September 20, 2020, 08:51:54 am

Author Topic: Welke auto rijden wij SPOTTERS zelf mee? Deel 4  (Read 19160 times)

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Re: Welke auto rijden wij SPOTTERS zelf mee? Deel 4
« Reply #270 on: February 18, 2008, 09:58:22 am »
Erg lekkere auto die in originele staat gewoon gaaf is! De normale uitlaten zitten er ook al onder zie ik, nice. ^O^ Dit zal wel één van de weinige originele M3's in NL zijn.

Mark Nauta

• Bugatti EB110 Driver
  • "Wer zu schnell rein will, kommt zu langsam raus"
    • View Profile
    • MarkNauta.nl
« Reply #271 on: February 18, 2008, 12:20:19 pm »
ik blijf het zeggen mark: Heerlijke auto in een topstaat dus..
is trouwens een prijzig setje die koni dempers
Ja die Koni's zijn niet heel goedkoop. Ben ook wel blij dat die eronder zitten. Geeft je meteen meer mogelijkheden. Nu staat ie nog op een hele comfortabele stand. Maar als ik het wil kan ik hem natuurlijk ook lekker hard zetten. Voor op bijvoorbeeld Zandvoort erg makkelijk. Daar is een harde vering gewenst. Mocht ik er dan een keer mee naar de Ring gaan, dan kun je hem wat softer zetten, want daar wil je juist niet een kneiterhard onderstel hebben.

Erg lekkere auto die in originele staat gewoon gaaf is! De normale uitlaten zitten er ook al onder zie ik, nice. ^O^ Dit zal wel één van de weinige originele M3's in NL zijn.
Geukkig valt dat nog mee Emil. De auto's die je vaak ziet die niet origineel zijn, dat zijn 9 van de 10 keer dan ook geen M3's. Ik ken nu via via een aantal M3's en die zijn allemaal redelijk origineel, of zijn klaar gemaakt voor het circuit. Maar wat je zegt. Origineel zijn ze gewoon het mooist. Mijne is op een paar dingen na due geheel origineel. Wel is het zo dat op de mijne alleen maar BMW onderdelen zitten. Zo is bijvoorbeeld de grille van de M3 3.2 en de kofferklepspoiler van de E46 M3. Die 2 dingen blijven gewoon zitten. Verder is nu nog het enige dat die achterlichten de originele kleur gaan krijgen. Die zijn nu nog donkerder/paarsig. Maar de achterkant is al veel mooier geworden met die originele uitlaat. Geluid is ook erg lekker ;).

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #272 on: February 18, 2008, 12:25:35 pm »
Meer ''uitleg'' is niet nodig! ^O^ Nu de M3 maar eens bekijken op de meeting ;) ;)

FrieZ

• Lamborghini Gallardo Driver
  • Smile and wave boyzz, smile and wave...
    • View Profile
« Reply #273 on: February 18, 2008, 12:29:40 pm »
@ Mark: Nog gefeliciteerd met je M3 ;) ! Niet geheel mijn smaak... zolang jij er maar veel plezier van hebt :)
Het leven is niet eerlijk. Neem nou Afrika...
Daar hebben ze altijd mooi weer!

Micheal

• Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
« Reply #274 on: February 18, 2008, 01:54:03 pm »
Mooie BMW Mark. :) ^O^ Ik dacht dat het nog een type daarvoor was. (De E30, vind ik ook een dikke BMW!)

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
« Reply #275 on: February 18, 2008, 02:27:12 pm »
Meer ''uitleg'' is niet nodig! ^O^ Nu de M3 maar eens bekijken op de meeting ;) ;)
dat zowieso
ben benieuwd

Matthi.Lampe

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #276 on: February 19, 2008, 12:28:52 am »
Hele gave M5 Matthi. Lijkt me een heerlijke wagen. Heb er nog nooit mee gereden, alleen een keer in meegereden. Maar volgens mij gaat dat echt zo ongelooflijk lekker!! Jullie huis is natuurlijk ook SUPER!!!

Thanks Mark!!
Je mag altijd eens langskomen naar België voor eens een shoot te maken met mijn M5 in de hoofdrol. :D
Want ik vind uw foto's namelijk magistraal!!

Ohja, uw M3 ziet er PRACHTIG uit! Dat interieur, net alsof hij nog maar juist uit de showroom is gekomen!  8-)
Proficiat!!

Mark Nauta

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
    • MarkNauta.nl
« Reply #277 on: February 19, 2008, 12:43:59 am »
Hele gave M5 Matthi. Lijkt me een heerlijke wagen. Heb er nog nooit mee gereden, alleen een keer in meegereden. Maar volgens mij gaat dat echt zo ongelooflijk lekker!! Jullie huis is natuurlijk ook SUPER!!!

Thanks Mark!!
Je mag altijd eens langskomen naar België voor eens een shoot te maken met mijn M5 in de hoofdrol. :D

Ohja, uw M3 ziet er PRACHTIG uit! Dat interieur, net alsof hij nog maar juist uit de showroom is gekomen!  8-)
Proficiat!!
Dank U! Dat aanbod neem ik graag aan en dat zullen we dan ook zeker eens gaan afspreken. M5 met zijn broertje M3 in de shoot ;).

Het interieur van de M3 ziet er inderdaad nog geweldig uit. Is geen beschadiging op te vinden. Deze auto is gelukkig erg goed op gepast en heeft nu weer een prima baasje gevonden.

Matthi.Lampe

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #278 on: February 19, 2008, 09:11:12 pm »

Thanks Mark!!

Proficiat!!
Dank U! Dat aanbod neem ik graag aan en dat zullen we dan ook zeker eens gaan afspreken. M5 met zijn broertje M3 in de shoot ;).

Het interieur van de M3 ziet er inderdaad nog geweldig uit. Is geen beschadiging op te vinden. Deze auto is gelukkig erg goed op gepast en heeft nu weer een prima baasje gevonden.

Perfect!

Als je eens wilt afspreken, laat iets weten! ( matthilampe@gmail.com )

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #279 on: February 20, 2008, 10:31:32 am »
Allemaal mailen! :+

pieliej

• Bentley Continental GTC Driver
  • Paris - Rome - Berlin
    • View Profile
« Reply #280 on: February 20, 2008, 10:40:22 am »
Allemaal mailen! :+
Ik heb nog wel ergens een programma'tje, kan je e-mailbommen verzenden :evil:

:')

Stoes

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • www.porsche-blog.nl - alles over porsche
« Reply #281 on: February 20, 2008, 04:48:59 pm »
@ Mark Nauta

Laat je de orginele velgen er ook op zitten?

Mark Nauta

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
    • MarkNauta.nl
« Reply #282 on: February 21, 2008, 02:53:48 pm »
@ Mark Nauta

Ja zeker. Als je het draadje verder terug leest, dan zul je zien dat ik juist een fan ben van origineel. Dus dan blijven ook zeker de originele velgen ja. Zou geen reden zien om ze te vervangen. Het zijn tenslotte ook nog eens lichtgewicht lichtmetalen velgen.

Stoes

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • www.porsche-blog.nl - alles over porsche
« Reply #283 on: February 21, 2008, 03:20:47 pm »
@ Mark Nauta

Ja zeker. Als je het draadje verder terug leest, dan zul je zien dat ik juist een fan ben van origineel. Dus dan blijven ook zeker de originele velgen ja. Zou geen reden zien om ze te vervangen. Het zijn tenslotte ook nog eens lichtgewicht lichtmetalen velgen.

Oké, ik had het persoonlijk niet gedaan, maar het is jouw kindje!

Mark Nauta

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
    • MarkNauta.nl
« Reply #284 on: February 21, 2008, 04:07:36 pm »
@ Mark Nauta

Oké, ik had het persoonlijk niet gedaan, maar het is jouw kindje!
Mag ik vragen waarom je dat niet zou hebben gedaan??