Lang geleden dat Feyenoord daar heeft gewonnen
Hup NEC
Quote from: BirdofPrey on February 05, 2012, 01:12:53 pmQuote from: Basje on February 05, 2012, 12:59:11 pmLigt natuurlijk ook aan de bestuurder en ook of je bijv. alleen maar stad rijdt. Ja, maar als je uitgaat van normaal rijgedrag en grootste deel op de snelweg, zoals ik rijd. De Megane is natuurlijk redelijk zwaar (1140 kg), grotere motor (98 pk) en en voor slechts een 1.4 is ie toch aardig snel, dat kost dus blijkbaar extra benzine, ik merk ook dat hij heel snel in de hoge toeren zit en dat je al heel vroeg door moet schakelen, vroeger dan ik gewend ben. Zo rijd ik meestal in zn 4 in de 30 km zone en in zn 5 in de 50 km zone (toegegeven, daar rijd ik meestal wel 5-10 km/u te hard) en als ik afrem voor een bocht en terugschakel deed ik dat vroeger vaak naar zn 2, maar nu gaat dat vaak heel moeilijk en schakel ik maar terug naar zn 3, dus dat meegenomen is die 1op15 mss ook niet reeel, staat zelfs een in de verbruiksmonitor van autoweek die 1 op 9,7 haalt, maar een 1.2 motortje met 60 pk in een auto van 835 kg die slechts een top heeft van 155 en van 0-100 14,3 sec nodig heeft zoals de punto zal denk ik makkelijk de opgegeven 1 op 17,5 halen? Dus het verschil met de fabrieksopgave verschilt dan ook per auto mss?Sowieso zeggen die getallen niet alles. Ik reed laatst in een Polo 1.2 diesel uit 2011 en die zou helemaal niet snel accelereren. Hij moest ook in elke versnelling even op gang komen, maar dan ineens had ie heel veel acceleratie en power, dat had ik totaal niet verwacht, maar zal wel met nieuwe technieken te maken hebben ofzo.Hier heb je zelfs iemand met een Punto Sporting, die is sneller in acceleratie dan mijn auto, maar verbruikt wel veel minder: http://www.clubpunto.nl/118_show-je-punto-mk2/12-fiat-punto-1-2-16v-sporting.html
Quote from: Basje on February 05, 2012, 12:59:11 pmLigt natuurlijk ook aan de bestuurder en ook of je bijv. alleen maar stad rijdt. Ja, maar als je uitgaat van normaal rijgedrag en grootste deel op de snelweg, zoals ik rijd. De Megane is natuurlijk redelijk zwaar (1140 kg), grotere motor (98 pk) en en voor slechts een 1.4 is ie toch aardig snel, dat kost dus blijkbaar extra benzine, ik merk ook dat hij heel snel in de hoge toeren zit en dat je al heel vroeg door moet schakelen, vroeger dan ik gewend ben. Zo rijd ik meestal in zn 4 in de 30 km zone en in zn 5 in de 50 km zone (toegegeven, daar rijd ik meestal wel 5-10 km/u te hard) en als ik afrem voor een bocht en terugschakel deed ik dat vroeger vaak naar zn 2, maar nu gaat dat vaak heel moeilijk en schakel ik maar terug naar zn 3, dus dat meegenomen is die 1op15 mss ook niet reeel, staat zelfs een in de verbruiksmonitor van autoweek die 1 op 9,7 haalt, maar een 1.2 motortje met 60 pk in een auto van 835 kg die slechts een top heeft van 155 en van 0-100 14,3 sec nodig heeft zoals de punto zal denk ik makkelijk de opgegeven 1 op 17,5 halen? Dus het verschil met de fabrieksopgave verschilt dan ook per auto mss?Sowieso zeggen die getallen niet alles. Ik reed laatst in een Polo 1.2 diesel uit 2011 en die zou helemaal niet snel accelereren. Hij moest ook in elke versnelling even op gang komen, maar dan ineens had ie heel veel acceleratie en power, dat had ik totaal niet verwacht, maar zal wel met nieuwe technieken te maken hebben ofzo.
Ligt natuurlijk ook aan de bestuurder en ook of je bijv. alleen maar stad rijdt.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.
Feyenoord en PSV even verliezen Is goed voor Heerenveen !
Quote from: RobinW on February 05, 2012, 03:06:58 pmFeyenoord en PSV even verliezen Is goed voor Heerenveen !Droom verder Robin, beide clubs staat voor