February 28, 2020, 04:04:16 pm

Author Topic: SC1628: VAE viert 40 jarig bestaan met wrapped supercars!  (Read 71456 times)

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
Re: SC1628: VAE viert 40 jarig bestaan met wrapped supercars!
« Reply #1635 on: December 13, 2011, 06:42:28 pm »
Fuck yeah _O-

Carbonkneus

• Lamborghini Gallardo Driver
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #1636 on: December 13, 2011, 06:43:03 pm »
Foto met mij voor 199 Euro, is normaal gesproken 999 Euro dus ik zou die kans niet laten schieten Adam :)

Grappen zijn grappig omdat ze confronteren. Of lach jij nog steeds om grappen als:

Dus grappen over die vriend die met spoed naar het ziekenhuis moest en in levens gevaar verkeerde hadden wel gekund? Wat er stond direct eentje klaar welke ik pas veel later heb later aan je heb laten zien omdat ik het niet ze gepast vond.

Wat denk je wat wij constant doen?

Adam

• Boeman
  • Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
  • Tetten
    • View Profile
« Reply #1637 on: December 13, 2011, 06:44:00 pm »
Foto met mij voor 199 Euro, is normaal gesproken 999 Euro dus ik zou die kans niet laten schieten Adam :)
Met gratis nachtmerries erbij zeker?:D

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #1638 on: December 13, 2011, 06:44:29 pm »
Kunnen jullie niet gewoon een keer stoppen?

Nou vind het belachelijk dat ik reactie geef op een grap (waarbij hij zelf aangeeft niet te weten of die wel kan) en vervolgens verwijdert word, Mb zich genoodzaakt voelt hem als nog weer te quoten en daarbij ook nog een een snaai maakt naar mij. Vervolgens komt zijn beste vriend frank die even een reactie moet geven over Estoque terwijl frank er niets mee te maken heeft.

Wees dan een goede mod en pak die twee trieste figuren aan die in het verleden meer bans hebben gehad dan dat ik verjaardagen heb gehad.

Bassen

• Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #1639 on: December 13, 2011, 06:45:25 pm »

Grappen zijn grappig omdat ze confronteren. Of lach jij nog steeds om grappen als:

Dus grappen over die vriend die met spoed naar het ziekenhuis moest en in levens gevaar verkeerde hadden wel gekund? Wat er stond direct eentje klaar welke ik pas veel later heb later aan je heb laten zien omdat ik het niet ze gepast vond.

Op de dag dat het gebeurde waren je tranen zowat terug te vinden in je teksten, jij maakt mij niet wijs dat jij die dag er grappen overmaakte gezien je reacties hier op het forum.

Carbonkneus

• OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #1640 on: December 13, 2011, 06:47:06 pm »
Met gratis nachtmerries erbij zeker?:D

Sorry, ik handel niet in paarden.

Op de dag dat het gebeurde waren je tranen zowat terug te vinden in je teksten, jij maakt mij niet wijs dat jij die dag er grappen overmaakte gezien je reacties hier op het forum.

Toen hij naar het ziekenhuis was werd er al gezegd: hinkstapsprong, hinkstapsprong, ** ligt in het ziekenhuis met een ingeklapte long. Sorry, maar humor werkt altijd.

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1641 on: December 13, 2011, 06:48:36 pm »
Kunnen jullie niet gewoon een keer stoppen?

Nou vind het belachelijk dat ik reactie geef op een grap (waarbij hij zelf aangeeft niet te weten of die wel kan) en vervolgens verwijdert word, Mb zich genoodzaakt voelt hem als nog weer te quoten en daarbij ook nog een een snaai maakt naar mij. Vervolgens komt zijn beste vriend frank die even een reactie moet geven over Estoque terwijl frank er niets mee te maken heeft.

Wees dan een goede mod en pak die twee trieste figuren aan die in het verleden meer bans hebben gehad dan dat ik verjaardagen heb gehad.

Billenmatties zijn áán maat! :sad:

Bassen

• Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #1642 on: December 13, 2011, 06:50:13 pm »
Fijn voor je, maar anderen waarderen dit misschien niet en dan is zoiets heel confronterend. Net als die joden grappen die wel eens gemaakt worden "er zitten hier mensen die zijn of haar opa en oma verloren hebben aan de oorlog.

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
« Reply #1643 on: December 13, 2011, 06:50:29 pm »
Je hebt wel door dat die 2.5x zo veel gelopen heeft als die van Brian? :+
Niet dat je ze 1-1 vergelijkt.
Klopt, maar 120.000 is nog steeds niet heel veel vind ik. En het geeft aan dat een Clio dus best een goede auto kan zijn/is. En mn Ford had al 230.000 gelopen :P

ik krijg als ik jouw reacties lees alsmaar het gevoel dat je er te simpel over denkt.

jij wilt voor 3000 euro een leuke, sportieve, lichte en snelle auto.

PROBLEEM!!! dat wil iedereen...

jij stelt veel te veel eisen voor het schamele bedrag van 3000 euro. zoek een Polo, die zijn qua belasting goed te betalen, zijn kwalitatief erg goed.
frans moet je zelf weten, maar lichte franse auto's zijn niet betrouwbaar. die astra wat je een paar pagina's terug plaatste is een goede auto. alleen gaat dat type astra vaak gepaart met sjonnies en aftrappen. ik zeg niet dat dat geen net exemplaar is. maar kijk goed uit.
Je probeert toch zo dicht mogelijk bij je wensen te komen? Ik wil niet teveel voor 3000 euro, ik wil zoveel mogelijk voor 3000 euro, en dan vind ik die clio een goede optie, polo is mss degelijker, maar heeft weer andere nadelen, en ik vind het nogal gechargeerd om te zeggen dat alle (lichte) franse auto's onbetrouwbaar zijn, ik ken ook mensen die een oude franse auto hebben die wel goed voldoet en daar zullen vast nog meer voorbeelden van zijn. Daarnaast is 9 jaar en 120.000km toch niet zo oud?
Waarom vraag je hier steeds advies terwijl je al iemand advies geeft er steeds tegenin gaat.  Als ik jouw verhalen steeds lees zou ik eerder een fiets dan een auto kopen.
Omdat ik advies vraag hoef ik er nog niet mee eens te zijn, en omdat ik tegen sommige dingen in ga wil niet zeggen dat ik niks met het advies doe. En wat is dat nou weer voor dom gelul, als ik jouw verhalen lees zou ik eerder een fiets kopen, waar slaat dat op? Of wil je het mb-niveau benaderen.
Nieuw heeft gewoon gelijk. Je vraagt constant dingen terwijl je zelf al je eigen plan hebt getrokken. Wij raden eigenlijk allemaal een Clio af en geven je andere auto's en toch blijf je bij de Clio. Dan is het toch onzin dat je het vraagt?
moet ik nou weer dezelfde reactie typen? want je herhaalt het gewoon. Ik ben blij met het advies, maar volg het in dit geval niet op omdat ik het onzin vind dat alle franse auto's van 10 jaar oud slecht zouden zijn.
Mijn spots: http://bit.ly/vOzTFI

het erge is dat dit de moraal van het forum tegenwoordig is.. een tijdje geleden konden hier nog normale gesprekken gevoerd worden.. maar tegenwoordig moet alles hier grappig zijn, wat het een stuk minder leuk maakt

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #1644 on: December 13, 2011, 06:50:58 pm »
Egzon hier? Vlgs mij ergens bij jou in buurt.

Oud klasgenoot van me. Bekende auto?

Ook van hem/haar/hun/ze/zij/hullie

« Last Edit: December 13, 2011, 06:53:26 pm by Kees »

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1645 on: December 13, 2011, 06:52:42 pm »
Fijn voor je, maar anderen waarderen dit misschien niet en dan is zoiets heel confronterend. Net als die joden grappen die wel eens gemaakt worden "er zitten hier mensen die zijn of haar opa en oma verloren hebben aan de oorlog.

Dat vind ik persoonlijk dom, sommige Amerikanen begonnen na 5-6 maand ook voorzichtig grapjes te maken over 9/11, bovendien; vriend van me is Joods en vind die grappen wel gewoon kunnen. :)

Egzon.

• Testkonijnen
  • Aston Martin Vanquish S Driver
  • *
  • (°o\_!_/o°)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #1646 on: December 13, 2011, 06:54:19 pm »
Nope ken ik niet :+ Wel grappig, verbreed staal van een mk1 (onder die witte) :P

Carbonkneus

• OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #1647 on: December 13, 2011, 06:54:34 pm »

Ben je ook tegen zwarte pieten?

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #1648 on: December 13, 2011, 06:55:42 pm »
Aftellen zummm Moskwaaaaaa

Carbonkneus

• OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #1649 on: December 13, 2011, 06:57:43 pm »
Emil gaat er voor de volle 140% voor!