Auto: B500
Circuit:Nurburgring Grand Prix Circuit Short
Deadline: Zondag 19 Augustus om 23:59
Omdat er wel animo voor was en een groot aantal van ons de komende weken weer wat meer vrije tijd hebben heb ik besloten weer een AG Forza Time Trial op te zetten. Elke Trial/Challenge duurt 1 week. Om het wat minder saai te maken heb ik besloten dat we niet alleen met factory-spec auto's gaan racen maar dat we 1x in de 2 rondes ook met door jullie zelf gebouwde wagens gaan racen. Bij deze rondes wordt slechts een auto klasse (A-, B-, C-, enz.) opgegeven en eventueel nog een andere regel als bouwperiode of land van productie. Als er nog andere ideeën zijn voor een leuke challenge tussendoor deel die dan hier. Het is de bedoeling dat je je gereden tijd hier in dit topic post, ik probeer de tijden minimaal 1x per dag bij te werken.
Regels:
-Eén bepaalde auto, die helemaal standaard moet zijn dus ook géén velgen en/of bumpers aanpassen. (Tenzij anders aangegeven/zelfbouwchallenge)
-Eén bepaalde baan.
-Het moeten clean laps zijn.
-ABS, stability control en traction control zijn vrije keuze's, aan of uit heeft geen effect op je score.
-Belijning op de weg: Braking Only of geen belijning.
-Versnellingsbak is vrije keus.
-De winnaar van deze time trial mag de auto en baan van de volgende ronde kiezen.
-De puntentelling is als volgt:
1: 10 Punten
2: 8 Punten
3: 6 Punten
4: 4 Punten
5: 2 Punten
6: 1 Punt
Ik hoop dat er wat meer mensen meedoen dan ik tot nu toe heb gehoord, iedereen veel succes!
Uitslag Ronde 1
Estoque: 1:23.649 - 10 Punten
Diederik: 1:23:871 - 8 Punten
AnthonyR: 1:23.899 - 6 Punten
AnshoB: 1:25.101 - 4 Punten
Slv - 1:27.294 - 2 Punten
Uitslag Ronde 2
1. AnthonyR – 00:58.843 - 10 Punten
2. Diederik - 00:58.894 - 8 Punten
3. Slv – 00:59.661 - 6 Punten
4. Den325 – 01:02.011 - 4 Punten
Tussenstand Ronde 3