August 22, 2019, 06:03:11 pm

Author Topic: Spot van het jaar 2011: Discussietopic  (Read 73389 times)

Stratos

• Frontpage-crew
  • Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
    • Flickr - Kevin Westhoeve
Re: Spot van het jaar 2011: Discussietopic
« Reply #45 on: December 27, 2011, 04:37:04 pm »
R.Arends - Nissan Skyline R34
  3% (98 stemmen)

Marks hok doet het niet slecht. :+

Carbonkneus

• Lamborghini Gallardo Driver
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #46 on: December 27, 2011, 05:20:54 pm »
ik ben m overal aan het spammen.

Wesley.

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
    • Fotobureau Wesley Steenbergen
« Reply #47 on: December 28, 2011, 04:17:30 pm »
Juist, en daarom stel ik nu het volgende voor: Stoppen met het Spot van het Jaar gezeik in de toekomst. Het niveau van de genomineerden komt lekker naar voren nu. Belgian, MB AMG, Speedin, Carbonkneus.... ff serieus. Hoe triest is het als je een spot gaat zitten spammen zodat 'ie Spot van het Jaar wordt. Vooral die Skyline van je, gaat gewoon nergens over. Het is dat je 'em zelf genomineerd heb, anders was ie niet eens in de buurt gekomen van een nominatie. De uitslag van SVHJ is totaal niet representatief meer. Ik weet dat het 'officieel gezien' toegestaan is, maar kom op zeg. Geloofwaardigheid is er nu wel af.

Ik stel voor dat de Crew van AG voortaan gewoon de echte topspots van het jaar uitlicht in 1 of meerdere artikelen, zonder stemmen. Zitten altijd een paar rotte appels bij, leeftijd maakt dus klaarblijkelijk ook niets uit.

Mr. Oomen

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Website
« Reply #48 on: December 28, 2011, 04:38:47 pm »
Ach gut, krijgen we dat weer...

Carbonkneus

• Lamborghini Gallardo Driver
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #49 on: December 28, 2011, 04:47:48 pm »
Juist, en daarom stel ik nu het volgende voor: Stoppen met het Spot van het Jaar gezeik in de toekomst. Het niveau van de genomineerden komt lekker naar voren nu. Belgian, MB AMG, Speedin, Carbonkneus.... ff serieus. Hoe triest is het als je een spot gaat zitten spammen zodat 'ie Spot van het Jaar wordt. Vooral die Skyline van je, gaat gewoon nergens over. Het is dat je 'em zelf genomineerd heb, anders was ie niet eens in de buurt gekomen van een nominatie. De uitslag van SVHJ is totaal niet representatief meer. Ik weet dat het 'officieel gezien' toegestaan is, maar kom op zeg. Geloofwaardigheid is er nu wel af.

Ik stel voor dat de Crew van AG voortaan gewoon de echte topspots van het jaar uitlicht in 1 of meerdere artikelen, zonder stemmen. Zitten altijd een paar rotte appels bij, leeftijd maakt dus klaarblijkelijk ook niets uit.

Wil je een tissue?

Wesley.

• View Profile
« Reply #50 on: December 28, 2011, 04:49:38 pm »
Ach gut, krijgen we dat weer...

*zucht*

Wil je een tissue?

Nee hoor, maar bedankt voor het aanbod. Ik zie alleen het nut niet meer in iets als een Spot van het Jaar. Ook dit jaar blijkt maar weer dat het niet normaal kan gaan. Ben ik dan echt de enige die er zo over denkt? :')

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #51 on: December 28, 2011, 04:52:20 pm »
Je zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt, maar wel de enige die zich er druk over maakt.

Wesley.

• View Profile
« Reply #52 on: December 28, 2011, 04:55:56 pm »
Je zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt, maar wel de enige die zich er druk over maakt.
Omdat ik het hier plaats maak ik me er meteen druk om? Wel heel kort door de bocht. Ik meld het alleen om te kijken of er andere zijn die er net zo over denken, maar dan krijg je dit weer natuurlijk.

Never mind...

De Friezen Crew

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Monte-Carlo
    • View Profile
« Reply #53 on: December 28, 2011, 05:08:03 pm »

+1
Quote from: NickBongio
JuliŽn is een lokaal fenomeen Den, dat wist je misschien nog niet maar hij is ‹ber beroemd!

De Friezen Crew

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Monte-Carlo
    • View Profile
« Reply #54 on: December 28, 2011, 05:09:07 pm »
Dit slaat toch nergens op:
  8% (308 stemmen)
JuliŽn is een lokaal fenomeen Den, dat wist je misschien nog niet maar hij is ‹ber beroemd!

J_B

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Fucking breed
    • View Profile
« Reply #55 on: December 28, 2011, 05:10:54 pm »
Waarom niet? Volgensmij als politici stemmen willen; dan maken ze ook overal reclame. Waarom zou dat hier dan niet mogen?

De Friezen Crew

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Monte-Carlo
    • View Profile
« Reply #56 on: December 28, 2011, 05:33:37 pm »
Waarom niet? Volgensmij als politici stemmen willen; dan maken ze ook overal reclame. Waarom zou dat hier dan niet mogen?
Tuurlijk mag je reclame maken, Maar het is toch helemaal niet bijzonder? en niet zo mooi als een Reventůn Roadster?

Mister Design

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #57 on: December 28, 2011, 05:35:14 pm »
Ach ja, wat is nou een ONE-77, er staan er zoveel van op de site dat dat niet zeldzaam meer is.
En natuurlijk krijgt monsieur-laptop-naast-de-auto-spotter weer veel stemmen.
Dat houd je altijd zo.  :')

Never mind het kost je geen geld en als die kerel met die laptop het nou stoer vind moet hij dat zelf weten.  :X

Een echte dikke spot is die van Cel!
Amen.  ^O^

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #58 on: December 28, 2011, 05:39:16 pm »
Het gaat om de spot, en niet om de spotter, kleuters. Hoe vaak zie je nou zo'n waanzinnige combo als die in Parijs? Die is echt te bizar voor woorden. In deze poll doet het er niet toe wie het gespot heeft.

Ik heb gestemd op die donkerrode XKR om bekende redenen, maar bij nader inzien had ik toch liever gekozen voor die spotervaring in Cannes met die rapper. Heb niet goed naar het lijstje gekeken, 1 stem maakt toch niet zoveel verschil, daarom meteen voor de XKR gegaan. Niet voor die combo gegaan want tja.. het blijven Arabs in Parijs, toch iets minder uniek als die eerder genoemde spotervaring.
« Last Edit: December 28, 2011, 05:41:23 pm by Nielsdj »

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #59 on: December 28, 2011, 05:59:47 pm »
Dit slaat toch nergens op:
  8% (308 stemmen)

Hoezo niet? Je mag bij de 2e kamer toch ook op Marianne Thieme stemmen?