December 10, 2018, 12:14:49 pm

Author Topic: Spot van het jaar 2011: Discussietopic  (Read 63484 times)

Polygoon

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
Re: Spot van het jaar 2011: Discussietopic
« Reply #210 on: January 03, 2012, 02:10:10 am »
Zoals ik al zei had ik het prima gevonden als ze eerlijk hadden gezegd dat ze een Skyline niet als spot van het jaar willen hebben en niet leugens gaan verkondigen in een artikel.
Damn, heb jij een bord voor je kop? Het gaat toch om de spot, wat was er in godsnaam boeiend aan die spot? Ja leuk, je Skyline stond er op, foto's waren leuk maar het geheel niet bepaald Spot van het Jaar achtig. Was het nou wel een boeiend geheel en de spotters en normale bezoekers van AG zouden er massaal op stemmen, waar de poll voor bedoeld was, dan had iedereen het prima gevonden. Maar niet op die trieste en vooral onvolwassen manier wat je nu gedaan hebt. MB AMG is net zo erg bezig geweest om de trieste strijd met jou aan te gaan.

Jij snapt verkiezingen dus niet.

Maar dit zijn geen verkiezingen :+
Precies. Er word hier gevraagd aan mensen om te kiezen wat zei ZELF de spot van het jaar vinden. En niet omdat een ander vraagt of je wil stemmen zodat jij dit kan winnen. Ik durf te wedden dat het grootste gedeelte van de stemmen van mensen komt die auto's en de site geen hol intereseren, en gewoon de stem plaatsen omdat jij dat zo vriendelijk vraagt. Een gigantisch kromme vergelijking dus om dit met bijvoorbeeld een verkiezing van het parlement te gaan vergelijken.

En; ik moet toegeven dat de oplossing enigszins krom is gegaan, maar mensen moeten zich er ook niet te druk om maken. Het is zoals iemand anders zij niet de 100.000 die je kan winnen, en ik snap het als de moderators zeggen dat ze er geen tijd meer in gaan stoppen. Je krijgt het toch nooit goed van beide partijen.

Met andere woorden gewoon een krom beleid. En als de mogelijkheid er is ga je toch niemand afstraffen om ze te gebruiken. Met mogelijkheid bedoel ik stemmen ronselen.

Moet toch makkelijk zijn om een poll te maken voor alleen mensen die staan ingelogd ofzo ?

Victor-J

• Bugatti EB110 Driver
  • Zwolle
    • View Profile
« Reply #211 on: January 03, 2012, 02:19:36 am »
Ja, maar er werd vooraf niet verwacht dat dit zou gaan gebeuren lijkt me. Anders was daar zeker rekening mee gehouden.

elecks

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Fiesta ZS JuNgE!!!
    • View Profile
    • Elecks
« Reply #212 on: January 03, 2012, 03:29:56 am »
wel grappig om spotters te gaan belonen met spot van het jaar als zij ook nog eens de meeste bans hadden van het jaar  :+

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #213 on: January 03, 2012, 12:18:52 pm »
@ Carbonkneus,
Wil je een tissue?
Stel je niet aan man. Dat je nou serieus dacht dat die onzin serieus genomen zou worden... En nu nog (om in de 'jullie' termen te blijven) huiliehuilie gaan zitten doen. Had je hoger ingeschat...

+1

Laurens92

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #214 on: January 03, 2012, 12:19:57 pm »
Als de tussenstand nooit zichtbaar zou zijn geweest, was al deze heisa er om heen er ook niet geweest.

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #215 on: January 03, 2012, 12:22:37 pm »
Nog even een toevoeging:

Carbonkneus;  Hoe oud ben je? Als je verliest ookal is dat misschien niet eerlijk dan leg je je daar bij neer en zou je verstandiger moeten zijn dan de rest. Door zo te gaan lopen bitchen maak je jezelf alleen maar belachelijk.

Bassen

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #216 on: January 03, 2012, 02:07:33 pm »
Mensen als jullie er echt zo mee zitten, dan zoek je contact met Ruud ofzo, deze wil je vast wel duidelijk maken waarom ze als crew tot deze beslissing zijn gekomen.

Carbonkneus

• OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #217 on: January 03, 2012, 06:44:17 pm »
Heb ik gisteren gedaan. Geen reactie terug gekregen. Zegt genoeg lijkt me.

nieuw

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
« Reply #218 on: January 03, 2012, 07:02:01 pm »
Zoals ik al zei had ik het prima gevonden als ze eerlijk hadden gezegd dat ze een Skyline niet als spot van het jaar willen hebben en niet leugens gaan verkondigen in een artikel.
Damn, heb jij een bord voor je kop? Het gaat toch om de spot, wat was er in godsnaam boeiend aan die spot? Ja leuk, je Skyline stond er op, foto's waren leuk maar het geheel niet bepaald Spot van het Jaar achtig. Was het nou wel een boeiend geheel en de spotters en normale bezoekers van AG zouden er massaal op stemmen, waar de poll voor bedoeld was, dan had iedereen het prima gevonden. Maar niet op die trieste en vooral onvolwassen manier wat je nu gedaan hebt. MB AMG is net zo erg bezig geweest om de trieste strijd met jou aan te gaan.

Jij snapt verkiezingen dus niet.

Maar dit zijn geen verkiezingen :+
Precies. Er word hier gevraagd aan mensen om te kiezen wat zei ZELF de spot van het jaar vinden. En niet omdat een ander vraagt of je wil stemmen zodat jij dit kan winnen. Ik durf te wedden dat het grootste gedeelte van de stemmen van mensen komt die auto's en de site geen hol intereseren, en gewoon de stem plaatsen omdat jij dat zo vriendelijk vraagt. Een gigantisch kromme vergelijking dus om dit met bijvoorbeeld een verkiezing van het parlement te gaan vergelijken.

En; ik moet toegeven dat de oplossing enigszins krom is gegaan, maar mensen moeten zich er ook niet te druk om maken. Het is zoals iemand anders zij niet de 100.000 die je kan winnen, en ik snap het als de moderators zeggen dat ze er geen tijd meer in gaan stoppen. Je krijgt het toch nooit goed van beide partijen.

Met andere woorden gewoon een krom beleid. En als de mogelijkheid er is ga je toch niemand afstraffen om ze te gebruiken. Met mogelijkheid bedoel ik stemmen ronselen.

Moet toch makkelijk zijn om een poll te maken voor alleen mensen die staan ingelogd ofzo ?
Daarbij is er nu iemand verkozen die ook net zo hard stemmen heeft lopen ronselen. Anders had die bugatti nooit zoveel stemmen gehad. De spots waar serieus op gestemd is zonder dat er promotie is gemaakt hadden namelijk allemaal zo rond de 120 stemmen.  Want die Speedin en Belgian spotters hadden ook gewoon gepromoot. Zelf een spot van het jaar kiezen of een nieuwe poll openen waar promoten niet mogelijk is lijkt mij het eerlijkst.

Wesley.

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
    • Fotobureau Wesley Steenbergen
« Reply #219 on: January 03, 2012, 07:05:20 pm »
Heb ik gisteren gedaan. Geen reactie terug gekregen. Zegt genoeg lijkt me.
Wat dacht je er van dat ze je negeren nadat je heb lopen klootviolen en vervolgens nog het slachtoffertje gaat spelen? Geef hen groot gelijk

Carbonkneus

• OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #220 on: January 03, 2012, 07:11:57 pm »
Wesley je hebt nu wel duidelijk gemaakt dat je geen zak van verkiezingen snapt en hoe kansloos het is als admins van een website een net mailtje negeren. Tyfusstraal eens een eind op.

Wouter

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #221 on: January 03, 2012, 07:14:48 pm »
Blijven we wel ff aardig..

Carbonkneus

• OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #222 on: January 03, 2012, 07:17:11 pm »
Ik laat me niet uitmaken voor waar Wesley me voor uitmaakt terwijl hij niet weet waar hij het over heeft.

Wesley.

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
    • Fotobureau Wesley Steenbergen
« Reply #223 on: January 03, 2012, 07:21:35 pm »
Ik laat me niet uitmaken voor waar Wesley me voor uitmaakt terwijl hij niet weet waar hij het over heeft.
Als ik niet weet waar ik heb over heb, heeft niemand dat hier. Dus waar vermoei je ons mee dan?

Carbonkneus

• OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #224 on: January 03, 2012, 07:23:27 pm »
Sorry Wesley, maar er posten in dit topic meer mensen dan jij alleen en op deze pagina zie ik al twee mensen staan die wel weten wat verkiezingen inhouden.