December 14, 2018, 04:33:00 am

Author Topic: Algemene vragen 3  (Read 18171 times)

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
Re: Algemene vragen 3
« Reply #300 on: July 10, 2008, 03:29:08 pm »
:') Das ook geen antwoord.

Thomax

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Nikon D7000
    • View Profile
    • www.thomasvervuurt.nl
« Reply #301 on: July 10, 2008, 03:31:02 pm »
:') Das ook geen antwoord.
Dat van jou was ook geen antwoord.. :we:

Moet ik nou tegen de admin gaan zeggen ''OT''?
« Last Edit: July 10, 2008, 03:35:03 pm by thomax92 »

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #302 on: July 10, 2008, 03:41:08 pm »
Jaggie doe gewoon niet zo dom.
Sorry hoor maar ik vind het nogal kansloos hoe je reageert.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Jordy Leenders

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • www.JORDYLEENDERS.com
    • View Profile
    • Jordyleenders.com
« Reply #303 on: July 10, 2008, 03:48:09 pm »
Het is niet noodzakelijk, maar het kan geen kwaad als die het niet heeft. Maar dan moet je hem zelf reinigen.
laten reinigen lijkt me verstandiger....;)
zelf kan overigens wel :Y
Maar dus als ik een D80 zou kopen is het niet erg dat hij die functie niet heeft want dat kan een winkel voor me doen? Moet dat dan vaak gebeuren?

Of het vaak moet gebeuren dat hangt helemaal van jezelf af. Hoe meer jij je lenzen eraf haalt en er weer opdoet, hoe groter de kans dat er stof op je spiegel kan komen waardoor je hem vaker schoon moet laten maken. Het is overigens wel slimmer/goedkoper/makkelijker om dit zelf te doen aangezien je gewoon een reinigingskitje koopt met spullen erin en een blaasbalgje, hiermee kun je de spiegel schoonmaken door gewoon de camera ondersteboven te houden en met het balgje in de opening te blazen. Het grote nadeel van zo'n kitje is dat ze behoorlijk duur zijn voor wat je er voor krijgt.
WWW.JORDYLEENDERS.COM. Get yours at bighugelabs.com" title="WWW.JORDYLEENDERS.COM

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #304 on: July 10, 2008, 03:53:35 pm »
Ik heb ook zo'n blaasblalgje, kost 8 euro ofzo. Paar keer hard blazen en het is weg.
Maar ga er niet met doekjes / wattestokjes / je vinger of whatever in. Niets aanraken. Vooral het laagdoorlatend filter is erg gevoelig.

Spiegel kan je opklappen via het menu, ik weet niet of fel licht schadelijk is voor de sensor, dus voor de zekerheid hou ik 'm wat afgeschermd...

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #305 on: July 10, 2008, 03:53:37 pm »
:) Ik doe niet dom hoor maar ik zie het alweer gebeuren dat er weer iemand voor een vreselijk dure camera gaat terwijl de huidige foto's nou niet echt fotografische hoogstandjes zijn. Laat een Fujifilm S5700 nou net camera zijn waar je ontzettend veel uit kan halen. Als je dan nog dit soort foto's (http://spots.autogespot.com/files/06_07_2008/c214748364806072008231524_5.jpg) gaat posten in een fotografietopic, vraag ik me sterk af of er wel enige sprake is van fotografisch inzicht. Beter om iemand daar voor te behoeden (na een body en een lens stoppen de uitgaven immers niet) dan te bevorderen. Dat mag als neutraal persoon.

Daann

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #306 on: July 10, 2008, 03:57:53 pm »
:) Ik doe niet dom hoor maar ik zie het alweer gebeuren dat er weer iemand voor een vreselijk dure camera gaat terwijl de huidige foto's nou niet echt fotografische hoogstandjes zijn. Laat een Fujifilm S5700 nou net camera zijn waar je ontzettend veel uit kan halen. Als je dan nog dit soort foto's (http://spots.autogespot.com/files/06_07_2008/c214748364806072008231524_5.jpg) gaat posten in een fotografietopic, vraag ik me sterk af of er wel enige sprake is van fotografisch inzicht. Beter om iemand daar voor te behoeden (na een body en een lens stoppen de uitgaven immers niet) dan te bevorderen. Dat mag als neutraal persoon.

misschien wil hij gewoon een dslr maar geen d40 ivm de nadelen ;) je koopt toch nog altijd wat je wil

joenes

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #307 on: July 10, 2008, 04:20:53 pm »
ik kan me hier wel in vinden :Y
moet idd eerlijk zeggen dat zijn foto's in de showcase niet daverende kwaliteit hebben, en dan mag je gerust zeggen dat je het niet aanraad een D80 te kopen. :)
(welliswaar op een wat sarcastische, misschien vervelende manier)

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #308 on: July 10, 2008, 06:04:50 pm »

Dan kan je dat ook gewoon netjes zeggen in plaats van een reactie plaatsen die heel erg negatief over komt, sluit me dus aan bij MB, en volgens mij is er recentelijk een topic gepost met de juiste manier voor het gebruik van de ( :') ) Smilie ;)

Thomax

• Nikon D7000
    • View Profile
    • www.thomasvervuurt.nl
« Reply #309 on: July 10, 2008, 08:11:57 pm »

Dan kan je dat ook gewoon netjes zeggen in plaats van een reactie plaatsen die heel erg negatief over komt, sluit me dus aan bij MB, en volgens mij is er recentelijk een topic gepost met de juiste manier voor het gebruik van de ( :') ) Smilie ;)

^O^
En Jaggie dat was wel dom want wie is er nou steeds zo bezig om het netjes/serieus te houden op het forum? De admins ja en dan gaat een admin dit gedrag vertonen...(:')) ;)
« Last Edit: July 10, 2008, 08:15:13 pm by thomax92 »

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #310 on: July 10, 2008, 08:18:55 pm »
;) In plaats van nog even aan te dikken wat Kees en Mb al zeiden kan je dan dus ook doorlezen en inhoudelijk reageren. Maar nee, je moet natuurlijk nog even hetzelfde zeggen als wat 2 anderen ook zeggen. Ik reageer later tenminste nog serieus, kan ik van jou niet zeggen.

^O^
En Jaggie dat was wel dom want wie is er nou steeds zo bezig om het netjes/serieus te houden op het forum? De admins ja en dan gaat een admin dit gedrag vertonen...(:')) ;)
;) Ja wat dom van mij zeg. Als we het echt allemaal zo serieus en netjes willen houden zouden we veel meer mensen moeten gaan waarschuwen per dag en dan wordt het net een gevangenis waar je je moet gaan aanpassen qua posten aan de wensen van andere users.

Zinvolle reacties dus maar weer?
« Last Edit: July 10, 2008, 08:21:13 pm by Jaggie »

Thomax

• Nikon D7000
    • View Profile
    • www.thomasvervuurt.nl
« Reply #311 on: July 10, 2008, 08:32:18 pm »
;) In plaats van nog even aan te dikken wat Kees en Mb al zeiden kan je dan dus ook doorlezen en inhoudelijk reageren. Maar nee, je moet natuurlijk nog even hetzelfde zeggen als wat 2 anderen ook zeggen. Ik reageer later tenminste nog serieus, kan ik van jou niet zeggen.

^O^
;) Ja wat dom van mij zeg. Als we het echt allemaal zo serieus en netjes willen houden zouden we veel meer mensen moeten gaan waarschuwen per dag en dan wordt het net een gevangenis waar je je moet gaan aanpassen qua posten aan de wensen van andere users.

Zinvolle reacties dus maar weer?
Goed idee ;)

DUS OT

AnshoB

• View Profile
    • Ansho.nl
« Reply #312 on: July 11, 2008, 03:18:00 pm »
Ik ben op zoek naar een Sandisk 4 GB extreme III kaartje (SD!!)

Ik heb wel wat opties gevonden. goedkoopste was 32 euro.
iemand goedkoper gezien? Ik vertrouw veel sites ook niet. misschien dat jullie er wel goede ervaringen mee hebben.
echter heb ik er ook geen problemen mee als iemand er zelf een in de aanbieding heeft :)

het is de bedoeling dat ie in een d80 gepropt wordt. waarvan ik aanneem dat die er ook inpast?  :holland:

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #313 on: July 11, 2008, 03:45:47 pm »
Nevermind toch? :) ;) :')

AnshoB

• View Profile