Quote from: Frank-92 on November 13, 2011, 10:48:07 pmInternet is wel een uitlaatklep voor stille jongentjes met een grote bek in hun hartje, maar die het niet durven te uiten merk ik .Zegt de internetheld.
Internet is wel een uitlaatklep voor stille jongentjes met een grote bek in hun hartje, maar die het niet durven te uiten merk ik .
Quote from: Chahine on November 13, 2011, 10:50:22 pmQuote from: Frank-92 on November 13, 2011, 10:48:07 pmInternet is wel een uitlaatklep voor stille jongentjes met een grote bek in hun hartje, maar die het niet durven te uiten merk ik .Zegt de internetheld.Zegt de mocro.
Quote from: Chahine on November 13, 2011, 10:44:26 pmQuote from: bart van lierop on November 13, 2011, 10:39:23 pmWat is Woensel toch ook echt een Tug-Life Gangsta Paradise zeg Ben je even bij de C100, word je tot je om de hoek bent nagekeken door een achterlijk marrokaantje, kijk je even terug komt die achter je aan 'Ja wat kijk jij!' 'Als jij problemen hebt moet je gewoon komen!'. Altijd grappig als je dan vraagt hoe ze weten dat je kijkt en dan het antwoord is 'Omdat ik keek'.Dan sla je hem toch gewoon op zn bek? heb je er geen last meer vanHeb wel eens gehad dat zo'n petje op een brommertje met zijn anita achterop mij bijna van de sokken reed terwijl ik over het zebra liep, reed eerst wat verder door om vervolgens dapper te doen en zeggen dat als ik een probleem had maar even naar hem toe moest komen.
Quote from: bart van lierop on November 13, 2011, 10:39:23 pmWat is Woensel toch ook echt een Tug-Life Gangsta Paradise zeg Ben je even bij de C100, word je tot je om de hoek bent nagekeken door een achterlijk marrokaantje, kijk je even terug komt die achter je aan 'Ja wat kijk jij!' 'Als jij problemen hebt moet je gewoon komen!'. Altijd grappig als je dan vraagt hoe ze weten dat je kijkt en dan het antwoord is 'Omdat ik keek'.Dan sla je hem toch gewoon op zn bek? heb je er geen last meer van
Wat is Woensel toch ook echt een Tug-Life Gangsta Paradise zeg Ben je even bij de C100, word je tot je om de hoek bent nagekeken door een achterlijk marrokaantje, kijk je even terug komt die achter je aan 'Ja wat kijk jij!' 'Als jij problemen hebt moet je gewoon komen!'. Altijd grappig als je dan vraagt hoe ze weten dat je kijkt en dan het antwoord is 'Omdat ik keek'.
Gewoon klappen!! Je laat tokk niet over je heen lopen of wel dan???
Sla me nou maar met je Gucci nektas waar niets in zit.
En dan loop je naar ze toe, rijden ze hard weg. Quote from: Bassen on November 13, 2011, 10:46:41 pmQuote from: Chahine on November 13, 2011, 10:44:26 pmQuote from: bart van lierop on November 13, 2011, 10:39:23 pmWat is Woensel toch ook echt een Tug-Life Gangsta Paradise zeg Ben je even bij de C100, word je tot je om de hoek bent nagekeken door een achterlijk marrokaantje, kijk je even terug komt die achter je aan 'Ja wat kijk jij!' 'Als jij problemen hebt moet je gewoon komen!'. Altijd grappig als je dan vraagt hoe ze weten dat je kijkt en dan het antwoord is 'Omdat ik keek'.Dan sla je hem toch gewoon op zn bek? heb je er geen last meer vanHeb wel eens gehad dat zo'n petje op een brommertje met zijn anita achterop mij bijna van de sokken reed terwijl ik over het zebra liep, reed eerst wat verder door om vervolgens dapper te doen en zeggen dat als ik een probleem had maar even naar hem toe moest komen.
Quote from: Frank-92 on November 13, 2011, 10:53:18 pmSla me nou maar met je Gucci nektas waar niets in zit.Heb ik niet.Wat nu?
Quote from: Chahine on November 13, 2011, 10:54:45 pmQuote from: Frank-92 on November 13, 2011, 10:53:18 pmSla me nou maar met je Gucci nektas waar niets in zit.Heb ik niet.Wat nu? Ik had het niet tegen jou, aangesproken mannetje.