September 20, 2019, 10:00:35 am

Author Topic: Aston Martin V12 Vantage  (Read 4715 times)

MikeCrawatPhotography

• Seat Ibiza FR Driver
  • Eat, Train, Sleep & Repeat
    • View Profile
    • MikeCrawatPhotography
Aston Martin V12 Vantage
« on: April 16, 2011, 08:07:02 pm »

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
Re: Aston Martin V12 Vantage
« Reply #1 on: April 16, 2011, 08:09:52 pm »
Begrijp me niet verkeerd, het zijn leuke plaatjes... Maar ik heb het gevoel dat je niet echt vooruit komt. :) Als ik deze shoot pak of één van een jaar geleden zie ik geen verschil. Het is nooit vernieuwend. Je moet bij elke shoot beter te zijn dan de vorige! Dat doe ik immers ook.

http://farm6.static.flickr.com/5065/5625117092_7b42bf65f3_z.jpg

Waarom is de lucht niet wit maar grijs? Hij was eerst wit :Y

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

MikeCrawatPhotography

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
    • MikeCrawatPhotography
« Reply #2 on: April 16, 2011, 08:15:28 pm »
Begrijp me niet verkeerd, het zijn leuke plaatjes... Maar ik heb het gevoel dat je niet echt vooruit komt. :) Als ik deze shoot pak of één van een jaar geleden zie ik geen verschil. Het is nooit vernieuwend. Je moet bij elke shoot beter te zijn dan de vorige! Dat doe ik immers ook.

http://farm6.static.flickr.com/5065/5625117092_7b42bf65f3_z.jpg

Waarom is de lucht niet wit maar grijs? Hij was eerst wit :Y

Ik weet het, maar dit is nu eenmaal mijn stijl en ik zal ze de komende maanden niet veranderen.. Toch bedankt voor de reactie ! Waardeer ik zeker.. Ik heb dan ook maar 1 lens ( 18 - 105 ) en m'n Nikon D5000. Heb geen flitsers, hopen lenzen etc.. Dus mag al blij zijn wat ik ervan kan maken als je begrijpt wat ik bedoel :)

De lucht was wit idd, maar was te overbelicht..

Dequal

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
    • FrédericLouis Portfolio
« Reply #3 on: April 16, 2011, 08:34:50 pm »

Ik weet het, maar dit is nu eenmaal mijn stijl en ik zal ze de komende maanden niet veranderen.. Toch bedankt voor de reactie ! Waardeer ik zeker.. Ik heb dan ook maar 1 lens ( 18 - 105 ) en m'n Nikon D5000. Heb geen flitsers, hopen lenzen etc.. Dus mag al blij zijn wat ik ervan kan maken als je begrijpt wat ik bedoel

Het gaat niet om materiaal. Je moet vernieuwen qua manier van foto's trekken. Keer iets origineels doen. Je locaties komen redelijk gelijkaardig over telkens (bossen, industrieweg voor trackings, ...) en je neemt bijna (bijna!) constant dezelfde standpunten.

Daarom zijn die niet slecht, begrijp me niet verkeerd, maar soms is het toch eens leuk om te experimenteren. Niet altijd op safe proberen spelen door zo wat 'standaard' foto's te nemen. Die moeten er sowieso zijn, maar dat ietsje meer ontbreekt vind ik.

Je lijkt meer een fotofabriek te zijn die de ene na andere shoot heeft, en zoveel mogelijk shoots op een week wil doen. In plaats van eens tijd te nemen om na te denken hoe je een shoot gaat aanpakken, wat je kan doen, eens zoeken naar shoots van dezelfde wagen om misschien ideëen op te doen.

Dus gewoon keer iets nieuws proberen, qua locatie of qua standpunt. Keer iets tofs :D Verras me  ^O^

MikeCrawatPhotography

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
    • MikeCrawatPhotography
« Reply #4 on: April 16, 2011, 08:49:06 pm »

Ik weet het, maar dit is nu eenmaal mijn stijl en ik zal ze de komende maanden niet veranderen.. Toch bedankt voor de reactie ! Waardeer ik zeker.. Ik heb dan ook maar 1 lens ( 18 - 105 ) en m'n Nikon D5000. Heb geen flitsers, hopen lenzen etc.. Dus mag al blij zijn wat ik ervan kan maken als je begrijpt wat ik bedoel

Het gaat niet om materiaal. Je moet vernieuwen qua manier van foto's trekken. Keer iets origineels doen. Je locaties komen redelijk gelijkaardig over telkens (bossen, industrieweg voor trackings, ...) en je neemt bijna (bijna!) constant dezelfde standpunten.

Daarom zijn die niet slecht, begrijp me niet verkeerd, maar soms is het toch eens leuk om te experimenteren. Niet altijd op safe proberen spelen door zo wat 'standaard' foto's te nemen. Die moeten er sowieso zijn, maar dat ietsje meer ontbreekt vind ik.

Je lijkt meer een fotofabriek te zijn die de ene na andere shoot heeft, en zoveel mogelijk shoots op een week wil doen. In plaats van eens tijd te nemen om na te denken hoe je een shoot gaat aanpakken, wat je kan doen, eens zoeken naar shoots van dezelfde wagen om misschien ideëen op te doen.

Dus gewoon keer iets nieuws proberen, qua locatie of qua standpunt. Keer iets tofs :D Verras me  ^O^

Uhu :)

Maar als ik bv kijk naar mensen die deftige shoots leveren, zie ik toch telkens dat de meeste verschillende lenzen gebruiken zoals breedhoek, 50mm etc.. Dus daarmee kan je toch ook al wat uitdagende & nieuwe foto's mee toveren. Dit is mijn punt waarop ik wil neerkomen :)

Dequal

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: April 16, 2011, 09:37:45 pm »

Uhu :)

Maar als ik bv kijk naar mensen die deftige shoots leveren, zie ik toch telkens dat de meeste verschillende lenzen gebruiken zoals breedhoek, 50mm etc.. Dus daarmee kan je toch ook al wat uitdagende & nieuwe foto's mee toveren. Dit is mijn punt waarop ik wil neerkomen :)

je hebt al een 18mm lens dus dat is toch al breedhoek en je keert terug op het feit dat je precies niet origineel in foto's kan zijn als je geen verschillende lenzen of andere apparatuur hebt, wat voor mij toch zever is om het zo te zeggen.  8)7

MikeCrawatPhotography

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
    • MikeCrawatPhotography
« Reply #6 on: April 16, 2011, 10:23:59 pm »
Niet ;)
Maar dit is mijn stijl van fotograferen, ik denk wel dat iedereen een andere stijl heeft en die zelf kiest ?

Dequal

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #7 on: April 16, 2011, 11:26:07 pm »
Niet ;)
Maar dit is mijn stijl van fotograferen, ik denk wel dat iedereen een andere stijl heeft en die zelf kiest ?

uiteraard, maar op die manier ga je nooit iets nieuws ontdekken dat misschien een eerste stap richting een nieuwe stijl kan zijn. Een muzikant evolueert ook doorheen de jaren heen en bespeelt vaak verschillende stijlen, om het zo te zeggen. :)

Chahine

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: April 17, 2011, 09:58:38 am »
Mike, je hebt toch een 12-24?

Verder mooie plaatjes zoals gewoonlijk :Y

MikeCrawatPhotography

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
    • MikeCrawatPhotography
« Reply #9 on: April 17, 2011, 10:35:19 am »
Mike, je hebt toch een 12-24?

Verder mooie plaatjes zoals gewoonlijk :Y

Alweer weg : )

Mister Design

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #10 on: April 17, 2011, 10:58:23 am »
Het ziet er zoals altijd weer goed uit! ^O^

leferink

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Enjoy the ride!
    • View Profile
« Reply #11 on: April 17, 2011, 11:19:40 am »
11 en 13 vind ik de beste!    _O_
mooie shoot

Ernst.

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #12 on: April 17, 2011, 02:18:33 pm »
Zo origineel altijd een 007 kenteken op een AM :')
Nordschleife - 20832 meters that separate the men from the boys

MikeCrawatPhotography

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
    • MikeCrawatPhotography
« Reply #13 on: April 17, 2011, 08:12:20 pm »
Nog 3 andere fotootjes:

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver