November 15, 2018, 12:00:54 pm

Author Topic: Facts II  (Read 72920 times)

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
Re: Facts II
« Reply #600 on: May 08, 2012, 11:34:08 am »
Klopt maar veel spotters zeuren er over maar die kwaliteit van hun is niet bepaald om over naar huis te schrijven. Dus ik zeg ook meer views begint bij jezelf.

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #601 on: May 08, 2012, 12:48:18 pm »
Dan is het alsnog minder. Als het zo'n tijd duurt voordat je maar enigszins gewend ben aan de navigatie door de site, hebben veel gebruikers het al opgegeven. Ik denk dat die views dus makkelijk te verklaren zijn.

Views worden gebasseerd op unieke bekijkers, vroeger elke view. Dus het is logisch dat er minder views zijn.

Jan Peek

• View Profile
« Reply #602 on: May 08, 2012, 01:26:07 pm »
-
« Last Edit: May 08, 2012, 04:54:28 pm by Jan Peek »

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #603 on: May 08, 2012, 02:47:54 pm »
Wat Joel zegt klopt ook niet. Dit was al voor de nieuwe site zo, al meer dan een jaar in ieder geval.

Jan Peek

• View Profile
« Reply #604 on: May 08, 2012, 02:51:41 pm »
Zijn onze views nou zo slecht dan bij de spots? Maand geleden was het een rotzooi nu halen ze gewoon views.

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #605 on: May 08, 2012, 04:49:25 pm »
Kijk je views maar eens terug met spots van voor de update. Dat zijn geen misselijke verschillen.

Jan Peek

• View Profile
« Reply #606 on: May 08, 2012, 05:48:15 pm »
Kijk je views maar eens terug met spots van voor de update. Dat zijn geen misselijke verschillen.

Ja oke dat is waar, hopelijk komt dat nog goed :)

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #607 on: May 08, 2012, 06:02:30 pm »
Qua bezoekers niet.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Arjan

• BMW M3 Driver
  • pol-lol
    • View Profile
« Reply #608 on: May 08, 2012, 06:57:00 pm »
Klopt spots halen wel minder views maar als mensen nou is fatsoenlijke kwaliteit uploaden dan zal je zien dat je meer views krijgt :')
Dank u. Ik weet niet of je mijn spots al bekeken hebt. :evil: :+
In vergelijking met andere spots op de site, mag ik niet klagen over het aantal views dat ik krijg, maar in vergelijking met voor de update is het verschil wel erg groot.
Dan is het alsnog minder. Als het zo'n tijd duurt voordat je maar enigszins gewend ben aan de navigatie door de site, hebben veel gebruikers het al opgegeven. Ik denk dat die views dus makkelijk te verklaren zijn.

Views worden gebasseerd op unieke bekijkers, vroeger elke view. Dus het is logisch dat er minder views zijn.

ok, dat verklaart veel.

loyers

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #609 on: May 08, 2012, 09:29:59 pm »
sinds de site vernieuwd is doet de kwaliteit er niet meer toe, het is alleen nog het type wagen dat nog telt. Of het nu een aventador met goeie foto's of met slechte foto's, je mag er zeker van zijn dat hij spot van de dag is. Iemand die er werk van maakt om b.v. prachtige foto's van een M3 te maken, die worden niet meer bekeken en waarom ? Omdat de meeste spotters niet meer weten wat er onder de motorkap van een m3 zit ? Dit vind ik wel een beetje jammer. Wat de views betreft denk ik dat het komt, als je met de muis op de spot gaat zie je zo al 9 foto's in het klein

Arjan

• BMW M3 Driver
  • pol-lol
    • View Profile
« Reply #610 on: May 09, 2012, 03:48:55 pm »
sinds de site vernieuwd is doet de kwaliteit er niet meer toe, het is alleen nog het type wagen dat nog telt. Of het nu een aventador met goeie foto's of met slechte foto's, je mag er zeker van zijn dat hij spot van de dag is. Iemand die er werk van maakt om b.v. prachtige foto's van een M3 te maken, die worden niet meer bekeken en waarom ? Omdat de meeste spotters niet meer weten wat er onder de motorkap van een m3 zit ? Dit vind ik wel een beetje jammer. Wat de views betreft denk ik dat het komt, als je met de muis op de spot gaat zie je zo al 9 foto's in het klein

Die indruk heb ik ook wel. Die svdd van gisteren in NL was echt  :')

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #611 on: May 09, 2012, 03:51:05 pm »
Inderdaad, wat is nou interessanter aan zo'n Spyker die gisteren ook al SVDD werd dan een 993 GT2....

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #612 on: May 09, 2012, 03:58:07 pm »

Die indruk heb ik ook wel. Die svdd van gisteren in NL was echt  :')
Niks aan te doen, de spotters stemmen er zelf op.

Voor wat betreft de kwaliteit, zie je iets wat geen goede kwaliteit is dan geef je de spot toch aan met spots melden? Aangezien wij de spots niet meer achter de schermen zien voordat ze op de site verschijnen kunnen wij niet van tevoren de slechte kwaliteit verwijderen. Iets wat we eerst wel deden. Dat is nu aan jullie.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Jan Peek

• View Profile
« Reply #613 on: May 09, 2012, 04:49:38 pm »
Is het nu ook zo dat alleen de spot van de dag uit Nederland op de frontpage komt? :)

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #614 on: May 09, 2012, 05:09:34 pm »
Yes dat klopt en op .be zie je die van BelgiŽ en op .fr die van Frankrijk enzovoort
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)