!!!Net moeten uitwijken voor iemand die voor mij reed, en toen ben ik met me linkervoorwiel tegen de stoep geknalt, naja wij denken niks aan de hand, iedereen rijdt door,Wij aangekomen bij de appie, kijken naar de velg, heel stuk van de velg afgebroken.. !!!Vervolgens naar huis gereden, toen ging het bandenspanning lampje knipperen, dus ik dacht aaah shit, band ook lek..toen ik aan rijden was kwam ik erachter dat ik niet meer recht kan sturen.. Ik moet me stuur zegmaar beetje naar rechts draaien om recht te rijden !!Dus volgens mij is gewoon het stuurgeval/draagarm/ass scheef
Quote from: Jeremy on February 03, 2012, 05:35:18 pm !!!Net moeten uitwijken voor iemand die voor mij reed, en toen ben ik met me linkervoorwiel tegen de stoep geknalt, naja wij denken niks aan de hand, iedereen rijdt door,Wij aangekomen bij de appie, kijken naar de velg, heel stuk van de velg afgebroken.. !!!Vervolgens naar huis gereden, toen ging het bandenspanning lampje knipperen, dus ik dacht aaah shit, band ook lek..toen ik aan rijden was kwam ik erachter dat ik niet meer recht kan sturen.. Ik moet me stuur zegmaar beetje naar rechts draaien om recht te rijden !!Dus volgens mij is gewoon het stuurgeval/draagarm/ass scheef Daarom altijd gegevens uitwisselen ook al lijkt er niks aan de hand.....
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.
Quote from: Joël D. on February 03, 2012, 05:30:53 pmHeheh. Eindelijk 80 uur voor m'n PWS.Serieus 80 uur? of die laatste 40 gewoon verzonnen?
Heheh. Eindelijk 80 uur voor m'n PWS.
zo zometeen met de fiets richting me werk. hopelijk kom ik heelhuids aan
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon