November 20, 2019, 01:08:19 am

Author Topic: SC 1632: Aanklacht over hoog verbruik Honda Civic  (Read 92161 times)

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
Re: SC 1632: Aanklacht over hoog verbruik Honda Civic
« Reply #900 on: January 11, 2012, 11:10:36 pm »
Ik trek sterke drank beter als bier maar de laatste tijd toch ook stilletjes aan aan het overschakelen. Meestal om de prijs bij het weggaan (in discotheken en cafés) die gaan echt nergens meer over.
de prijs bij het weggaan?

Ja, sterke drank in Café's en Discotheken zijn echt mega duur. Hier in een discotheek betaalde ik vorige keer al 3 euro voor een biertje.
Heh maar wat bedoel je nou met "de prijs bij het weggaan"? :P

De prijs van sterke drank als je weggaat/uitgaat/gaat feesten ...
Oh lol, wist niet dat weggaan hetzelfde was als uitgaan :'). Maar inderdaad, prijzen gaan soms echt nergens meer over. Zeker in de wat "exclusievere" tenten, ben je zo 3,50 kwijt voor een biertje. En hier om de hoek zit een cocktail bar, en dan ben je ook zo 8 euro kwijt voor een cocktail. Maar tijdens uitgaan drink ik dus ook alleen maar voor de lekker/dorst, niet om dronken te worden ofzo. Als ik dat wil dan ga ik me thuis wel eerst bezatten en dan de stad in.

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #901 on: January 11, 2012, 11:11:32 pm »
Kwam nog een goeie fles tegen van oud en nieuw die nog niet aangebroken was.
Vanavond dus maar even gevierd :)

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #902 on: January 11, 2012, 11:14:40 pm »
Ja champagne is ook lekker! Alleen heb ik er niet genoeg verstand van aka drink ik het niet vaak genoeg om het verschil te proeven tussen dure en goedkope.

Frank34

• Testkonijnen
  • *
  • Ik woon in een krantenwijk.
    • View Profile
« Reply #903 on: January 11, 2012, 11:15:29 pm »
Ik vind Champagne echt verschrikkelijk vies :+
"The car didn't spin, you spun the car, the car is made to do exactly what your inputs are telling it to do"

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #904 on: January 11, 2012, 11:15:52 pm »
+1

M.deJong

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Michael de Jong
« Reply #905 on: January 11, 2012, 11:16:12 pm »
Beste qua uitgaan heb in tot nu in Tjechie beleefd met prijzen. Een euro voor halve liter, 3 euro voor goede cocktail. 1,5 voor shotje. Duurste in Geneve. Bij Floor Two betaalden we voor 9 drankjes tussen de 300-400 euro.

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #906 on: January 11, 2012, 11:16:19 pm »
Ja champagne is ook lekker! Alleen heb ik er niet genoeg verstand van aka drink ik het niet vaak genoeg om het verschil te proeven tussen dure en goedkope.
Als er geen Champagne opstaat komt het sowieso niet uit de champagnestreek. Beschermde merknaam hé. Wordt dan gewoon verkocht als brut, maar in de volksmond is dat ook 'champagne'.

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #907 on: January 11, 2012, 11:17:02 pm »
Tijdens oud en nieuw had je al zoveel gedronken. Je proeft niet eens meer dat het champagne was :+ !
Maar is inderdaad niet te zuipen.

Stratos

• Frontpage-crew
  • Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
    • Flickr - Kevin Westhoeve
« Reply #908 on: January 11, 2012, 11:18:19 pm »
Beste qua uitgaan heb in tot nu in Tjechie beleefd met prijzen. Een euro voor halve liter, 3 euro voor goede cocktail. 1,5 voor shotje. Duurste in Geneve. Bij Floor Two betaalden we voor 9 drankjes tussen de 300-400 euro.
Jezus, wat een belachelijk hoge prijzen! _O-

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #909 on: January 11, 2012, 11:19:36 pm »
Als er geen Champagne opstaat komt het sowieso niet uit de champagnestreek. Beschermde merknaam hé. Wordt dan gewoon verkocht als brut, maar in de volksmond is dat ook 'champagne'.
Ja I know, maar bubbelshit die niet uit de champagnestreek komt kan ook prima zijn. Alleen merk ik het niet :+. Waarschijnlijk zou ik het verschil wel proeven als je 2 glazen naast elkaar zou zetten, maar zou ik niet kunnen zeggen welke de echte was en welke de goedkope.

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #910 on: January 11, 2012, 11:19:59 pm »
Beste dat ik ooit gehad heb is gratis kaviaar :)
Dat spul is ook echt lekker!

Diederik

• Parijs!
    • View Profile
« Reply #911 on: January 11, 2012, 11:20:03 pm »
Ben een Gumball film aan het kijken en daar gingen de gasten van Dirty Sanchez skaten als de arabieren  _O-

Polygoon

• Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #912 on: January 11, 2012, 11:21:13 pm »
Ik trek sterke drank beter als bier maar de laatste tijd toch ook stilletjes aan aan het overschakelen. Meestal om de prijs bij het weggaan (in discotheken en cafés) die gaan echt nergens meer over.
de prijs bij het weggaan?

Ja, sterke drank in Café's en Discotheken zijn echt mega duur. Hier in een discotheek betaalde ik vorige keer al 3 euro voor een biertje.
Heh maar wat bedoel je nou met "de prijs bij het weggaan"? :P

De prijs van sterke drank als je weggaat/uitgaat/gaat feesten ...
Oh lol, wist niet dat weggaan hetzelfde was als uitgaan :'). Maar inderdaad, prijzen gaan soms echt nergens meer over. Zeker in de wat "exclusievere" tenten, ben je zo 3,50 kwijt voor een biertje. En hier om de hoek zit een cocktail bar, en dan ben je ook zo 8 euro kwijt voor een cocktail. Maar tijdens uitgaan drink ik dus ook alleen maar voor de lekker/dorst, niet om dronken te worden ofzo. Als ik dat wil dan ga ik me thuis wel eerst bezatten en dan de stad in.

Zo erg dat ik de laatste tijd vaak met de wagen wegga :+

Maar hier in het dorp is een soort jeugdcafe met bier aan 1,20 :D

elecks

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Fiesta ZS JuNgE!!!
    • View Profile
    • Elecks
« Reply #913 on: January 11, 2012, 11:21:37 pm »
in Dresden bij DownTown of Caty's Garage

was het ook best cheap €1,30 voor halve liter Becks. en in de winkel zelfs €1,00. Als de prijzen niet zo laag waren dan waren we maar 1x uitgegaan die week. maar we zijn 3x geweest. Ma/Wo/Vr steeds uit en dan weer 'n dag rust  :+

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #914 on: January 11, 2012, 11:21:53 pm »
Ja I know, maar bubbelshit die niet uit de champagnestreek komt kan ook prima zijn. Alleen merk ik het niet :+. Waarschijnlijk zou ik het verschil wel proeven als je 2 glazen naast elkaar zou zetten, maar zou ik niet kunnen zeggen welke de echte was en welke de goedkope.
Hangt ook wel aan temperatuur van opdienen.
Wij hebben bijvoorbeeld geen wijnkelder oid, dus komt het uit de koelkast die net een paar graden te koud staat (gb)

Maar inderdaad wat je zegt klopt wel. We hadden pas huismerk witte tafelwijn van C1000, ik vond 'm serieus lekker! Zachte smaak, niet bitter en dat voor een paar euro!