Quote from: Stratos on March 21, 2012, 04:26:59 pmQuote from: Edwin on March 21, 2012, 11:53:00 amZijn er hier nog mensen die naar GranTurismo events willen en nog geen vervoer hebben? Ik zou graag op 4 april willen voor een dagje, maar geen zin om in m'n eentje te gaan rijden Of als ik evt. kan liften op een bepaald punt zou al helemaal super zijn!Is hier overigens al een topic over gemaakt?Ik wil ook zo graag, maar kan geen vrij regelen van school. Zelfde probleem. Had net nog wel even gekeken of ze niet iets van personeelsuitje hadden die dag.
Quote from: Edwin on March 21, 2012, 11:53:00 amZijn er hier nog mensen die naar GranTurismo events willen en nog geen vervoer hebben? Ik zou graag op 4 april willen voor een dagje, maar geen zin om in m'n eentje te gaan rijden Of als ik evt. kan liften op een bepaald punt zou al helemaal super zijn!Is hier overigens al een topic over gemaakt?Ik wil ook zo graag, maar kan geen vrij regelen van school.
Zijn er hier nog mensen die naar GranTurismo events willen en nog geen vervoer hebben? Ik zou graag op 4 april willen voor een dagje, maar geen zin om in m'n eentje te gaan rijden Of als ik evt. kan liften op een bepaald punt zou al helemaal super zijn!Is hier overigens al een topic over gemaakt?
Lol er komt een rode Argera R naar Granturismo events.
Quote from: De Friezen Crew on March 21, 2012, 04:40:24 pmLol er komt een rode Argera R naar Granturismo events.Gaat niet door.
Quote from: mauro van zoeren on March 21, 2012, 04:43:28 pmQuote from: De Friezen Crew on March 21, 2012, 04:40:24 pmLol er komt een rode Argera R naar Granturismo events.Gaat niet door.Hoezo zal dat niet door gaan dan?
Quote from: De Friezen Crew on March 21, 2012, 04:45:05 pmQuote from: mauro van zoeren on March 21, 2012, 04:43:28 pmQuote from: De Friezen Crew on March 21, 2012, 04:40:24 pmLol er komt een rode Argera R naar Granturismo events.Gaat niet door.Hoezo zal dat niet door gaan dan?Ik zag vanochtend een tweet voorbij komen van GranTurismo events, dat dat ding er niet bij was.
Quote from: mauro van zoeren on March 21, 2012, 04:46:49 pmQuote from: De Friezen Crew on March 21, 2012, 04:45:05 pmQuote from: mauro van zoeren on March 21, 2012, 04:43:28 pmQuote from: De Friezen Crew on March 21, 2012, 04:40:24 pmLol er komt een rode Argera R naar Granturismo events.Gaat niet door.Hoezo zal dat niet door gaan dan?Ik zag vanochtend een tweet voorbij komen van GranTurismo events, dat dat ding er niet bij was.Dat stond er niet .''There are many nice cars participating on Gran Turismo Nurburgring, but surely the Koenigsegg Agera R and Koenigsegg CCX is in a class of their own!''Dat stond er . Is er gewoon dus.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ck3szh2drzyu The Fack!
Zo, lekker stuk rond gereden