December 06, 2019, 10:03:42 pm

Author Topic: KG: Foute benaming van een spot Deel 2  (Read 54290 times)

Kevin

  • Koenigsegg CCX Driver
  • *****
  • Posts: 58979
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #75 on: September 30, 2006, 10:32:58 pm »
zo staat ie in het telefoonboek en op internet

Hainz

  • Porsche 911 Turbo Driver
  • *****
  • Posts: 5134
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #76 on: October 01, 2006, 10:27:52 am »

Alfaxa

  • Renault Megane RS Driver
  • ***
  • Posts: 1169
  • BMW Concept CS
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #77 on: October 02, 2006, 06:07:19 pm »

Alfaxa

  • Renault Megane RS Driver
  • ***
  • Posts: 1169
  • BMW Concept CS
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #78 on: October 06, 2006, 03:10:31 pm »
http://www.klassiekergespot.nl/viewimages.php?id=12210 Waarom is dit een 250 V8? RDW zegt een 250 S Saloon.

Kevin

  • Koenigsegg CCX Driver
  • *****
  • Posts: 58979
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #79 on: October 06, 2006, 03:11:23 pm »
dan zal het wel een 260 zijn he
die verschillen zijn nie zo goed te zien

Alfaxa

  • Renault Megane RS Driver
  • ***
  • Posts: 1169
  • BMW Concept CS
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #80 on: October 06, 2006, 03:12:12 pm »
Bedoelde 250 S Saloon. 260 S Saloon bestaat niet. Heb al verbeterd.

Appeltje

  • Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • ****
  • Posts: 15376
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #81 on: October 06, 2006, 05:17:50 pm »
Oh omdat de RDW zich wel eens vergist? 250 S bestaat niet, in ieder geval geeft google alleen Daimler 250 (-V8).

rest = done

Alfaxa

  • Renault Megane RS Driver
  • ***
  • Posts: 1169
  • BMW Concept CS
    • View Profile
« Last Edit: October 12, 2006, 07:03:51 pm by Alfaxa »

Appeltje

  • Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • ****
  • Posts: 15376
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #83 on: October 12, 2006, 06:30:00 pm »
Done. De naam "246 GT Coupé" werd nooit gevoerd. Gewoon Dino 246 GT.

DavkeG

  • Klassiekermods
  • Porsche 911 Turbo Driver
  • ****
  • Posts: 5344
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #84 on: October 12, 2006, 07:54:29 pm »
De naam "Ferrari Dino" werd ook niet gevoerd, maar dat terzijde :)
Groeten,
Dave.

Tata Nano-fan. 8-)

Appeltje

  • Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • ****
  • Posts: 15376
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #85 on: October 12, 2006, 08:24:22 pm »
Hmm, inderdaad een puntje. Een deel van de 308 GT/4 Dino's en 208 GT/4 Dino's heeft wel een Ferrari logo overigens.

DavkeG

  • Klassiekermods
  • Porsche 911 Turbo Driver
  • ****
  • Posts: 5344
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #86 on: October 12, 2006, 11:12:23 pm »
De laatste twee bouwjaren zijn als "Ferrari" uitgebracht geloof ik. En tja...op een 246 wordt ook al wel eens een Ferrari-logo gekleefd ;)

http://www.klassiekergespot.nl/viewimages.php?id=1777
Dit is trouwens een 206
« Last Edit: October 12, 2006, 11:14:52 pm by DavkeG »
Groeten,
Dave.

Tata Nano-fan. 8-)

Appeltje

  • Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • ****
  • Posts: 15376
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #87 on: October 13, 2006, 11:36:40 am »
Waar zie je het verschil aan? Ik heb dat nooit geweten namelijk.

Martijn

  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • *****
  • Posts: 78317
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #88 on: October 13, 2006, 11:42:50 am »
Stad: Franchorchapms

klopt ook niet helemaal lijkt mij :')
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

DavkeG

  • Klassiekermods
  • Porsche 911 Turbo Driver
  • ****
  • Posts: 5344
    • View Profile
Re: KG: Foute benaming van een spot Deel 2
« Reply #89 on: October 13, 2006, 05:03:56 pm »
Waar zie je het verschil aan? Ik heb dat nooit geweten namelijk.
De zichtbare (chrome) tankdop is het duidelijkste verschil. Bij de 246 zit er zo'n koetswerkkleurig afdekkapje over.
Groeten,
Dave.

Tata Nano-fan. 8-)