Ik zag gisteren een rode Carrera wannabe GT3 Moest wel lachen
Quote from: karsten on March 24, 2012, 02:59:08 pmIk zag gisteren een rode Carrera wannabe GT3 Moest wel lachen HAhahaahahahhaaa das toch te gek voor woorden!!1
Even de Formule 1 van vorige week terug gekeken, opzich best een gave race. Gaaf ook om dat rijtje met Raikonen en Perez zo dicht bij elkaar te zien finishen. En ai ai die Maldonado
Quote from: Mister Design on March 24, 2012, 02:29:15 pmLijkt me sterk om alle spots opnieuw te gaan uploaden, ik ga in ieder geval niet een dag achter de computer zitten om dat te gaan regelen. Daar heb ik echt geen tijd voor eigenlijk. Gelukkig voor jouw is 'autospotten' maar een vrijwillige hobby
Lijkt me sterk om alle spots opnieuw te gaan uploaden, ik ga in ieder geval niet een dag achter de computer zitten om dat te gaan regelen. Daar heb ik echt geen tijd voor eigenlijk.
Quote from: Mister Design on March 24, 2012, 02:29:15 pmLijkt me sterk om alle spots opnieuw te gaan uploaden, ik ga in ieder geval niet een dag achter de computer zitten om dat te gaan regelen. Daar heb ik echt geen tijd voor eigenlijk. Ja, zal die wel grappig vinden ja en natuurlijk zal ik een deel van mijn spots wel willen uploaden, maar ik denk niet allemaal. Maar het is helemaal niet gezegd dat ze verdwijnen. Gaat hardinxveld gespot leuk vinden
Als er goed meegereden wordt ie tenminste eens vies.
Livestream van een rallysprint in Portugal, waar ze sinds heel veel jaar weer over deze jump heen gaan!http://www.rtp.pt/multimediahtml/emissaoTV.php?tv=2#videoPlayerAjaxSuper veel volk Soort opwarmer voor de rally die donderdag begint, waar wij ook bij zijn
Tering, een techno-mix van 5 uur, heb je even!? 1999 Sven Vath @ Tresor.