October 14, 2019, 08:26:11 pm

Author Topic: SC 1648: Louche autohandelaren  (Read 125887 times)

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
Re: SC 1648: Louche autohandelaren
« Reply #435 on: December 15, 2012, 11:07:05 pm »
Ach.....
Nu maar weer op speurtocht naar een nieuw uitlaat deel, heb er eentje gevonden maar die kost 275 euro.... Dus hoop dat ik het op een andere manier kan fixen!
Was heel erg ''beunhaas'' gefixt, achter het hitteschildje een hele hoop plakzooi :')

Kwam er vandaag ook achter dat er geen Claxon op zit of niet aangesloten zit :o Is echt een verschrikkelijk slecht onderhouden beunhok die auto, gelukkig is hij weer goed als wij er mee klaar zijn :) Ben hard op zoek naar een origineel toyota stuurtje, 100x beter in zo'n auto naar mijn mening!

ArnoldH

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #436 on: December 15, 2012, 11:08:46 pm »
Ach.....
Nu maar weer op speurtocht naar een nieuw uitlaat deel, heb er eentje gevonden maar die kost 275 euro.... Dus hoop dat ik het op een andere manier kan fixen!
Was heel erg ''beunhaas'' gefixt, achter het hitteschildje een hele hoop plakzooi :')

Kwam er vandaag ook achter dat er geen Claxon op zit of niet aangesloten zit :o Is echt een verschrikkelijk slecht onderhouden beunhok die auto, gelukkig is hij weer goed als wij er mee klaar zijn :) Ben hard op zoek naar een origineel toyota stuurtje, 100x beter in zo'n auto naar mijn mening!
volgens mij moet je de stuurnaaf dan ook vervangen...

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #437 on: December 15, 2012, 11:09:49 pm »
Ach.....

volgens mij moet je de stuurnaaf dan ook vervangen...

Ja inderdaad. Maar dit werkt niet zo man, moet sowieso al een claxon gaan fixen enzo...
Ik kan alleen nergens op internet een goede set vinden... Ik wil een lederen orgineel toyota stuurwiel (Yaris, Mr2, Celica + naaf) airbag niet per se nodig.

ArnoldH

• View Profile
« Reply #438 on: December 15, 2012, 11:13:38 pm »
ja mooi klote is dat...

dit stuur wil je dus?

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #439 on: December 15, 2012, 11:24:57 pm »
Ja zoiets ja... Origineel, vooral ivm claxon anders had ik het laten zitten, ding stuur fucking lekker namelijk!
Heerlijk stuurtje, misschien is alleen de bedrading van de claxon verkeerd aangesloten (zou met niet verbazen zegmaar :') ) Dus dat maar even afwachten nog kan op internet weinig stuurtjes vinden

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #440 on: December 15, 2012, 11:25:38 pm »
Wat een grap :P
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #441 on: December 15, 2012, 11:31:42 pm »
Als ie klaar is en alles is vervangen en gedaan dan pleur ik hem voor een dump prijs op internet.... Dan heeft de volgende koper er in ieder geval een goede auto aan :)

De Friezen Crew

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Monte-Carlo
    • View Profile
« Reply #442 on: December 15, 2012, 11:44:00 pm »
Heeuy avond  :+
Quote from: NickBongio
Juliën is een lokaal fenomeen Den, dat wist je misschien nog niet maar hij is Über beroemd!

Soul

• Testkonijnen
  • Renault Megane RS Driver
  • *
  • :)
    • View Profile
« Reply #443 on: December 16, 2012, 11:18:46 am »
Morgen! :W
The Victoria's Secret Angels Sing 'Deck the Halls'

Joël D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #444 on: December 16, 2012, 11:22:41 am »
Jeeeeh, ik kan weer mijn deur open doen van buiten af! :D

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #445 on: December 16, 2012, 11:27:24 am »
Thijs de beuner :P

Mmm nee, want ik heb hem van de eigenaar voor mij gekocht in de huidige opstelling. Toen is hij wel met die uitlaat gewoon door de apk gekomen. Hij had het aan mij verkocht van: ik heb er een "nieuwe" (2e hands) uitlaat onder gedaan zodat hij juist door de APK kwam dus dit had ik ook niet echt verwacht. Flexibele stuk was nog prima, voor ik hem weg deed daar nognaar gekeken want die zijn vaak door gescheurd.

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

Slv

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #446 on: December 16, 2012, 02:39:56 pm »
Dus die eigenaar heeft keihard tegen jou lopen liegen ofwat? :P Zo'n uitlaat zo goedkoop dichtsmeren is nou niet bepaald de beste oplossing om tot "één van de netste MR-2's van Nederland" te komen. En dat stuurtje is er na de APK ingekomen neem ik aan? Moet toch niet zo'n probleem zijn om die claxon aan te sluiten neem ik aan? :)

adriaant

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
    • Flickr spots
« Reply #447 on: December 16, 2012, 02:47:15 pm »
Morgen examens wiskunde. Gaat ook echt niet vooruit.. :(

Slv

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #448 on: December 16, 2012, 02:54:53 pm »
Wiskunde is bij mij echt om te huilen altijd. :+

Lol, kom deze foto tegen op het Stanceworks forum, auto staat in Rusland maar check de kentekenplaat. :+

Jorn.

• View Profile
« Reply #449 on: December 16, 2012, 03:18:35 pm »
Ja zoiets ja... Origineel, vooral ivm claxon anders had ik het laten zitten, ding stuur fucking lekker namelijk!
Heerlijk stuurtje, misschien is alleen de bedrading van de claxon verkeerd aangesloten (zou met niet verbazen zegmaar :') ) Dus dat maar even afwachten nog kan op internet weinig stuurtjes vinden
Je kan een knopje maken, dat mag ook waarmee je kan toeteren, hoef je geen ander stuur voor te hebben.