November 21, 2019, 01:15:00 pm

Author Topic: SC 1648: Louche autohandelaren  (Read 127835 times)

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
Re: SC 1648: Louche autohandelaren
« Reply #870 on: December 22, 2012, 03:26:16 pm »

Jol D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #871 on: December 22, 2012, 03:27:18 pm »
Link Anthony?

/lui

EDIT: eerste wat ik zie:

"Wie verjaard er vandaag?"

:')
« Last Edit: December 22, 2012, 03:31:00 pm by Jol D. »

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile

MartijnS

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Rallymedia.nl
« Reply #873 on: December 22, 2012, 03:33:29 pm »
 :+

Cesc

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #874 on: December 22, 2012, 03:34:01 pm »
Gaat er gezellig aan toe.  :+
Cesc Photography FlickR :  http://www.flickr.com/photos/88985938@N04/

Jol D.

• Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #875 on: December 22, 2012, 03:35:42 pm »
Thijs, waar beweert Arnold het volgende dan?

"De helft van die lijst in je openings post heb ik gedaan maat. Die remmen heb ik aangeschaft, niet hij."

Hij zegt alleen in de post dat die onderdelen recentelijk zijn vervangen. Arnold zegt nergens dat Nick dat heeft gedaan.

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #876 on: December 22, 2012, 03:37:09 pm »
Ja maar zo komt het dus wel over. De toon die gezet word, dat ben ik echt beu. Ik pik dat niet, en al helemaal niet van hem. Wat komt hij zich er ineens mee bemoeien dan? Kijk naar de reacties van de mensen daarzo.

De manier waarop hij zijn post neer zet heeft absoluut geen meer waarde ten aanzien van het verkoop van die auto. Dat stoort me echt enorm en als ik dat dan tegen kom schiet me dat behoorlijk in het verkeerde keelgat. Ik heb met heel die knakker nog nooit n woord over dit onderwerp gepraat maar vervolgens weet hij er het n en ander over te vertellen? Ik vind dat echt hl raar.

Het is een principe kwestie. Ik denk heel vaak dingen over verschillende mensen maar dan uit ik dat niet want het doet er de sfeer niet ten goede, het is niet van toegevoegde waarde en als er behoefte aan is, vertel ik iemand wat ik er van denk face to face. Als het over een ander persoon is wil wel eerst die persoon gesproken hebben. Misschien dat ik afgelopen jaar veranderd ben maar ik vind het ook hier maar steeds kariger worden. Waarom kunnen we niet slap ouwehoeren over auto's en gezelligheid na 12 uur in de SC? Er is tegenwoordig alleen maar gezeik en drama. Het lijkt GTST wel. Heb je een probleem met iemand? Prima, maar dan gebruik je niet een openbaar forum om een discussie met inhoud te voeren terwijl de rest van de wereld mee kijkt, want dat word direct vertaald in drama. Of dat nou spotters/connecties/mr2's/vriendjes/roddels zijn... gewoon lekker buiten de deuren van het forum houden, zou het niveau goed doen. Begrijp me niet verkeerd, het hoeft geen tina forum te zijn want af en toe een uithaal of groffe grap is best, maar het dagen kunnen door zaniken over een onderwerp is toch wel zo kinderlijk.

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #877 on: December 22, 2012, 03:37:57 pm »

darkkingll

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #878 on: December 22, 2012, 03:38:02 pm »
Thijs, waar beweert Arnold het volgende dan?

"De helft van die lijst in je openings post heb ik gedaan maat. Die remmen heb ik aangeschaft, niet hij."

Hij zegt alleen in de post dat die onderdelen recentelijk zijn vervangen. Arnold zegt nergens dat Nick dat heeft gedaan.
Inderdaad, plus ik meen me te herinneren dat er werd gezegd dat er nog van alles mis was met de remmen wat Nick eerst ook nog moest fixen(was toch een remblok verkeerd om gemonteerd en de achterremmen zaten toch vast?)

darkkingll

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #879 on: December 22, 2012, 03:41:40 pm »
Ja maar zo komt het dus wel over. De toon die gezet word, dat ben ik echt beu. Ik pik dat niet, en al helemaal niet van hem. Wat komt hij zich er ineens mee bemoeien dan? Kijk naar de reacties van de mensen daarzo.

De manier waarop hij zijn post neer zet heeft absoluut geen meer waarde ten aanzien van het verkoop van die auto. Dat stoort me echt enorm en als ik dat dan tegen kom schiet me dat behoorlijk in het verkeerde keelgat. Ik heb met heel die knakker nog nooit n woord over dit onderwerp gepraat maar vervolgens weet hij er het n en ander over te vertellen? Ik vind dat echt hl raar.

Het is een principe kwestie. Ik denk heel vaak dingen over verschillende mensen maar dan uit ik dat niet want het doet er de sfeer niet ten goede, het is niet van toegevoegde waarde en als er behoefte aan is, vertel ik iemand wat ik er van denk face to face. Als het over een ander persoon is wil wel eerst die persoon gesproken hebben. Misschien dat ik afgelopen jaar veranderd ben maar ik vind het ook hier maar steeds kariger worden. Waarom kunnen we niet slap ouwehoeren over auto's en gezelligheid na 12 uur in de SC? Er is tegenwoordig alleen maar gezeik en drama. Het lijkt GTST wel. Heb je een probleem met iemand? Prima, maar dan gebruik je niet een openbaar forum om een discussie met inhoud te voeren terwijl de rest van de wereld mee kijkt, want dat word direct vertaald in drama. Of dat nou spotters/connecties/mr2's/vriendjes/roddels zijn... gewoon lekker buiten de deuren van het forum houden, zou het niveau goed doen. Begrijp me niet verkeerd, het hoeft geen tina forum te zijn want af en toe een uithaal of groffe grap is best, maar het dagen kunnen door zaniken over een onderwerp is toch wel zo kinderlijk.
the fuck? men vraagt hem gewoon of het jouw ex-mr was, en daar geeft hij eerlijk en gewoon een net antwoord op. (waarin hij je niet eens direct zwart loopt te maken zoals ik het lees. Als hij dat 2e regeltje er niet in had gezet was die vraag ook wel gekomen en werd er misschien wel nog negatiever over jou gedacht.)

Maar goed; ik zal het hierbij laten. Inderdaad om dat 2e stukje; Ik ben er zelf een jaar of 2-3 tussenuit geweest hier, maar weet nog dat ik voor die tijd regelmating na 24.00 nog op dit forum zat; en de SC soms gewoon niet bij te houden was zo snel ging het.
« Last Edit: December 22, 2012, 03:45:22 pm by darkkingll »

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #880 on: December 22, 2012, 03:42:51 pm »
Thijs komt binnen met 'Hey zwart maker, lees even het MR2 forum' :')

Je wilt graag in de aandacht staan? Stuur hem dan een pm. Nu kunnen wij meegenieten.

Je geeft zelf aan dat je het graag anders zou willen zien hier op het forum, maar je zet zelf de toon deze middag. :)

Jol D.

• Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #881 on: December 22, 2012, 03:48:32 pm »
Jij komt hier anders ook mee in het SC, Thijs. Stuur dan gewoon een PM.

Verder snap ik het probleem niet echt. Arnold zegt pas dat het jouw auto was, nadat hij het aan hem werd gevraagd. En het antwoord wat hij geeft noem ik nou niet echt zwart maken, eerder de feiten vertellen.

Mr. Oomen

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Website
« Reply #882 on: December 22, 2012, 03:49:49 pm »
 :klap:

ArnoldH

• Lamborghini Murcilago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #883 on: December 22, 2012, 03:52:03 pm »
Jij komt hier anders ook mee in het SC, Thijs. Stuur dan gewoon een PM.

Verder snap ik het probleem niet echt. Arnold zegt pas dat het jouw auto was, nadat hij het aan hem werd gevraagd. En het antwoord wat hij geeft noem ik nou niet echt zwart maken, eerder de feiten vertellen.
Zo denk ik er eigenlijk ook over.
Ik probeer alleen nick te helpen met de verkoop, aangezien hij geen account heeft op het mr2 forum.
De advertentie is vrijwel geheel gelijk aan die nick op Autoscout heeft gezet.
« Last Edit: December 22, 2012, 03:55:54 pm by ArnoldH »

Bassen

• Lamborghini Murcilago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #884 on: December 22, 2012, 04:02:18 pm »
Wat een droeftoeter is die Thijs ook :')