October 14, 2019, 01:56:14 am

Author Topic: SC1639: Alfa Romeo 75  (Read 148670 times)

Stratos

• Frontpage-crew
  • Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
    • Flickr - Kevin Westhoeve
Re: SC1639: Alfa Romeo 75
« Reply #1530 on: March 29, 2012, 07:20:07 pm »
Die kerel is trouwens vrijgelaten nu, hopelijk heeft hij er wel wat van geleerd. Nu maar hopen dat ze de echte dader vinden.

Estoque

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Der Meister
    • View Profile
« Reply #1531 on: March 29, 2012, 07:20:46 pm »
ach, beetje melodramatisch allemaal. ja sneu, maar komop, dat zijn toch ook geen texten voor een 13 jarige...

Die Meisje zegt voor mij ook al wel genoeg.

Mij ook, ja het is sneu het feit dat er dat soort lijstjes rondgaan(wij hadden het gewoon met de kameraden over lekkere chicks, niet over makkelijke) maar als je dan zo gaat lopen aanstellen op je twitter.. boeje!
Je Moeder!

Rene

• Corvette C6 Z06 Driver
  • No keys, push to start.
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #1532 on: March 29, 2012, 07:21:10 pm »
Zou er dan niets aan gedaan zijn, verschrikkelijk wat er gebeurd is en zeker als je die Tweets leest. Maar ze schrijft al een aantal keer 'het is nu over' etc. etc. zou er dan geen belletje gaan rinkelen bij andere?
Had er vorig jaar een in de klas zitten die gepest werd etc. Die zei ook tegen vrienden (waaronder mij) dat 'ie er een einde aan ging maken. Of het nou was voor aandacht of niet. Ben er toch even mee naar de schoolleiding gegaan. En heeft 'ie psychiatrische hulp voor gehad.

Stratos

• Frontpage-crew
    • View Profile
« Reply #1533 on: March 29, 2012, 07:23:54 pm »
Net als die jongen in Den Haag die een meisje had vermoord, hij zei dat hij wilde weten hoe het is om iemand te vermoorden, dan zoek je toch ook hulp voor die jongen?

Egzon.

• Testkonijnen
  • Aston Martin Vanquish S Driver
  • *
  • (o\_!_/o)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #1534 on: March 29, 2012, 07:30:48 pm »
Taking apart a Veyron for a re-spray;

Estoque

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Der Meister
    • View Profile
« Reply #1535 on: March 29, 2012, 07:36:51 pm »
die is nu toch zwart/wit met super sport velgen??
Je Moeder!

Egzon.

• Testkonijnen
  • *
  • (o\_!_/o)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #1536 on: March 29, 2012, 07:37:46 pm »
Oh kan best :P Pluk hem zo van een ander forum vandaan hehe

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #1537 on: March 29, 2012, 07:43:24 pm »
Die kerel is trouwens vrijgelaten nu, hopelijk heeft hij er wel wat van geleerd. Nu maar hopen dat ze de echte dader vinden.
dader? Zelfmoord doe je zelf, dus ben je zelf de dader. Wil je hier iemand de schuld van gaan geven? Dat zou echt onzin zijn.

KoenM

• Corvette C6 Z06 Driver
  • KoenM
    • View Profile
« Reply #1538 on: March 29, 2012, 07:48:03 pm »
Hij bedoeld waarschijnlijk degene die het briefje heeft gemaakt..
Maar dat is toch niet strafbaar, je vrienden helpen aan een makkelijke chick? ;)

Egzon.

• Testkonijnen
  • *
  • (o\_!_/o)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #1539 on: March 29, 2012, 07:49:12 pm »
Maar dat was niet het enige wat het probleem was volgensmij. Ze had al problemen als ik der twitterberichten lees :Y

Stratos

• Frontpage-crew
    • View Profile
« Reply #1540 on: March 29, 2012, 07:49:36 pm »
dader? Zelfmoord doe je zelf, dus ben je zelf de dader. Wil je hier iemand de schuld van gaan geven? Dat zou echt onzin zijn.
Nee, die gast die vroeger op mijn school zat, die die hele foute grap maakte. Daarvan dachten ze dat hij het had gedaan. Overigens ben ik wel met je eens dat je zelf voor zelfmoord kiest.

Rene

• Corvette C6 Z06 Driver
  • No keys, push to start.
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #1541 on: March 29, 2012, 07:49:54 pm »
Net als die jongen in Den Haag die een meisje had vermoord, hij zei dat hij wilde weten hoe het is om iemand te vermoorden, dan zoek je toch ook hulp voor die jongen?
Dan ben je echt een ontzettende koekwaus. Had 'ie beter zichzelf kunnen killen.

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #1542 on: March 29, 2012, 08:03:23 pm »
Nee, die gast die vroeger op mijn school zat, die die hele foute grap maakte. Daarvan dachten ze dat hij het had gedaan. Overigens ben ik wel met je eens dat je zelf voor zelfmoord kiest.
ja maar wat had ie volgens hun 'gedaan' dan? Iemand zal zeker in z'n eentje een lijst gaan verzinnen.. En dan nog, ik maak een lijstje met namen, iemand daarvan pleegt zelfmoord en dan zou het zijn schuld zijn?

Dan moeten we maar oppassen met lijstje namen bij evenementen, anders zitten we straks met z'n allen vast..

Buiten dat om heel treurig wat er met dat meisje is gebeurd natuurlijk. Maar je moet echt ver heen zijn om dat op je dertiende te beslissen

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1543 on: March 29, 2012, 08:09:18 pm »
Die tweets zijn aardig ziek als je ze zo leest :N  Niet best :N !

Stratos

• Frontpage-crew
    • View Profile
« Reply #1544 on: March 29, 2012, 08:10:43 pm »
ja maar wat had ie volgens hun 'gedaan' dan? Iemand zal zeker in z'n eentje een lijst gaan verzinnen.. En dan nog, ik maak een lijstje met namen, iemand daarvan pleegt zelfmoord en dan zou het zijn schuld zijn?

Dan moeten we maar oppassen met lijstje namen bij evenementen, anders zitten we straks met z'n allen vast..
Die gast post 'sarcastisch' ''Even mijn bangalijst updaten. Iemand viel af'' op Twitter en opeens heeft hij die bangalijst gemaakt. Scroll maar eens een eind naar beneden, dan zie het genoeg staan.
 https://twitter.com/#!/search/oostblokhoofd