October 23, 2019, 04:49:25 am

Author Topic: SC 1648: Louche autohandelaren  (Read 126404 times)

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
Re: SC 1648: Louche autohandelaren
« Reply #885 on: December 22, 2012, 04:11:16 pm »
Ah, bassen, maar natuurlijk :+

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #886 on: December 22, 2012, 04:12:36 pm »
Kan het natuurlijk niet laten, Thijs zei zelf dat ik me altijd met dingen moet bemoeien, dus hier ben ik :we:

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #887 on: December 22, 2012, 04:14:07 pm »
Thijs komt binnen met 'Hey zwart maker, lees even het MR2 forum' :')

Je wilt graag in de aandacht staan? Stuur hem dan een pm. Nu kunnen wij meegenieten.

Je geeft zelf aan dat je het graag anders zou willen zien hier op het forum, maar je zet zelf de toon deze middag. :)

Jij bent hier de énige échte Antoony.

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #888 on: December 22, 2012, 04:18:26 pm »
:lief:

Carbonkneus

• OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #889 on: December 22, 2012, 04:34:00 pm »
SC58: Frjank van den Berg

AnthonyR

• Testkonijnen
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #890 on: December 22, 2012, 04:42:23 pm »
Nadat m'n 4,5 maande oude fiets gejat is, vandaag het 2013 model binnen gekregen van de Gazelle Eclipse, 2 modeljaren vooruit gegaan :)

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #891 on: December 22, 2012, 04:42:50 pm »
Wat een droeftoeter is die Thijs ook :')

Meer hoef ik niet te zeggen denk ik. waarom haak jij nou ook telkens in dan? Doe ik ook niet bij jou? ;)

Thijs komt binnen met 'Hey zwart maker, lees even het MR2 forum' :')

Je wilt graag in de aandacht staan? Stuur hem dan een pm. Nu kunnen wij meegenieten.

Je geeft zelf aan dat je het graag anders zou willen zien hier op het forum, maar je zet zelf de toon deze middag. :)

Actie --> reactie. Als die negativiteit niet in dat topic had gezeten had ik niks neer gezet anthony.

the fuck? men vraagt hem gewoon of het jouw ex-mr was, en daar geeft hij eerlijk en gewoon een net antwoord op. (waarin hij je niet eens direct zwart loopt te maken zoals ik het lees. Als hij dat 2e regeltje er niet in had gezet was die vraag ook wel gekomen en werd er misschien wel nog negatiever over jou gedacht.)

Verder snap ik het probleem niet echt. Arnold zegt pas dat het jouw auto was, nadat hij het aan hem werd gevraagd. En het antwoord wat hij geeft noem ik nou niet echt zwart maken, eerder de feiten vertellen.

Come on guys. Ik zit al een tijdje op dat forum en ben de enige met goude velgen in nederland... Goh van wie zou die komen.

Kijk waar het mij om gaat de drama om een verkoop advertentie heen. Je verkoopt een auto, en niet een verhaal. dus je zet de specs neer, wat de vorige eigenaar er aan gedaan heeft en wat je er zelf aan gedaan hebt. Voeg paar leuke foto's toe en je bent klaar. De rest is irrelevant.

Arnold snapt dat zelf ook wel goed. "Laatst gewijzigd door ArnoldH : Vandaag om 16:04."

Nick en ik hebben het nodige al besproken maar toch hoor ik van alle kanten nog even de meningen van mensen die het beter weten dan wij 2 bij elkaar. Ik kan daar met me kop niet bij, en dat stoort mij enorm.

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

Destroyer-GT

• View Profile
« Reply #892 on: December 22, 2012, 04:46:09 pm »
Maar om eerlijk te zijn leest het wel een beetje krom als je dan op wanganwarriors zegt "Altijd goed onderhouden..." en "Het bedrag dat ik in deze auto heb gestop de afgelopen maand ga ik er nooit meer uitkrijgen maar dat geeft niet..." Maar goed, ik weet dan ook niet hoe lang dat er al staat.

AnthonyR

• Testkonijnen
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #893 on: December 22, 2012, 04:51:00 pm »
Over naar het volgende onderwerp, Thijs heeft genoeg imagoschade opgelopen :) Op naar jaar 2013 waar iedereen weer lief en aardig moet zijn :+

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
« Reply #894 on: December 22, 2012, 04:55:41 pm »
Ja dingen die hij heeft ontdekt na het laten doorlopen door (monteur/vriend?) had ik geen weet van, anders had ik het toch ook niet zo aan hem verkocht aan iemand op dit forum. Zou alleen maar gezeik op leveren, zoals het nu dus ook doet. En hij heeft het bij mij altijd prachtig gedaan, het was mijn daily. En als er wat was heb ik dat gefixed. :) En geloof me, dat geld heb ik er dus niet meer uitgekregen, zeker niet voor de prijs waar voor ik het verkocht heb aan Nick. Maar dat geeft niet, dat wist ik al toen ik er mee bezig was. ;) Dat er nu achteraf (keuring na aanschaf) toch nog dingen niet goed waren.. dat is heel spijtig uiteraard, dan had ik hem ook niet verkocht aan Nick maar nogmaals.. Als je er geen weet van hebt..

Focus Automotive Art

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
« Reply #895 on: December 22, 2012, 04:57:03 pm »
Over naar het volgende onderwerp, Thijs heeft genoeg imagoschade opgelopen :) Op naar jaar 2013 waar iedereen weer lief en aardig moet zijn :+

Deal. :) Ik wil er graag nu gewoon vanaf. Met Nick ben ik inmiddels rond, we zijn tot een oplossing gekomen en dat is in mijn ogen het enige wat telt. Ik heb geen behoefte meer om me te verantwoorden hiervoor. :) En met dat topic van Arnold kreeg ik dat gevoel wel en dat slaat de fik er in bij mij.

Focus Automotive Art

Joël D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #896 on: December 22, 2012, 04:59:50 pm »
Is goed hoor Thijs, maar je begon er nu wel weer zelf mee.  :lief:

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
« Reply #897 on: December 22, 2012, 05:01:04 pm »
Is goed hoor Thijs, maar je begon er nu wel weer zelf mee.  :lief:

Herhaling:

Actie --> reactie. Als die negativiteit niet in dat topic had gezeten had ik niks neer gezet. ;)

Focus Automotive Art

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #898 on: December 22, 2012, 05:03:41 pm »

Meer hoef ik niet te zeggen denk ik. waarom haak jij nou ook telkens in dan? Doe ik ook niet bij jou? ;)

Om de simpele reden dat jij altijd je eigen waarheid hanteert. Jij begint er nu zelf over, en dan weer zo verbaast zijn dat er gereageerd word, dit is een openbare SC. Dat Nick tevreden is met de uitkomst is het enige dat telt, dat jij "imageschade" hebt opgelopen zou mij een worst wezen, mijn beeld over jou is in elk geval niet verandert.

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
« Reply #899 on: December 22, 2012, 05:09:36 pm »

Om de simpele reden dat jij altijd je eigen waarheid hanteert. Jij begint er nu zelf over, en dan weer zo verbaast zijn dat er gereageerd word, dit is een openbare SC. Dat Nick tevreden is met de uitkomst is het enige dat telt, dat jij "imageschade" hebt opgelopen zou mij een worst wezen, mijn beeld over jou is in elk geval niet verandert.

nee, maar dat weten we nu toch wel van elkaar? Ik kan jou niet uitstaan en jij mij niet. Prima, lekker laten zo. Ik weet me in te houden maar jij kan het vaak niet laten om tóch even een opmerking te plaatsen. Stop daar anders gewoon mee.

Focus Automotive Art