Quote from: jorrik on January 02, 2012, 09:29:42 pmQuote from: Carbonkneus on January 02, 2012, 09:23:55 pmQuote from: Wesley. on January 02, 2012, 08:35:15 pmQuote from: Carbonkneus on January 02, 2012, 08:02:51 pmZoals ik al zei had ik het prima gevonden als ze eerlijk hadden gezegd dat ze een Skyline niet als spot van het jaar willen hebben en niet leugens gaan verkondigen in een artikel.Damn, heb jij een bord voor je kop? Het gaat toch om de spot, wat was er in godsnaam boeiend aan die spot? Ja leuk, je Skyline stond er op, foto's waren leuk maar het geheel niet bepaald Spot van het Jaar achtig. Was het nou wel een boeiend geheel en de spotters en normale bezoekers van AG zouden er massaal op stemmen, waar de poll voor bedoeld was, dan had iedereen het prima gevonden. Maar niet op die trieste en vooral onvolwassen manier wat je nu gedaan hebt. MB AMG is net zo erg bezig geweest om de trieste strijd met jou aan te gaan.Jij snapt verkiezingen dus niet. Maar dit zijn geen verkiezingen Precies. Er word hier gevraagd aan mensen om te kiezen wat zei ZELF de spot van het jaar vinden. En niet omdat een ander vraagt of je wil stemmen zodat jij dit kan winnen. Ik durf te wedden dat het grootste gedeelte van de stemmen van mensen komt die auto's en de site geen hol intereseren, en gewoon de stem plaatsen omdat jij dat zo vriendelijk vraagt. Een gigantisch kromme vergelijking dus om dit met bijvoorbeeld een verkiezing van het parlement te gaan vergelijken.En; ik moet toegeven dat de oplossing enigszins krom is gegaan, maar mensen moeten zich er ook niet te druk om maken. Het is zoals iemand anders zij niet de 100.000 die je kan winnen, en ik snap het als de moderators zeggen dat ze er geen tijd meer in gaan stoppen. Je krijgt het toch nooit goed van beide partijen.
Quote from: Carbonkneus on January 02, 2012, 09:23:55 pmQuote from: Wesley. on January 02, 2012, 08:35:15 pmQuote from: Carbonkneus on January 02, 2012, 08:02:51 pmZoals ik al zei had ik het prima gevonden als ze eerlijk hadden gezegd dat ze een Skyline niet als spot van het jaar willen hebben en niet leugens gaan verkondigen in een artikel.Damn, heb jij een bord voor je kop? Het gaat toch om de spot, wat was er in godsnaam boeiend aan die spot? Ja leuk, je Skyline stond er op, foto's waren leuk maar het geheel niet bepaald Spot van het Jaar achtig. Was het nou wel een boeiend geheel en de spotters en normale bezoekers van AG zouden er massaal op stemmen, waar de poll voor bedoeld was, dan had iedereen het prima gevonden. Maar niet op die trieste en vooral onvolwassen manier wat je nu gedaan hebt. MB AMG is net zo erg bezig geweest om de trieste strijd met jou aan te gaan.Jij snapt verkiezingen dus niet. Maar dit zijn geen verkiezingen
Quote from: Wesley. on January 02, 2012, 08:35:15 pmQuote from: Carbonkneus on January 02, 2012, 08:02:51 pmZoals ik al zei had ik het prima gevonden als ze eerlijk hadden gezegd dat ze een Skyline niet als spot van het jaar willen hebben en niet leugens gaan verkondigen in een artikel.Damn, heb jij een bord voor je kop? Het gaat toch om de spot, wat was er in godsnaam boeiend aan die spot? Ja leuk, je Skyline stond er op, foto's waren leuk maar het geheel niet bepaald Spot van het Jaar achtig. Was het nou wel een boeiend geheel en de spotters en normale bezoekers van AG zouden er massaal op stemmen, waar de poll voor bedoeld was, dan had iedereen het prima gevonden. Maar niet op die trieste en vooral onvolwassen manier wat je nu gedaan hebt. MB AMG is net zo erg bezig geweest om de trieste strijd met jou aan te gaan.Jij snapt verkiezingen dus niet.
Quote from: Carbonkneus on January 02, 2012, 08:02:51 pmZoals ik al zei had ik het prima gevonden als ze eerlijk hadden gezegd dat ze een Skyline niet als spot van het jaar willen hebben en niet leugens gaan verkondigen in een artikel.Damn, heb jij een bord voor je kop? Het gaat toch om de spot, wat was er in godsnaam boeiend aan die spot? Ja leuk, je Skyline stond er op, foto's waren leuk maar het geheel niet bepaald Spot van het Jaar achtig. Was het nou wel een boeiend geheel en de spotters en normale bezoekers van AG zouden er massaal op stemmen, waar de poll voor bedoeld was, dan had iedereen het prima gevonden. Maar niet op die trieste en vooral onvolwassen manier wat je nu gedaan hebt. MB AMG is net zo erg bezig geweest om de trieste strijd met jou aan te gaan.
Zoals ik al zei had ik het prima gevonden als ze eerlijk hadden gezegd dat ze een Skyline niet als spot van het jaar willen hebben en niet leugens gaan verkondigen in een artikel.
@ Carbonkneus,Quote from: Carbonkneus on December 28, 2011, 04:47:48 pmWil je een tissue?Stel je niet aan man. Dat je nou serieus dacht dat die onzin serieus genomen zou worden... En nu nog (om in de 'jullie' termen te blijven) huiliehuilie gaan zitten doen. Had je hoger ingeschat...
Wil je een tissue?
NickBongio is mijn held!
Quote from: Victor-J on January 03, 2012, 02:01:08 amQuote from: jorrik on January 02, 2012, 09:29:42 pmQuote from: Carbonkneus on January 02, 2012, 09:23:55 pmQuote from: Wesley. on January 02, 2012, 08:35:15 pmQuote from: Carbonkneus on January 02, 2012, 08:02:51 pmZoals ik al zei had ik het prima gevonden als ze eerlijk hadden gezegd dat ze een Skyline niet als spot van het jaar willen hebben en niet leugens gaan verkondigen in een artikel.Damn, heb jij een bord voor je kop? Het gaat toch om de spot, wat was er in godsnaam boeiend aan die spot? Ja leuk, je Skyline stond er op, foto's waren leuk maar het geheel niet bepaald Spot van het Jaar achtig. Was het nou wel een boeiend geheel en de spotters en normale bezoekers van AG zouden er massaal op stemmen, waar de poll voor bedoeld was, dan had iedereen het prima gevonden. Maar niet op die trieste en vooral onvolwassen manier wat je nu gedaan hebt. MB AMG is net zo erg bezig geweest om de trieste strijd met jou aan te gaan.Jij snapt verkiezingen dus niet. Maar dit zijn geen verkiezingen Precies. Er word hier gevraagd aan mensen om te kiezen wat zei ZELF de spot van het jaar vinden. En niet omdat een ander vraagt of je wil stemmen zodat jij dit kan winnen. Ik durf te wedden dat het grootste gedeelte van de stemmen van mensen komt die auto's en de site geen hol intereseren, en gewoon de stem plaatsen omdat jij dat zo vriendelijk vraagt. Een gigantisch kromme vergelijking dus om dit met bijvoorbeeld een verkiezing van het parlement te gaan vergelijken.En; ik moet toegeven dat de oplossing enigszins krom is gegaan, maar mensen moeten zich er ook niet te druk om maken. Het is zoals iemand anders zij niet de 100.000 die je kan winnen, en ik snap het als de moderators zeggen dat ze er geen tijd meer in gaan stoppen. Je krijgt het toch nooit goed van beide partijen.Met andere woorden gewoon een krom beleid. En als de mogelijkheid er is ga je toch niemand afstraffen om ze te gebruiken. Met mogelijkheid bedoel ik stemmen ronselen. Moet toch makkelijk zijn om een poll te maken voor alleen mensen die staan ingelogd ofzo ?
Heb ik gisteren gedaan. Geen reactie terug gekregen. Zegt genoeg lijkt me.
Ik laat me niet uitmaken voor waar Wesley me voor uitmaakt terwijl hij niet weet waar hij het over heeft.