August 25, 2019, 03:59:30 pm

Author Topic: Hoe goed is een exoot?  (Read 1823 times)

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
Hoe goed is een exoot?
« on: February 10, 2007, 11:19:28 am »
We weten allemaal dat exclusieve wagens in het verleden niet altijd even goed waren. Vooral Italianen hadden wat dat betreft een slechte reputatie. Maar ook tegenwoordig zie ik op wrakkensites voor exclusieve wagens verdacht veel Lambo's staan met uitgebrande motor.

Als er iemand cijfermateriaal over kwaliteit van exoten heeft uit heden of verleden, dan kan-ie dat hier delen met de rest van de (Nederlandstalige) wereld.

Maarten

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Keep your dreams alive.
    • View Profile
    • geen
Re: Hoe goed is een exoot?
« Reply #1 on: February 10, 2007, 03:41:34 pm »
Was er niet zo'n site over Lamborghini's die massaal in de fik vlogen? :P

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #2 on: February 10, 2007, 03:56:47 pm »
Ik heb het vooral gezien op de site wreckedexotics.com, maar de vorige keer dat ik die site hier vermeldde werd de referentie meteen gecensureerd. Vreemd, want echt een concurrent voor Autogespot is hij niet...

Maarten

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Keep your dreams alive.
    • View Profile
    • geen
« Reply #3 on: February 10, 2007, 04:00:01 pm »
Ik denk omdat de meeste mensen hier de site wel kennen :)

Maar goed, over dit onderwerp, ik denk dat de meeste supercars tegenwoordig wel aardig betrouwbaar zijn. Er is eens een Vanquish met problemen met de versnellingsbak gespot, maar verder heb ik geen voorbeelden. Volgens mij zijn Porsches ook heel betrouwbaar, omdat je voor bijvoorbeeld een 911 flink betaalt, waarvoor je ook een Aston Martin AMV8 kan kopen.

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #4 on: February 10, 2007, 04:08:16 pm »
:o Gencensureerd? Dat was dan niet de bedoeling volgens mij.

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #5 on: February 10, 2007, 08:04:39 pm »
De referentie is verdwenen; ik gebruikte hem om aan te tonen dat de vermelding van het Audi-ongeval op de site misschien niet zo zinvol is, omdat op voormelde site veel exclusievere auto's staan. Maar iedereen heeft natuurlijk het recht om de mensen aan zíjn product - in casu een site - te binden, dus ik neem de beheerders niets kwalijk.

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #6 on: February 11, 2007, 11:31:06 am »
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #7 on: February 12, 2007, 06:18:29 pm »
Over het merk Bristol - dat je bezwaarlijk modern kan noemen, maar dat zich qua prijsstelling nog boven Aston en Ferrari bevindt, even deze referentie:
http://www.thetruthaboutcars.com/?p=1333
Ik ben eens benieuwd hoe de nieuwe Bristol Fighter zich gedraagt. Je kan hem met een V10-Vipermotor kopen, waar dan nog turbo's op staan. Het ding zou boven de 350 km/u moeten gaan, maar iedereen betwijfelt of Bristol het bij die snelheden wel getest heeft... "Ready for takeoff?"