October 14, 2019, 12:58:12 am

Author Topic: SC1628: VAE viert 40 jarig bestaan met wrapped supercars!  (Read 68847 times)

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
Re: SC1628: VAE viert 40 jarig bestaan met wrapped supercars!
« Reply #1650 on: December 13, 2011, 06:57:53 pm »
vriend van me is Joods en vind die grappen wel gewoon kunnen. :)
Laten we dat dan maar als maat staaf voor de maatschappij gebruiken, vooral negeren wat andere er van vinden, als ik nu eens zeg dat mijn opa en oma zijn omgekomen in een concentratie kamp en ik de grappen dus niet zo kan waarderen hou jij dan maar voor je dat die joodse vriend van je het niet erg vind.

Ben je ook tegen zwarte pieten?
Niveau ^O^

Carbonkneus

• Lamborghini Gallardo Driver
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #1651 on: December 13, 2011, 07:00:02 pm »
Niveau want? Dat jij de link niet kan leggen tussen die twee dingen zegt meer over jouw dan over mijn niveau lijkt me. Beiden zijn vroeger gebeurd en sommige mensen stellen zich er gigantisch over aan. Wat meer dan twee generaties geleden is moeten mensen niet zo anaal meer over doen vind ik.

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1652 on: December 13, 2011, 07:01:02 pm »
Gewoon even klikken.

klik

Bij voorbaat dank :).

WillemIII

• Klassiekermods
  • Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #1653 on: December 13, 2011, 07:03:35 pm »
Gewoon even klikken.

klik

_O-

Wtf frank :+

Polygoon

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #1654 on: December 13, 2011, 07:04:07 pm »
Fijn voor je, maar anderen waarderen dit misschien niet en dan is zoiets heel confronterend. Net als die joden grappen die wel eens gemaakt worden "er zitten hier mensen die zijn of haar opa en oma verloren hebben aan de oorlog.

Ben je ook tegen zwarte pieten?

Tegenwoordig ziet hij gewoon zwart omdat ie door de schoorsteen komt maar ik snap je link :)

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile

Thomas.

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
« Reply #1656 on: December 13, 2011, 07:05:03 pm »
Gewoon even klikken.

klik

Haha! Geniaal!

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #1657 on: December 13, 2011, 07:10:37 pm »
Niveau want? Dat jij de link niet kan leggen tussen die twee dingen zegt meer over jouw dan over mijn niveau lijkt me. Beiden zijn vroeger gebeurd en sommige mensen stellen zich er gigantisch over aan. Wat meer dan twee generaties geleden is moeten mensen niet zo anaal meer over doen vind ik.

Ben je nu werkelijk zo dom? dus jij vergelijkt een kinderfeest waarbij de zwartepiet als iets positiefs word neer gezet (met een twijfelachtige historie) vergelijkbaar met mijn verhaal waarbij mijn opa en oma vermoord zijn?  en dat ik omdat dat 60jaar geleden is er maar niet over foute grappen mag zeuren?

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1658 on: December 13, 2011, 07:13:12 pm »

Ben je nu werkelijk zo dom? dus jij vergelijkt een kinderfeest waarbij de zwartepiet als iets positiefs word neer gezet (met een twijfelachtige historie) vergelijkbaar met mijn verhaal waarbij mijn opa en oma vermoord zijn?  en dat ik omdat dat 60jaar geleden is er maar niet over foute grappen mag zeuren?

Wat ik wel weet is dat je opa en oma het nooit leuk hadden gevonden er drama van te maken op een forum, ja 't is erg; maar 't is bijna 2012, er worden grappen over gemaakt.
Beter een optimist wezen en positief naar alle drama kijken, dan overal als een pessimist naar kijken :).

Fabio

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #1659 on: December 13, 2011, 07:14:54 pm »
Wat voor de 1 erg is kan voor de ander minder erg zijn, zo kun jij misschien wel grappen maken over aids waar anderen heel boos over kunnen worden, zo kun je op alles wel gaan bitchen

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1660 on: December 13, 2011, 07:15:42 pm »
Wat voor de 1 erg is kan voor de ander minder erg zijn, zo kun jij misschien wel grappen maken over aids waar anderen heel boos over kunnen worden, zo kun je op alles wel gaan bitchen
Je neemt me de woorden uit de mond :Y
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Adam

• Boeman
  • Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
  • Tetten
    • View Profile
« Reply #1661 on: December 13, 2011, 07:17:39 pm »
Kunnen jullie niet gewoon een keer stoppen?

Nou vind het belachelijk dat ik reactie geef op een grap (waarbij hij zelf aangeeft niet te weten of die wel kan) en vervolgens verwijdert word, Mb zich genoodzaakt voelt hem als nog weer te quoten en daarbij ook nog een een snaai maakt naar mij. Vervolgens komt zijn beste vriend frank die even een reactie moet geven over Estoque terwijl frank er niets mee te maken heeft.

Wees dan een goede mod en pak die twee trieste figuren aan die in het verleden meer bans hebben gehad dan dat ik verjaardagen heb gehad.
Ik ben geen mod, maar word er wel gek van. Met mij nog meerdere denk ik? Altijd dat gezeur.

Vroeger waren we lief voor elkaar, gingen we karten, gingen we BBQ'en, gingen we elkaar aanspreken tijdens het spotten en tijdens evenementen.

Alles is voorbij :'(

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1662 on: December 13, 2011, 07:18:20 pm »
Gasten serieus :') .  Begon net weer een beetje normaal te worden op het forum......

Adam

• Boeman
  • Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
  • Tetten
    • View Profile
« Reply #1663 on: December 13, 2011, 07:19:10 pm »
Vengaboys - We're Going to Ibiza!

Wooooo!!!!!! We're Going to Ibiza!!!!!

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1664 on: December 13, 2011, 07:19:39 pm »
Gasten serieus :') .  Begon net weer een beetje normaal te worden op het forum......

Ja, totdat iemand in Luik met nitraten gaat lopen strooien, wie denktie wel niet datie is?! ZWARTE PIET!? Hele emancipatie naar zijn gort, verdomme!