October 15, 2019, 09:41:45 am

Author Topic: Benz on air  (Read 8162 times)

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
Re: Benz on air
« Reply #30 on: April 22, 2011, 03:10:24 pm »
Anderzijds is er natuurlijk wel een verschil tussen kritiek en opbouwende kritiek.

Iedereen zegt tot nu toe dat het een lelijk hok is (samengevat...) en dat de foto's zonder inspiratie zijn gemaakt. Wat je ook kunt zeggen is hoe je het dan zelf mooier zou vinden. Dat is namelijk óók een reden dat iemand hier foto's plaatst. Meer detailfoto's bijvoorbeeld, of spelen met de kadering van de foto's, maar ik weet zelf natuurlijk ook nooit hoeveel tijd je had voor het maken van de foto's.
Ja, maar dat hebben we al vaker gedaan ;)

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

Arjan

• BMW M3 Driver
  • pol-lol
    • View Profile
« Reply #31 on: April 22, 2011, 05:16:37 pm »
Als ik een fotoshoot zou laten doen van mijn auto, zou ik duidelijke, mooie foto's willen.
Het zou me echt niks kunnen schelen dat de foto's lijken op een shoot die die fotograaf eerder heeft gedaan...

En uiteindelijk is het de eigenaar die de doorslag geeft imo. :+

MikeCrawatPhotography

• Seat Ibiza FR Driver
  • Eat, Train, Sleep & Repeat
    • View Profile
    • MikeCrawatPhotography
« Reply #32 on: April 22, 2011, 05:24:09 pm »
Als ik een fotoshoot zou laten doen van mijn auto, zou ik duidelijke, mooie foto's willen.
Het zou me echt niks kunnen schelen dat de foto's lijken op een shoot die die fotograaf eerder heeft gedaan...

En uiteindelijk is het de eigenaar die de doorslag geeft imo. :+

Heb ze nog niet horen klagen, integendeel zelf : )

Thijs.

• Bugatti EB110 Driver
  • 306 1.8 Cabriolet
    • View Profile
« Reply #33 on: April 22, 2011, 05:36:23 pm »
Dat is geen argument. Dat de eigenaar hier blij mee is snap ik, maar dat is hier irrelevant. Je plaatst ze hier om kritiek te krijgen, maar als je die krijgt is dat volgens jou ook niet goed. Kritiek is er om verder te komen of beter te worden in wat je doet, maar als jij blijft zeggen "dit is mijn stijl en hier blijf ik bij", snap ik niet echt waarom je alles hier zo uitgebreid blijft plaatsen.

Mr. Oomen

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Website
« Reply #34 on: April 22, 2011, 06:39:01 pm »
Mij hoor je niet klagen dat hij hier z'n shoots post hoor. Vind het mooie platen om naar te kijken :engel:

Richard.

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #35 on: April 22, 2011, 06:57:15 pm »
Anderzijds is er natuurlijk wel een verschil tussen kritiek en opbouwende kritiek.

Iedereen zegt tot nu toe dat het een lelijk hok is (samengevat...) en dat de foto's zonder inspiratie zijn gemaakt. Wat je ook kunt zeggen is hoe je het dan zelf mooier zou vinden. Dat is namelijk óók een reden dat iemand hier foto's plaatst. Meer detailfoto's bijvoorbeeld, of spelen met de kadering van de foto's, maar ik weet zelf natuurlijk ook nooit hoeveel tijd je had voor het maken van de foto's.

Het was namelijk zonder enige voorbereiding aangezien ik de avond voordien werd meegevraagd.. :)

Ja, dat smoesje kennen we onderhand ook wel.

Wat moet je voorbereiden dan? Het is altijd hetzelfde dus ik ben behoorlijk nieuwschierig wat je dan moet voorbereiden :) .

AnshoB

• View Profile
    • Ansho.nl
« Reply #36 on: April 22, 2011, 07:00:32 pm »
Ik vind het allemaal wel meevallen.. Het zijn prima foto's waar 95% van het forum trots op zou zijn. Via internet kritiek geven is erg makkelijk :)

Arjan

• BMW M3 Driver
  • pol-lol
    • View Profile
« Reply #37 on: April 22, 2011, 08:58:06 pm »
Dat is geen argument. Dat de eigenaar hier blij mee is snap ik, maar dat is hier irrelevant. Je plaatst ze hier om kritiek te krijgen, maar als je die krijgt is dat volgens jou ook niet goed. Kritiek is er om verder te komen of beter te worden in wat je doet, maar als jij blijft zeggen "dit is mijn stijl en hier blijf ik bij", snap ik niet echt waarom je alles hier zo uitgebreid blijft plaatsen.
Om de auto te laten zien denk ik. Het is hier een autoforum. :P

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #38 on: April 22, 2011, 11:48:36 pm »
Autogespot » Fotografie » Photoshoots »

Nee, dit is het fotografie gedeelte.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

MikeCrawatPhotography

• Seat Ibiza FR Driver
  • Eat, Train, Sleep & Repeat
    • View Profile
    • MikeCrawatPhotography
« Reply #39 on: April 23, 2011, 02:52:18 am »

Het was namelijk zonder enige voorbereiding aangezien ik de avond voordien werd meegevraagd.. :)

Ja, dat smoesje kennen we onderhand ook wel.

Wat moet je voorbereiden dan? Het is altijd hetzelfde dus ik ben behoorlijk nieuwschierig wat je dan moet voorbereiden :) .

Hoeveel keer heb je mij ' dat smoesje ' al horen zeggen, 1x ;)
Voorbereiden.. Ik zou zeggen: waar zijn jou shoots ?

+ ik ga er niet verder op in, diegene die hier niet mee kunnen leven: ' boeien.. ' slaapwel en tot de volgende shoot !

Richard.

• View Profile
« Reply #40 on: April 23, 2011, 09:05:45 am »
Ik heb mijn shoots zo op mijn tijd, ik ben liever geen fabriek :) .

Begrijp me niet verkeerd, het zijn leuke plaatjes... Maar ik heb het gevoel dat je niet echt vooruit komt. :) Als ik deze shoot pak of één van een jaar geleden zie ik geen verschil. Het is nooit vernieuwend. Je moet bij elke shoot beter te zijn dan de vorige! Dat doe ik immers ook.

http://farm6.static.flickr.com/5065/5625117092_7b42bf65f3_z.jpg

Waarom is de lucht niet wit maar grijs? Hij was eerst wit :Y

Ik weet het, maar dit is nu eenmaal mijn stijl en ik zal ze de komende maanden niet veranderen.. Toch bedankt voor de reactie ! Waardeer ik zeker.. Ik heb dan ook maar 1 lens ( 18 - 105 ) en m'n Nikon D5000. Heb geen flitsers, hopen lenzen etc.. Dus mag al blij zijn wat ik ervan kan maken als je begrijpt wat ik bedoel :)

De lucht was wit idd, maar was te overbelicht..

De foto's kunnen inderdaad een stuk beter, al vind ik #6 wel een fraaie. Maar damn wat een karren! Die Venturi is wel zo ontzettend wijs!!!

Het is dan ook niet echt een shoot hé ;) de shoots zijn op komst, beginnende binnen 2 weken met de eerste van deze bende ;)
Venturi staat idd sinds gisteren hoog in m'n favoriete wagenlijstje .. !

Om maar een paar te noemen :) .

Succes met je volgende shoot zou ik zeggen.

AnshoB

• View Profile
    • Ansho.nl
« Reply #41 on: April 24, 2011, 12:51:07 am »
Pff Richard :+ Alsof dat de reden is dat je niet veel shoots hebt.

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #42 on: April 24, 2011, 12:54:35 am »
Richard heeft geen geld voor visitekaartjes :+

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #43 on: April 24, 2011, 01:22:07 am »

Daarom ook die knake lenzen :D

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

Richard.

• View Profile
« Reply #44 on: April 24, 2011, 10:58:00 am »
Pff Richard :+ Alsof dat de reden is dat je niet veel shoots hebt.

Dat is ook geen reden, ik heb liever zo af en toe een shoot dan dat elke week een shoot heb die hetzelfde is bedoel ik er mee.

Daarom ook die knake lenzen :D

Klopt, daarom heb ik er ook 10 gratis van Moo.com :P
« Last Edit: April 24, 2011, 11:09:06 am by Richard. »