Quote from: karsten on March 21, 2012, 12:45:11 pmEven dat jullie het weten, woensdag is rijden op GP-strecke, leuk, maar niet heel interessant dus @Thomas; evenementen is makkelijker denk ik 5 April is op Donderdag Dan is het op de Nurburgring rijden.En de dag erna is goede vrijdag, dan heb ik een roostervrije dag
Even dat jullie het weten, woensdag is rijden op GP-strecke, leuk, maar niet heel interessant dus @Thomas; evenementen is makkelijker denk ik
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon
Quote from: Huib. on March 21, 2012, 12:52:57 pmQuote from: Estoque on March 21, 2012, 12:47:05 pmQuote from: Huib. on March 21, 2012, 12:42:26 pmDe tering, wat is het lekker weer om cabrio te rijden zeg. Echt klote, als ik dit weekend weer naar mn ouders ga is het bewolkt 'ik vind het ook heerlijk, maar ik vind het zo gay staan als ik bijvoorbeeld in mijn moeders 1 serie cabrio rijdt.. ik vind een kerel in een cabrio(voornamelijk saab's / renaults) gewoon heel erg gay overkomen..Mn ouders hebben een E93 cabrio. Of mensen dat gay vinden of niet interesseert me eigenlijk niet zo veel, ik heb het goed naar mn zin In de lotus van mijn pa heb ik er ook geen problemen mee, maar ik noem het altijd maar een stel kappers die rijden in een 9-3 cabrio..ik heb daar gewoon iets tegen. weet niet wat..natuurlijk wel vet zo'n E93
Quote from: Estoque on March 21, 2012, 12:47:05 pmQuote from: Huib. on March 21, 2012, 12:42:26 pmDe tering, wat is het lekker weer om cabrio te rijden zeg. Echt klote, als ik dit weekend weer naar mn ouders ga is het bewolkt 'ik vind het ook heerlijk, maar ik vind het zo gay staan als ik bijvoorbeeld in mijn moeders 1 serie cabrio rijdt.. ik vind een kerel in een cabrio(voornamelijk saab's / renaults) gewoon heel erg gay overkomen..Mn ouders hebben een E93 cabrio. Of mensen dat gay vinden of niet interesseert me eigenlijk niet zo veel, ik heb het goed naar mn zin
Quote from: Huib. on March 21, 2012, 12:42:26 pmDe tering, wat is het lekker weer om cabrio te rijden zeg. Echt klote, als ik dit weekend weer naar mn ouders ga is het bewolkt 'ik vind het ook heerlijk, maar ik vind het zo gay staan als ik bijvoorbeeld in mijn moeders 1 serie cabrio rijdt.. ik vind een kerel in een cabrio(voornamelijk saab's / renaults) gewoon heel erg gay overkomen..
De tering, wat is het lekker weer om cabrio te rijden zeg. Echt klote, als ik dit weekend weer naar mn ouders ga is het bewolkt
Mooiste model Impreza IMO
Zijn er hier nog mensen die naar GranTurismo events willen en nog geen vervoer hebben? Ik zou graag op 4 april willen voor een dagje, maar geen zin om in m'n eentje te gaan rijden Of als ik evt. kan liften op een bepaald punt zou al helemaal super zijn!Is hier overigens al een topic over gemaakt?
Quote from: Edwin on March 21, 2012, 11:53:00 amZijn er hier nog mensen die naar GranTurismo events willen en nog geen vervoer hebben? Ik zou graag op 4 april willen voor een dagje, maar geen zin om in m'n eentje te gaan rijden Of als ik evt. kan liften op een bepaald punt zou al helemaal super zijn!Is hier overigens al een topic over gemaakt?Ik wil ook zo graag, maar kan geen vrij regelen van school.