September 19, 2020, 08:28:19 pm

Author Topic: Misha's JT/EMS Impreza  (Read 21160 times)

Misha

  • Fiat Panda Driver
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #75 on: March 10, 2013, 07:24:28 pm »
Gaaf filmpje! Je werkvloer is ook niet verkeerd. :)


Dankje :)

Bij deze even mijn korte Geneva verslag omdat gemiddeld AG'er het ook waardeert denk ik...

Ten eerste de Huayra:




Heb de gelegenheid gehad om erin te zitten, want vragen stellen hoefde niet door mijn interesse in het merk. Voorheen bekritiseerde ik de auto vanwege "het is niet beter dan Zonda" redenen uit "because super racecar" beredenering en de meningen van Zonda owners. Echter, na de boel irl bekeken en gevoeld te hebben snap ik dat je de twee autos niet met elkaar mag vergelijken. Man man man, de Huayra is een pure kunstwerk in ieder onderdeel. De verhalen dat Horacio maandenlang erin heeft geinvesteerd om enkel de "click" van de versnellingsbak te perfectionneren worden gerechtvaardigd. Zodra je de auto binnenstapt, heb je niet het gevoel dat je een aparte auto instapt, maar een aparte wereld. Je kunt letterlijk genieten van iedere centimeter, ieder detail en voornamelijk nu van zijn primeur: de ultieme geluidsinstallatie. Terecht een droomauto op mijn lijst.

Ik denk dat de andere auto en die een beetje in de buurt van Pagani komt ook niet mag ontbreken op mijn lijst is de Koenigsegg.

(Op de foto ft. Sales Manager Eu+Rus)


Wellicht is de obsessie voor detail wat minder dan bij Pagani, maar de technologische R&D is begerenswaardig. Agera is al langer op de markt, maar dit is het eerste versie met volledig carbon wielen en daarmee gekijk de eerste (productie?) auto ter wereld met full carbon wielen. Door de enkel de wielen te veranderen hebben ze de 0-100 verbeterd (RWD) van 3.5 naar 2.8 sec. De kenners zullen weten dat ze momenteel bezig zijn met het ontwikkelen van nokkenas-loze motor, waarvoor ook dikke kudos.

Verder was er weinig indrukwekkends voor me aan Super en HyperCars. LaFerrari en McLaren P1 zijn vrijwel identiek aan elkaar en niet revolutionair (KERS, actieve vleugels e.d. hebben we al langer niet te vermelden de autos met meer vermogen). De Lambo Veneno is enkel marketing-technisch baas: iedereen wacht op "F70/F150", maar hier een special edition voor absurd hoge prijs en alledrie zijn al verkocht because fuck you. Ook de GT3 is zeer fraai, maar alle Porsche eigenaren die ik die dag heb gesproken hebben allemaal hetzelfde gezegd: Über, maar Y U NO Manual gearbox? Hopelijk luistert Porsche en komt er alsnog een handbak op RS of GT2.

En nu even over mijn auto. Eigenlijk weinig nieuws behalve hi-res pics van de upgrades gemaakt door Hansburger.nl en een reminder dat ik volgende week zondag 17 maart mee ga rijden tijdens de eerste wedstrijd van Time Attack.













Success is like pregnancy. Everybody congratulates you but nobody knows how many times you got fucked to achieve it.

JeroenM3

  • Golf 4 GTI Driver
  • **
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #76 on: March 10, 2013, 11:26:45 pm »
Ik zal je zondag wel zien dan! ben benieuwd naar je tijden zondag!

elecks

  • Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Posts: 3272
  • Fiesta ZS JuNgE!!!
    • View Profile
    • Elecks
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #77 on: March 11, 2013, 12:05:30 pm »
Is dat in de werkplaats in Haren? Want ik reed er best vaak voorbij, en zag haast nooit wat staan  :X

Mw

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8788
  • Drive hybrid, I need your gas!
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #78 on: March 17, 2013, 08:17:42 pm »
Vandaag de vangrail meegepakt hoorde ik?

Bassen

  • Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • *****
  • Posts: 12542
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #79 on: March 17, 2013, 09:48:22 pm »
Heb foto's gezien, volgens mij geen vangrail hoor. Koplamp en bumper verloren, niet veel schade dacht ik


JeroenM3

  • Golf 4 GTI Driver
  • **
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #80 on: March 17, 2013, 10:40:54 pm »
Helaas heeft ie inderdaad de vangrail gepakt :( en dat recht voor mijn beeld was toch wel jammer! maar zoals ik al tegen je zij mischa. Je ging iets te enthausiast met het gaspedaal om. Maar zoals je zelf al zij: "its part of the game"

Carbonkneus

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8942
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #81 on: March 18, 2013, 12:22:18 pm »
Time Attack 2013 : R34 TCC, Automaxx Streetpower.

Frank-92

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 19363
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #82 on: March 18, 2013, 12:30:51 pm »
Lol, dat is wel pittig zuur ja :P.

Emil

  • Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
  • *****
  • Posts: 129558
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #83 on: March 18, 2013, 12:53:45 pm »
Ai; hoe kan het zo dat hij ineens zo sterk naar links trok?

Bassen

  • Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • *****
  • Posts: 12542
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #84 on: March 18, 2013, 12:56:33 pm »
Denk te vroeg op het gas/nattebaan


JeroenM3

  • Golf 4 GTI Driver
  • **
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #85 on: March 18, 2013, 05:23:44 pm »
Heb mischa naderhand gesproken en hij zij dat de turbo niet goed opspoelde en er toen te plotseling in klapte waardoor hij in combinatie met het natte weer niet goed kon corrigeren

Estoque

  • Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Posts: 3425
  • Der Meister
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #86 on: March 18, 2013, 05:34:44 pm »
ik had hem wel goed kunnen corrigeren...

wat leren we dus hieruit, ze moeten mij gewoon laten rijden....



:D
Je Moeder!

Sturrus

  • Bentley Continental GTC Driver
  • *****
  • Posts: 7260
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #87 on: March 18, 2013, 06:26:46 pm »
ik had hem wel goed kunnen corrigeren...

wat leren we dus hieruit, ze moeten mij gewoon laten rijden....



:D
Gelukkig ben je niet arrogant :+

Wel jammer inderdaad, die klapper.
Verder nog wel goed gereden?

Carbonkneus

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8942
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #88 on: March 18, 2013, 07:47:49 pm »
Heb mischa naderhand gesproken en hij zij dat de turbo niet goed opspoelde en er toen te plotseling in klapte waardoor hij in combinatie met het natte weer niet goed kon corrigeren

Een combinatie van standaard turbolag en het niet om kunnen gaan met het vermogen dus.
« Last Edit: March 18, 2013, 08:46:48 pm by Carbonkneus »

AnthonyR

  • Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Posts: 21347
  • Renault Sport
    • View Profile
Re: Misha's JT/EMS Impreza
« Reply #89 on: March 18, 2013, 09:49:59 pm »
Hij heeft ook vrij weinig gereden in deze setup