September 23, 2020, 11:36:31 am

Author Topic: SC 1645 Aspid GT-21 Invictus  (Read 185501 times)

Chahine

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
Re: SC 1645 Aspid GT-21 Invictus
« Reply #1365 on: August 10, 2012, 12:50:47 pm »
Waarom loopt iedereen altijd te haten op RHD? In normaal woon-werk verkeerd maakt het geen zak uit waar het stuur zit.
Heeft te maken met het feit dat je hem nooit kwijt gaat geraken.

En dat heeft te maken met het feit dat iedereen loopt te haten op RHD voor ze er überhaupt 20km in hebben gereden.
Ik zou er ook geen probleem mee hebben eerlijk gezegd. Maar goed, eerst zien of het echt geen probleem is :P

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #1366 on: August 10, 2012, 12:51:03 pm »
Maar naast stage heb je eigenlijk vrij weinig te doen toch? Je zit gewoon wat op je kamer en verder ben je afhankelijk van jezelf. Of zijn er speciale programmas voor dit soort stages?

Wat studeer je Michael?
Naast stage heb je natuurlijk gewoon vrij om te doen wat jij wilt. Je moet alleen wel even uitzoeken hoe het werkt met huisvestiging. Bij stage zijn er wellicht mogelijkheden om dit via het bedrijf te doen. Bij studeren zijn er vrijwel altijd huisvestingsmogelijkheden op de campus of nabij. Informeer even bij het buitenlandbureau op jouw school.

Waar wil je naar toe dan?
Weer naar de USA. Texas was nu geweldig maar weet nu nog niet of ik daar weer naartoe wil of naar een andere staat.
welke studie doe je?
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #1367 on: August 10, 2012, 12:51:17 pm »
Niks mis met RHD, uurtje rijden en het is niet anders dan LHD.
Heb een puntootje gehad een maand of 2 met stuur rechts:p

Thomax

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Nikon D7000
    • View Profile
    • www.thomasvervuurt.nl
« Reply #1368 on: August 10, 2012, 12:54:50 pm »
Maar naast stage heb je eigenlijk vrij weinig te doen toch? Je zit gewoon wat op je kamer en verder ben je afhankelijk van jezelf. Of zijn er speciale programmas voor dit soort stages?

Wat studeer je Michael?
Naast stage heb je natuurlijk gewoon vrij om te doen wat jij wilt. Je moet alleen wel even uitzoeken hoe het werkt met huisvestiging. Bij stage zijn er wellicht mogelijkheden om dit via het bedrijf te doen. Bij studeren zijn er vrijwel altijd huisvestingsmogelijkheden op de campus of nabij. Informeer even bij het buitenlandbureau op jouw school.

Weer naar de USA. Texas was nu geweldig maar weet nu nog niet of ik daar weer naartoe wil of naar een andere staat.
welke studie doe je?
People and Business Management, is gewoon een nederlandstalige studie.

Bassen

• Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #1369 on: August 10, 2012, 01:10:54 pm »

Wat studeer je Michael?

welke studie doe je?

Vriend van mij gaat volgende week naar Boston, studeert International Facility Management (Engelstalige studie). Hoop voor je dat je rijke ouders hebt want anders word het een hoge lening aanvragen. Zijn opleiding heeft een regeling dat het schoolgeld daar net zo hoog is als dat die in Nederland zou moeten betalen (als dat bij jou niet het geval is, kun je direct wel de hoop opgeven) en hij is voor inwoning 7duizend dollar kwijt (verplicht moet je op campus wonen) Denk dat je grofweg voor een halfjaar inclusief alles zo'n 15duizend euro kwijt bent.

Thomax

• Nikon D7000
    • View Profile
    • www.thomasvervuurt.nl
« Reply #1370 on: August 10, 2012, 01:33:13 pm »

Wat studeer je Michael?

welke studie doe je?

Vriend van mij gaat volgende week naar Boston, studeert International Facility Management (Engelstalige studie). Hoop voor je dat je rijke ouders hebt want anders word het een hoge lening aanvragen. Zijn opleiding heeft een regeling dat het schoolgeld daar net zo hoog is als dat die in Nederland zou moeten betalen (als dat bij jou niet het geval is, kun je direct wel de hoop opgeven) en hij is voor inwoning 7duizend dollar kwijt (verplicht moet je op campus wonen) Denk dat je grofweg voor een halfjaar inclusief alles zo'n 15duizend euro kwijt bent.
Maar hij gaat voor zijn studie, bij mij zou het om stage gaan.

Heb deze zomer een tweetal universiteiten bezocht in Texas. Zijn echt super groot, campus is huge, zwembaden, sportcentra, gewoon alles. Maarja, daar betaal je inderdaad 30k per jaar voor...

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #1371 on: August 10, 2012, 02:09:29 pm »
Dewd. Dat zwembad :o
Wij hadden alleen een sportzwembad op de campus. Indoor, voor baartjes trekken en zo :P

darkkingll

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #1372 on: August 10, 2012, 02:13:34 pm »
Wij hadden alleen een sportzwembad op de campus. Indoor, voor baartjes trekken en zo :P
dat, plus sportcentra's heb je ook gewoon in NL bij de hogescholen.. (of in ieder geval wel in Groningen. )

Thomax

• Nikon D7000
    • View Profile
    • www.thomasvervuurt.nl
« Reply #1373 on: August 10, 2012, 02:58:54 pm »
Dat hebben ze ook nog hoor, zowel buiten als binnen :P

Thomax

• Nikon D7000
    • View Profile
    • www.thomasvervuurt.nl
« Reply #1374 on: August 10, 2012, 03:00:28 pm »
Wie weet nog een goede en goedkope site om fotoablums te laten drukken? Webprint is goed en goedkoop maar het programma om het boek te maken bevalt me niet.

den325

• BMW M3 Driver
  • Ja, ja M3-driver ^
    • View Profile
« Reply #1375 on: August 10, 2012, 03:03:28 pm »
BMW Individual

Gijs.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #1376 on: August 10, 2012, 03:39:00 pm »
Wtf is dit nou weer voor meuk? Krijg het er ook niet af... Lijkt wel in de lak te zitten.

Bassen

• Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #1377 on: August 10, 2012, 03:45:49 pm »
Is dat geen honigdauw?

Joël D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #1378 on: August 10, 2012, 03:58:33 pm »
Net een nieuwe SL63 AMG gezien in Haarlem. Dik ding!

MrMister

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #1379 on: August 10, 2012, 04:13:07 pm »
Waarom loopt iedereen altijd te haten op RHD? In normaal woon-werk verkeerd maakt het geen zak uit waar het stuur zit.
Heeft te maken met het feit dat je hem nooit kwijt gaat geraken.

En dat heeft te maken met het feit dat iedereen loopt te haten op RHD voor ze er überhaupt 20km in hebben gereden.

Precies, zullen we een partij oprichten voor de emancipatie van de RHD-rijders? :)