October 15, 2019, 06:12:02 am

Author Topic: SC 1634: Youngman brengt weer bod uit op Saab.  (Read 76815 times)

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
Re: SC 1634: Youngman brengt weer bod uit op Saab.
« Reply #435 on: February 05, 2012, 11:02:39 pm »
Precies, likes van je werkgever of opdrachtgevers is niks mis mee.

sovereign001

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #436 on: February 05, 2012, 11:02:47 pm »
Complete onzin wat jij typt. Je hebt (weer) een uitgesproken mening die niet klopt met de werkelijkheid. Privacy? Dat kan je helemaal zelf regelen. Hoe je er mee omgaat bepaal je dan helemaal zelf. Ik zet er nooit iets neer waar anderen niks mee te maken hebben. Mijn werkgever mag gerust kijken op mijn facebook, niks bijzonders.

Weer? Jij bent ook een vriendelijk ventje. Ik mag mijn mening toch geven of niet soms? Ik betwijfel dat het onzin is wat ik zeg.. Als je wat opzoekt zul je merken dat veel mensen die erop zitten of erop zaten ermee akkoord zijn.  Ik vind je reactie op mijn post toch wel zeer onbeschoft.
« Last Edit: February 05, 2012, 11:06:48 pm by sovereign001 »

AnthonyR

• Testkonijnen
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #437 on: February 05, 2012, 11:06:56 pm »
Ook dat mag jij vinden, ik ga verder geen discussie aan, mijn post is duidelijk en helder, wat je er mee doet moet je zelf weten.

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #438 on: February 05, 2012, 11:07:51 pm »
Complete onzin wat jij typt. Je hebt (weer) een uitgesproken mening die niet klopt met de werkelijkheid. Privacy? Dat kan je helemaal zelf regelen. Hoe je er mee omgaat bepaal je dan helemaal zelf. Ik zet er nooit iets neer waar anderen niks mee te maken hebben. Mijn werkgever mag gerust kijken op mijn facebook, niks bijzonders.

Sterker nog, ik heb ontzettend veel werkgevers op mijn Facebook. En ik post gewoon alles wat ik wil, als me daar op afkeuren ipv mijn foto werk hoeft het toch niet meer van mij. Daarnaast liken de meeste van hun met enige regelmaat berichten van mij dus ze zullen het wel prima vinden zo!

Nog sterker, Facebook heeft al diverse keren haar script moeten aanpassen omdat ze geen waarde hechten aan privacy. Facebook buigt de regels naar haar toe en heeft diverse aanklachten wat privacy betreft. Misschien wist je het nog niet maar, wanneer jij op facebook niet uitlogt dat kan facebook elke pagina zien die jij bezoekt (waar een like button in verwerkt is, nee deze hoef je er niet eens voor aan te klikken) Waarom denk je anders dat het bedrijf zo belangrijk is voor adverteerders?

Dus ook al zet je er niks neer wat anderen niet mogen weten, wanneer ze kunnen zien waar en welke sites je bezoekt dat tast dit wel degelijk je privacy aan!

Ook dat mag jij vinden, ik ga verder geen discussie aan, mijn post is duidelijk en helder, wat je er mee doet moet je zelf weten.

Jij moet je bronnen eens na gaan wat je zit er duidelijk en helder naast :')

AnthonyR

• Testkonijnen
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #439 on: February 05, 2012, 11:09:59 pm »
Volgens mij interpreteer jij het op een hele andere manier Bassen, ik heb het niet over de privacy van je gegevens op Facebook en wat Facebook er mee doet maar over het gedrag van de gebruikers waar Sovereign alle gebruikers over één kam scheert. Dus jij kan ook gewoon beter lezen...

sovereign001

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #440 on: February 05, 2012, 11:12:34 pm »

Sterker nog, ik heb ontzettend veel werkgevers op mijn Facebook. En ik post gewoon alles wat ik wil, als me daar op afkeuren ipv mijn foto werk hoeft het toch niet meer van mij. Daarnaast liken de meeste van hun met enige regelmaat berichten van mij dus ze zullen het wel prima vinden zo!

Nog sterker, Facebook heeft al diverse keren haar script moeten aanpassen omdat ze geen waarde hechten aan privacy. Facebook buigt de regels naar haar toe en heeft diverse aanklachten wat privacy betreft. Misschien wist je het nog niet maar, wanneer jij op facebook niet uitlogt dat kan facebook elke pagina zien die jij bezoekt (waar een like button in verwerkt is, nee deze hoef je er niet eens voor aan te klikken) Waarom denk je anders dat het bedrijf zo belangrijk is voor adverteerders?

Dus ook al zet je er niks neer wat anderen niet mogen weten, wanneer ze kunnen zien waar en welke sites je bezoekt dat tast dit wel degelijk je privacy aan!

Jij moet je bronnen eens na gaan wat je zit er duidelijk en helder naast :')

Dit allemaal, ik kan genoeg krantenartikels, nieuwsberichten,... posten over facebook en zijn privacy. Facebook heeft al genoeg klachten enz hierover gehad.

@anthonyR: En het nog normaal vinden dat je zo iemand aanpraat. Beleefdheid zelve jonge en neen, je vat het niet jongen. Ik zeg niet dat iedereen zo is, ik zeg dat er gewoon mensen zijn (en ik bedoel nog niet eens mensen hierop op het forum ofzo) die het zo gebruiken.

Ik ga hier ook niet verder op in.
« Last Edit: February 05, 2012, 11:14:21 pm by sovereign001 »

Egzon.

• Testkonijnen
  • Aston Martin Vanquish S Driver
  • *
  • (°o\_!_/o°)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #441 on: February 05, 2012, 11:13:32 pm »

Bassen

• Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #442 on: February 05, 2012, 11:13:47 pm »
Volgens mij interpreteer jij het op een hele andere manier Bassen, ik heb het niet over de privacy van je gegevens op Facebook en wat Facebook er mee doet maar over het gedrag van de gebruikers waar Sovereign alle gebruikers over één kam scheert. Dus jij kan ook gewoon beter lezen...

Heerlijk zo'n opgewonden standje  :')

Bassen

• Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #443 on: February 05, 2012, 11:17:21 pm »

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #444 on: February 05, 2012, 11:18:15 pm »
Facebook is gewoon leipe shit ouwe.

Zo, tot dusver de wijze berichtgeving van Nick.

Facebook is gewoon erg leuk! Ikzelf heb ook mijn collega's, werkgever etc als vriend op mijn Facebook, en Tuurlijk moet je een beetje selectief zijn met wat je post... Dat is op het hele internet zo! Typ je forumnaam maar eens in op Google, als ik dat doe staat meteen mijn Autogespot profile bovenaan, als ik niet wil dat iedereen mag weten wat voor auto's ik heb moet ik het toch gewoon niet invullen? Zo simpel is het gewoon.

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #445 on: February 05, 2012, 11:18:28 pm »
Rustig maar, tis Mb niet :+

Egzon.

• Testkonijnen
  • Aston Martin Vanquish S Driver
  • *
  • (°o\_!_/o°)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #446 on: February 05, 2012, 11:19:03 pm »
 Zag deze net op de tv _O- Prachtig
Bolletje - Ontbijtkoek

Bassen

• Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #447 on: February 05, 2012, 11:21:01 pm »
Typ je forumnaam maar eens in op Google

Doe die van mij maar eens  :P (ok via afbeeldingen zul je het wel vinden)

AnthonyR

• Testkonijnen
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #448 on: February 05, 2012, 11:21:26 pm »
Rustig maar, tis Mb niet :+
Interpretatievermogen :+

Ferry

• Ford Focus ST Driver
  • Canon Eos 550D
    • View Profile
« Reply #449 on: February 05, 2012, 11:21:59 pm »
Kreeg gisteren te horen dat mn baas een F40 heeft gekocht! ( ex Nigel Mansell! )