bedoel ik idd

Paul23

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #421 on: September 09, 2008, 08:23:59 pm »
ff een vraagje; ik weet dat nikon voor de D-serie een serie lenzen heeft gemaakt, de DX-serie, allemaal met ingebouwde focus (toch?). maar dit zijn allemaal Nikkor-lenzen. hoe zit dat dan met een lens van Tamron of van Sigma ofzo? hoe kun ja daaraan zien of ie een ingebouwde focus heeft?

Weet iemand toevallig een goedkoop adres voor een Nikkor 18-200 VR ? :D
Ik ben aan het twijfelen, als ik een D60 ga kopen, of ik dan meteen een 18-200 VR erbij koop en dan klaar ben, maar wel een hele bak geld in een keer, of gewoon begin met een standaard 18-55 VR en een tijd later nog een andere (wellicht 18-200 VR) koop... :)
ow ja, ik heb een DSLR; vergeten dat jij mij altijd na'aapt :P
:')
Wat bedoel je nou, dat ik jou na-aap? :o
Denk je dat ik serieus een dSLR overweeg om jou 'na te apen?' Jonge, als ik 450 euro uit ga geven weet ik echt wel waarom ik dat doe en doe ik dat voor mezelf :D
O.a. door jou D40 heb ik kennis kunnen maken met dit soort camera's. Ik heb me er de laatste tijd flink in verdiept :Y
Laatste tijd merk ik ook dat ik meer met fotografie ben gaan doen, en dat ik echt plezier in die hobby heb. Ik wil steeds meer foto's gaan maken van steeds meer verschillende dingen, en als je verder wilt daarin is mijn Panasonic simpelweg niet echt voldoende qua lens en mogelijkheden :)
Bovendien, hoef ik het eigenlijk niet eens uit te leggen :P Maja, ik ben altijd zo gek dat toch te doen _O- :+

Stijn92

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
    • stijnvanhelden
« Reply #422 on: September 09, 2008, 09:02:56 pm »
ff een vraagje; ik weet dat nikon voor de D-serie een serie lenzen heeft gemaakt, de DX-serie, allemaal met ingebouwde focus (toch?). maar dit zijn allemaal Nikkor-lenzen. hoe zit dat dan met een lens van Tamron of van Sigma ofzo? hoe kun ja daaraan zien of ie een ingebouwde focus heeft?

Weet iemand toevallig een goedkoop adres voor een Nikkor 18-200 VR ? :D
Ik ben aan het twijfelen, als ik een D60 ga kopen, of ik dan meteen een 18-200 VR erbij koop en dan klaar ben, maar wel een hele bak geld in een keer, of gewoon begin met een standaard 18-55 VR en een tijd later nog een andere (wellicht 18-200 VR) koop... :)
ow ja, ik heb een DSLR; vergeten dat jij mij altijd na'aapt :P
:')
Wat bedoel je nou, dat ik jou na-aap? :o
Denk je dat ik serieus een dSLR overweeg om jou 'na te apen?' Jonge, als ik 450 euro uit ga geven weet ik echt wel waarom ik dat doe en doe ik dat voor mezelf :D
O.a. door jou D40 heb ik kennis kunnen maken met dit soort camera's. Ik heb me er de laatste tijd flink in verdiept :Y
Laatste tijd merk ik ook dat ik meer met fotografie ben gaan doen, en dat ik echt plezier in die hobby heb. Ik wil steeds meer foto's gaan maken van steeds meer verschillende dingen, en als je verder wilt daarin is mijn Panasonic simpelweg niet echt voldoende qua lens en mogelijkheden :)
Bovendien, hoef ik het eigenlijk niet eens uit te leggen :P Maja, ik ben altijd zo gek dat toch te doen _O- :+
en nu zie ik ook dat je je naam hebt veranderd....ook weer nageaapt ;)
OT maar weer

Marcel

• View Profile
« Reply #423 on: September 09, 2008, 09:46:02 pm »
Bij de Mediamarkt hier is trouwens een D60 + 18-55 voor 399 nu :)
Weet niet of mensen er wat aan hebben, maar toch :P

Edit: Zie net dat dit eigenlijk het verkeerde topic is... :')

« Last Edit: September 09, 2008, 09:48:01 pm by Marcel »

Paul23

• Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #424 on: September 09, 2008, 10:24:16 pm »
Bij de Mediamarkt hier is trouwens een D60 + 18-55 voor 399 nu :)
Weet niet of mensen er wat aan hebben, maar toch :P

Edit: Zie net dat dit eigenlijk het verkeerde topic is... :')

Oew, goed dat je het zegt :D, dat scheelt toch weer 50 euro 8-)
Oh, wel één ding... :+ Die 18-55, is dat de VR-versie? :o

Josh

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #425 on: September 09, 2008, 10:29:03 pm »
Prijzen verschillen per filiaal bij de Media Markt, dus daar heb jij als Limburger niet veel aan ;)

Paul23

• Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #426 on: September 09, 2008, 10:48:24 pm »
Prijzen verschillen per filiaal bij de Media Markt, dus daar heb jij als Limburger niet veel aan ;)
Dammit... (gb)
Wel goed dat je het effe aangeeft ^O^, anders was ik misschien voor niks gaan kijken :+