September 28, 2020, 01:27:44 pm

Author Topic: SC1623: De Mercedes-Benz C63AMG SC!  (Read 149283 times)

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
Re: SC1623: De Mercedes-Benz C63AMG SC!
« Reply #1530 on: September 25, 2011, 12:10:15 am »
Ja, fucking lelijke hokken, kzit n beetje op dealextreme te kijken, wat verkopen die veel gadgets en andere shit zeg :P
DealExtreme is kei tof! Super veel handige dingen, het kost je meestal geen turd, en best of all! Free Sjippingk.
Ja, klopt, en ze hebben nu ook een warehouse in Londen, dus 24 uur levertijd maar, alleen ze hebben zo fucking veel, beetje confusing :P Wat voor spullen heb je er gekocht dan? Ik wil zo'n zaklamp die heel ver/fel kan schijnen, maar ze hebben echt zo veel modellen.
Hahaha, Paul23 is ook al aan het kijken voor een zaklamp die fel kan schijnen, ik kan je een met 3000 Lumen aan raden, best wel heul fel licht.

Zelf heb ik (nog) niks gekocht, maar ik bestel het gelijk met paul. Is wat handiger voor mij.
Ik zelf het nu een Laser pen op het oog, waarmee je behoorlijk ver mee kunt schijnen, door papier kunt branden, lucifers aansteken etc. Kost tochg een drol.
Haha, ook toevallig ja, dat ding van jou klinkt ook wel vet, ze hebben ook veel van die dingen die je anders nooit zou kopen, maar omdat ze daar toch geen drol kosten en wel funny zijn om te hebben koop je ze, maar ook wel handige dingetjes, alhoewel ik me wel afvraag wat de kwaliteit en duurzaamheid is. Ik zoek bijv. een holder voor mn iphone voor in de auto zodat ik die straks als tomtom kan gebruiken, maar geen idee of die dingen beetje handig en stevig zijn van DX, en ook een stofzuigertje voor keyboard (wil mn vriendin hebben), maar geen idee of ze een beetje krachtig zijn.
Mijn spots: http://bit.ly/vOzTFI

het erge is dat dit de moraal van het forum tegenwoordig is.. een tijdje geleden konden hier nog normale gesprekken gevoerd worden.. maar tegenwoordig moet alles hier grappig zijn, wat het een stuk minder leuk maakt

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1531 on: September 25, 2011, 12:12:07 am »
Tuurlijk wel, je kunt gewoon reviews bekijken op DX zelf, meestal staat er wel een filmpje bij.
Je zal niet gauw junk kopen heb ik het idee, daar is het dan weer iets te "duur" voor.

Chahine

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #1532 on: September 25, 2011, 12:12:27 am »
Lolololol, ik heb hier heel de tekst liggen :P

„Die Türken erobern Deutschland genauso, wie die Kosovaren das Kosovo erobert haben: durch eine höhere Geburtenrate. […] Integration ist eine Leistung dessen, der sich integriert. Jemanden, der nichts tut, muss ich auch nicht anerkennen. Ich muss niemanden anerkennen, der vom Staat lebt, diesen Staat ablehnt, für die Ausbildung seiner Kinder nicht vernünftig sorgt und ständig neue kleine Kopftuchmädchen produziert. Das gilt für 70 Prozent der türkischen und 90 Prozent der arabischen Bevölkerung in Berlin.“

Sarrazin, ich wünschte du könntest das lesen ! Ich wünschte, du wüsstest wie viele Türken und Araber du als Hater hast !

Ik weet echt niet waarover het gaat, daarmee dat ik het hier eens vraag :P

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
« Reply #1533 on: September 25, 2011, 12:19:55 am »
Lolololol, ik heb hier heel de tekst liggen :P

„Die Türken erobern Deutschland genauso, wie die Kosovaren das Kosovo erobert haben: durch eine höhere Geburtenrate. […] Integration ist eine Leistung dessen, der sich integriert. Jemanden, der nichts tut, muss ich auch nicht anerkennen. Ich muss niemanden anerkennen, der vom Staat lebt, diesen Staat ablehnt, für die Ausbildung seiner Kinder nicht vernünftig sorgt und ständig neue kleine Kopftuchmädchen produziert. Das gilt für 70 Prozent der türkischen und 90 Prozent der arabischen Bevölkerung in Berlin.“

Sarrazin, ich wünschte du könntest das lesen ! Ich wünschte, du wüsstest wie viele Türken und Araber du als Hater hast !

Ik weet echt niet waarover het gaat, daarmee dat ik het hier eens vraag :P
Ik zag laatst op tv iets over een extreemrechts politicus, Wilders kwam op zn congres op bezoek ofzo, hij was lang niet zo populair als Wilders in NL of andere populistische politici in andere landen. Denk dat dit met hem te maken heeft ofzo? het klinkt nogal extreem voor zover mijn Duits klopt.

Ff zonder google translate:
Dat de Turken Duitsland net zo veroveren als de Kosovaren Kosovo verovert hebben, alleen nog sneller of erger ofzo, en iemand die niks doet hoeft ie niet te "anerkennen", Hij hoeft niemand te "anerkennen" die van de staat leeft (uitkering ofzo) die niet goed voor zn kinderen zorgt en nieuwe kleine hoefddoekmeisjes maakt. Dat geldt voor 70% van de turken en 90% van de arabieren in Berlijn. Zoiets staat er, niet echt een gezellig bericht.

het erge is dat dit de moraal van het forum tegenwoordig is.. een tijdje geleden konden hier nog normale gesprekken gevoerd worden.. maar tegenwoordig moet alles hier grappig zijn, wat het een stuk minder leuk maakt

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1534 on: September 25, 2011, 12:21:13 am »
Die kerel doet niet echt lievv nee.

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
« Reply #1535 on: September 25, 2011, 12:23:24 am »
Tuurlijk wel, je kunt gewoon reviews bekijken op DX zelf, meestal staat er wel een filmpje bij.
Je zal niet gauw junk kopen heb ik het idee, daar is het dan weer iets te "duur" voor.
Ja, idd wel reviews bij sommige en filmpjes ook vaak, nice :D ga nog wel ff verder rondshoppen daar :P

Chahine

• View Profile
« Reply #1536 on: September 25, 2011, 12:23:40 am »
Zieke shit, dan denk je dat die dude je respecteert, is het blijkbaar niet zo. Zn Duitse gast waarmee ik af en toe praat heeft dat gezet als status op Facebook, moest ik nu zeggen dat ik arabier ben zou die helemaal gek komen :')

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1537 on: September 25, 2011, 12:24:09 am »
Ja, idd wel reviews bij sommige en filmpjes ook vaak, nice :D ga nog wel ff verder rondshoppen daar :P
Is leuk voor als je eens wat van die leuke hebbedingetjes wilt.
Gewoon doelloos rond kijken.

Enige probleem is wel dat je té veel tegen komt dat je wil hebben, althans. Ik dan. :+

Big Bol

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • Bmw M3 CSL
    • View Profile
    • http://www.thomasbol.nl/
« Reply #1538 on: September 25, 2011, 12:26:03 am »
Euyj weet iemand een goede website waar ik southpark of family guy kan downloaden?

Like a Bol

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
« Reply #1539 on: September 25, 2011, 12:34:20 am »
Zieke shit, dan denk je dat die dude je respecteert, is het blijkbaar niet zo. Zn Duitse gast waarmee ik af en toe praat heeft dat gezet als status op Facebook, moest ik nu zeggen dat ik arabier ben zou die helemaal gek komen :')
Gezellig is anders ja :{

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
« Reply #1540 on: September 25, 2011, 12:37:03 am »

Enige probleem is wel dat je té veel tegen komt dat je wil hebben, althans. Ik dan. :+
Ja, heb ik ook, nice om een beetje rond te kijken en idd genoeg leuke dingen, heb al een account aangemaakt zodat ik dingen op mn wishlist kan zetten :evil: Dit is volgens mij wel een mooi lampie, jammer genoeg geen videos: http://www.dealextreme.com/p/fandyfire-stl-v2-cree-xm-lt6-5-mode-1000-lumen-white-3-led-flashlight-black-2-x-18650-91136 Wel raar dat in de link 1000 lumen staat ipv 3000.

Chahine

• View Profile
« Reply #1541 on: September 25, 2011, 12:37:38 am »
Gezellig is anders ja :{
Achja, maakt niet zoveel uit, heb wel ergere dingen dan dit gehoord/gezien.

Ben pitten, ciao :W

J_B

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Fucking breed
    • View Profile
« Reply #1542 on: September 25, 2011, 12:38:15 am »
Dat is echt zo'n site waar ik me arm ga kopen. _O-
http://www.dealextreme.com/c/knives-tools-813

Zakmessen voor €4 e.d. :P

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1543 on: September 25, 2011, 12:39:02 am »

Ja, heb ik ook, nice om een beetje rond te kijken en idd genoeg leuke dingen, heb al een account aangemaakt zodat ik dingen op mn wishlist kan zetten :evil: Dit is volgens mij wel een mooi lampie, jammer genoeg geen videos: http://www.dealextreme.com/p/fandyfire-stl-v2-cree-xm-lt6-5-mode-1000-lumen-white-3-led-flashlight-black-2-x-18650-91136 Wel raar dat in de link 1000 lumen staat ipv 3000.
Ja, Precies die, die wilt paul zich gaan halen.
Heb een filmpje gezien, en het licht dat er vanaf komt is wel echt ziek.

Maar soms klopt de link van geen kant, moet je niet naar kijken ;)

BirdofPrey

• BMW M3 Driver
  • Alpha NL (Xbox360)
    • View Profile
« Reply #1544 on: September 25, 2011, 12:41:50 am »

Ja, Precies die, die wilt paul zich gaan halen.
Heb een filmpje gezien, en het licht dat er vanaf komt is wel echt ziek.

Maar soms klopt de link van geen kant, moet je niet naar kijken ;)
Keej, heb je dat filmpje toevallig ergens?