November 15, 2018, 10:30:04 pm

Poll

Ja of nee?

Ja
95 (52.2%)
Nee
87 (47.8%)

Total Members Voted: 180

Author Topic: Algeheel spotverbod bij de Ring?  (Read 52045 times)

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
Re: Algeheel spotverbod bij de Ring?
« Reply #60 on: August 30, 2011, 09:22:12 pm »
:+ Ik durf te wedden dat die 26 nee-stemmers bijna allemaal getalspotters zijn.

Vroeger ging ik naar de Ring om te spotten, hoewel ik toen al liever langs de baan stond dan bij een weg ofzo. Nu vind ik dat totaal niet relevant. Liever upp ik gewoon helemaal niks van de Ring maar als ik wat tofs tegen kom wil ik zo iets wel uppen (zoals ik eerder aangaf o.a. Carrera GT), daarom nee gestemd. Nissan GTR en het standaard ring spul fotografeer ik sinds dit jaar al niet eens meer, ik kijk er liever naar met wat voor geweld dit over de baan rijdt :Y Denk gewoon dat de individuele regel aangescherpt kan worden, want wanneer kom je nou een Hummer H1 of Continental GT bij de Ring tegen? Zo iets is dan wel weer tof!
"Liever upp ik gewoon helemaal niks van de Ring maar als ik wat tofs tegen kom wil ik zo iets wel uppen (zoals ik eerder aangaf o.a. Carrera GT), daarom nee gestemd."

http://www.autogespot.com/nl/viewcars.php?spotter=Big%20Bol%2C%20Mercedesfreak%20%26%20TJ

:+

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #61 on: August 30, 2011, 09:26:22 pm »
Trouwens een idee om dit topic ook op de FP te zetten, dat er meer mensen kunnen stemmen? Des te eerlijker
Eerlijker voor wat? Volgens mij is dit niet bindend voor iets maar meer om te kijken hoe men er over denkt.
« Last Edit: August 30, 2011, 09:28:26 pm by Martijn »
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #62 on: August 30, 2011, 09:26:57 pm »

En bedankt.

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #63 on: August 30, 2011, 09:27:51 pm »

En bedankt.
:+ Ah je voelt je aangesproken, zelfs met het woordje 'bijna'.

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #64 on: August 30, 2011, 09:29:09 pm »
Kudddd, ik moet echt eens leren lezen.

Fabio

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #65 on: August 30, 2011, 10:31:30 pm »
Ik heb nee gestemd, terwijl ik nieteens meer spot ;)

Chahine

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #66 on: August 30, 2011, 10:42:20 pm »
Ik zou aan de ene kant ja stemmen: zouden direct weer 778629418924682 gesprekken minder zijn over "waarom mag dit erop & dit niet terwijl het op dezelfde dag is blablabla" :')
Aan de andere kant: nee. Als ik foto's zie van de topfotograferen die op Ag zitten, maakt het me een stuk blijer, dan er te zien van een dude die daar kampeert en oneindig veel foto's neemt. Dan zie je ook direct wie er tijd neemt voor foto's :)

Ik stem niet, maar ik zet toch maar even m'n mening hier.

Big Bol

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • Bmw M3 CSL
    • View Profile
    • http://www.thomasbol.nl/
« Reply #67 on: August 30, 2011, 11:16:40 pm »

Vroeger ging ik naar de Ring om te spotten, hoewel ik toen al liever langs de baan stond dan bij een weg ofzo. Nu vind ik dat totaal niet relevant. Liever upp ik gewoon helemaal niks van de Ring maar als ik wat tofs tegen kom wil ik zo iets wel uppen (zoals ik eerder aangaf o.a. Carrera GT), daarom nee gestemd. Nissan GTR en het standaard ring spul fotografeer ik sinds dit jaar al niet eens meer, ik kijk er liever naar met wat voor geweld dit over de baan rijdt :Y Denk gewoon dat de individuele regel aangescherpt kan worden, want wanneer kom je nou een Hummer H1 of Continental GT bij de Ring tegen? Zo iets is dan wel weer tof!
"Liever upp ik gewoon helemaal niks van de Ring maar als ik wat tofs tegen kom wil ik zo iets wel uppen (zoals ik eerder aangaf o.a. Carrera GT), daarom nee gestemd."

http://www.autogespot.com/nl/viewcars.php?spotter=Big%20Bol%2C%20Mercedesfreak%20%26%20TJ

:+

Die upload Michael allemaal ;)

even door heen gebladerd maar op de laatste/nieuwste 2 pagina's zie je amper fotos van mij, alleen bij dei 599 GTO Novitec en dat soort exclusive shit, dat bedoel ik met 'Carrera GT etc', dat soort spots vind ik wel weer okť.
« Last Edit: August 30, 2011, 11:20:23 pm by Big Bol »

Like a Bol

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #68 on: August 30, 2011, 11:17:33 pm »
Ik heb nu geen last van de Ring-spots, dus heb nee gestemd.

Maar regels daar zijn wel beetje krom, en dat is eigenlijk ook logisch. De Ring is gewoon een vreemde situatie die je elders op de wereld niet tegenkomt (tolweg enzo).
De meeste mensen maken daar geen misbruik van, maar sommige mensen verpesten het een beetje. Niets van aantrekken en gewoon doorgaan.

Big Bol

• Bmw M3 CSL
    • View Profile
« Reply #69 on: August 30, 2011, 11:18:46 pm »
Ik heb nu geen last van de Ring-spots, dus heb nee gestemd.

Maar regels daar zijn wel beetje krom, en dat is eigenlijk ook logisch. De Ring is gewoon een vreemde situatie die je elders op de wereld niet tegenkomt (tolweg enzo).
De meeste mensen maken daar geen misbruik van, maar sommige mensen verpesten het een beetje. Niets van aantrekken en gewoon doorgaan.
Aan de ene kant met je eens, aan de andere kant zou ik juist pleiten voor een scherpere regel rondom de Ring en dan wat meer met betrekking tot kwantiteit. De zoveelste GT-R bekijk ik echt niet meer hoor.

Like a Bol

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #70 on: August 30, 2011, 11:21:47 pm »
Gewoon 1/2 personen aanstellen die alle niet-boeiende Ringspots wegflikkeren. Spots met niet zulke boeiende foto's en niet zulke boeiende auto's dus.
Dan de NŁrburgring regel verder helemaal weg doen. Dat een M3 CSL met top foto's op een mooie plek ook gewoon op de site kan?
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

ArnoldH

• Lamborghini Murciťlago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #71 on: August 30, 2011, 11:24:14 pm »
Gewoon 1/2 personen aanstellen die alle niet-boeiende Ringspots wegflikkeren. Spots met niet zulke boeiende foto's en niet zulke boeiende auto's dus.
Dan de NŁrburgring regel verder helemaal weg doen. Dat een M3 CSL met top foto's op een mooie plek ook gewoon op de site kan?
Amen!

Big Bol

• Bmw M3 CSL
    • View Profile
« Reply #72 on: August 30, 2011, 11:27:58 pm »
Amen!
Ik ben voor! Maar nog zo vaag als de motherfucker. Sowieso dat veel mensen het hier niet mee eens zijn :P Net zo kut te handelen als nu, dan wel kutter

Like a Bol

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #73 on: August 30, 2011, 11:34:35 pm »
Ja dan is het echt lekker selectief. Als mensen dan zeuren kunnen ze er niks tegenin brengen.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Big Bol

• Bmw M3 CSL
    • View Profile
« Reply #74 on: August 30, 2011, 11:40:44 pm »
Kunnen ze nu inprincipe ook niet met het individuele bekijken van spots. Wat laat je wel toe, wat niet? Wie bepaald dat? Nu de crew, maar als je 2 personen gaat aanstellen behoren die feitelijk ook tot de crew dus veranderd er nog niks concreets?

Like a Bol