April 02, 2020, 12:57:37 am

Author Topic: Victor's Mitsubishi FTO (pag 21)  (Read 54949 times)

Frank-92

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 19363
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #300 on: June 30, 2015, 02:19:18 am »
Mooi stukje Franse degelijkheid gekocht.

Victor-J

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16222
  • Zwolle
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #301 on: June 30, 2015, 12:19:34 pm »
Dacht ik!  :bier:

AnthonyR

  • Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Posts: 21347
  • Renault Sport
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #302 on: June 30, 2015, 01:10:20 pm »
Frank wil graag kwijt wat die allemaal in 3 weken heeft moeten doen om door de APK te komen ;)

Hopelijk is het snel opgelost Victor!

Edwin

  • BMW M3 Driver
  • ****
  • Posts: 2148
  • Of naar Nick en Simon
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #303 on: June 30, 2015, 04:05:09 pm »
Niet een gevalletje multiriem te strak gespannen? You never know...
Ik citeer: Spruiten stinken en smaken naar stront, gelukkig ruik jij lekker

Frank-92

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 19363
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #304 on: July 01, 2015, 02:54:06 am »
Frank wil graag kwijt wat die allemaal in 3 weken heeft moeten doen om door de APK te komen ;)

Hopelijk is het snel opgelost Victor!

Doe niet zo gay.

Victor-J

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16222
  • Zwolle
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #305 on: July 01, 2015, 10:48:55 am »
Dynamo kapot. Gelukkig nog onder garantie, dus de auto gaat weer terug naar de garage en wordt gefixt. Gewoon een kwestie van pech dat nu alles achter elkaar komt. Maar heb liever dat nu alles gebeurd dan dat het na de garantieperiode gebeurd.

Frank-92

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 19363
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #306 on: July 02, 2015, 04:22:29 am »
:')

Victor-J

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16222
  • Zwolle
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #307 on: July 02, 2015, 02:06:44 pm »
Auto is opgehaald, gemaakt en gebracht in 1 dag!

Destroyer-GT

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8314
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #308 on: July 28, 2015, 01:12:15 pm »
En, hoe bevalt t gele monster? Mis je de G40 al? :P

Victor-J

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16222
  • Zwolle
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #309 on: July 29, 2015, 11:43:00 pm »
De Clio had nog wat problemen met de elektra. Bleek een stekkertje los geschoten te zijn. Heb daarnaast nu nog een motorstoringslampje, maar kan weinig ernstigs zijn. Maar idd, dit soort problemen had ik niet met de G40. Verder ben ik er enkel op vooruit gegaan hoor. Enige wat ik nog wel mis soms is de kick van de G-Lader die z'n werk gaat doen. Maar het toerenmaken met de Clio bevalt me ook wel zeer goed! Geluidje van de Clio is sowieso stukken nicer!

Mb

  • Koenigsegg CCX Driver
  • *****
  • Posts: 79219
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #310 on: July 30, 2015, 12:56:57 am »
Wat een Renault kuren
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Victor-J

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16222
  • Zwolle
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #311 on: July 30, 2015, 01:01:23 am »
Hehe Franse auto ftw!

Victor-J

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16222
  • Zwolle
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #312 on: December 17, 2015, 07:38:29 am »
Nog steeds blij met het autotje.
« Last Edit: December 17, 2015, 07:13:03 pm by Victor-J »

Frank-92

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 19363
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #313 on: December 17, 2015, 12:50:20 pm »
Zonder foto's gelooft uiteraard niemand het.

Victor-J

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16222
  • Zwolle
    • View Profile
Re: Victor's Clio 2 RS Phase 3! (pagina 17)
« Reply #314 on: June 09, 2016, 11:13:29 am »
Ook maar eens een oepdate! Goed genoten van de Clio nog tot en met februari, toen besloten om hem weg te doen ivm uit huis gaan in een appartementje. Om het kort te houden, ik zit nu in een appartementje en ik heb toch maar weer een auto gekocht. Ik kon echt niet zonder eigen auto. Ik kon wel de Focus ST van m'n ouders lenen, maar het is niet mijn auto. Dus na veel rondkijken op het internet wat voor auto's er allemaal zijn kwam ik plots op de Mitsubishi FTO terecht. Met eigenlijk weinig serieuze interesse gewoon eens besloten om een proefrit te maken in deze rechtsgestuurde auto. Daar ben ik vervolgens compleet anders uitgekomen.

Ik geniet dus sinds april van deze rechtsgestuurde Mitsubishi FTO met een 2.0 liter V6 met een bak aan upgrades. Om even wat te noemen:
Standard Specs:
•Manufacturer: Mitsubishi
•Type: FTO
•Version:GPvR (GP Version R) - Aero Series•Weight: 1150 Kg
•Engine:2.0 V6 DOHC MIVECMIVEC:5500 RPMRedline:8250 RPM200 ps (147 kW; 197 HP) at 7500 rpm
•Gearbox:5-speed manual with Limited Slip Differential (LSD)

Engine & Gearbox:
•Magnecor Uprated 8.5 mm High Tension spark plug leads
•Denso Iridium racing spark plugs
•Apexi Power Intake
•Custom Cold air intake (via front-left fog light)
•Castrol Racing engine oil
•Fidanza Lightweight street & track flywheel
•ApexiAFC NEO – Air & Fuel management controller
•SamcoSamco uprated cooling hoses (red)

Exhaust:
•BlueFlame Stainless Steel 3” downpipes
•StormTech Stainless Steel 3” de-cat pipe
•Apexi Stainless Steel 3” N1 cat-back system

Brakes:
•KAD Racing: 6-pots brake calipers (Front)
•AP Racing: 330mm Ventilated & Grooved brake discs (Front)
•Ferodo Racing: DS2500 brake pads (front)
•EBC:Greenstuff street / track brake pads (rear)
•Hel performance: Braided SS brake lines (Front + Rear)
•AP Racing:Dot 5.1 racing brake fluid

Suspension:
•TEIN Adjustable Street Spec Coilovers
•TEIN Adjustable pillowball top mounts
•Lowered 45 mm

Wheels & Tires:
•17” Wedsport Ultra Lightweight (6.1 Kg each)
•Toyo R888 Semi Slicks (track)

Interior:
•Red aftermarket FTO dials speedo & gauges
•Aluminum Dial rings speedo & clocks
•LED illuminated speedo & clocks
•Red and Black leather gear cover
•Red and Black leather parking brake cover
•Illuminated FTO kick plates
•LED courtesy lights

Aan het uiterlijk is niks gewijzigd. Bij de auto zit een complete historie vanaf dat hij in Engeland rond rijdt, wat al sinds 2001 is. Het gave is dat niemand weet wat het is én dat hij gewoon heel goed rijd en klinkt. Qua looks is het wennen (komt er op de foto's niet zo lekker uit), maar gaaf vind ik hem zeker!