September 23, 2020, 04:50:42 am

Author Topic: help  (Read 3989 times)

300CE

• Klassiekermods
  • BMW M3 Driver
  • E30 325i Touring '88 - E30 318i Touring '90
    • View Profile
Re: help
« Reply #30 on: April 13, 2011, 01:33:37 am »
CitroŽn BX GTI!

Geen echte hatch, meer een kruising tussen een hatchbak en een sedan maar wel erg cool en betaalbaar. Hou wel wat geld apart voor onderhoud. Zijn opvallend snel.

Een ook belangrijk voor jou, er zal niet snel een tweede naast je staan bij 't stoplicht. Daarnaast erg comfortabel en goed, luxe uitgerust. Coolfactor + 10.
Maske auf, Knallers aus, schau nach Links, schau nach Rechts!

JDMark

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #31 on: April 13, 2011, 01:58:14 am »
echter vrij lastig/duur verzekerd lijkt me, en wegenbelasting denk ik ook
maar dan heb je wel iets unieks en snels wat je idd in je buurt niet gouw zou tegenkomen

maar ik zeg corolla, die vond je ook leuk gaf je al aan, en call me 'bevooroordeeld", maar franse merken vertrouw ik eenmaal niet zo, de 4A-FE uit de Corolla is echter een onwijs betrouwbaar blok die aardig wat KM's aankan (al is 't geen diesel natuurlijk 8)7), verder hebben beide corolla's ook een erg fijn onderstel, ook bieden die ook meer comfort dan een 106, 205, Saxo etc. zonder in te leveren aan sportiviteit, verder zeg ik alweer, Civic ED7 1.6i SR! kwa onderstel de absolute top in die klasse, verder heb je ook een lekker pittig blokje met 110 PK bij een leeggewicht van iets meer dan 900 kilo, let echter bij die auto bij de dorpels achter erg goed op roest en in tegenstelling tot de corolla... tenzij gereviseerd , geen al te hoge KM-standen, onder de 2 ton zit je echter goed, als je een goede hebt, zul je daar gegarandeerd ook hťťl veel plezier van hebben ^O^ het kan voor alle auto's overigens geen kwaad om eventueel in Duitsland te kijken!

ik wens je veel succes met je zoektocht!

RiKe

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #32 on: April 13, 2011, 10:37:20 am »
Zoals ik op Fok! zei:

De Nissan Almera!
Wel opletten met de kilometerstand.

deora

• BMW M3 Driver
  • There's is no substitute for cubic inches
    • View Profile
« Reply #33 on: April 13, 2011, 03:20:10 pm »
CitroŽn BX GTI!

Geen echte hatch, meer een kruising tussen een hatchbak en een sedan maar wel erg cool en betaalbaar. Hou wel wat geld apart voor onderhoud. Zijn opvallend snel.

Een ook belangrijk voor jou, er zal niet snel een tweede naast je staan bij 't stoplicht. Daarnaast erg comfortabel en goed, luxe uitgerust. Coolfactor + 10.

Die heb ik ook overwogen, maar heb uiteindelijk voor een AX 1.0 gekozen :P . Ik wou zo goed koop mogelijk rijden. Maar een BX weegt ook nog geen ton, veel van de bodyparts zijn van plastic. En het blijft natuurlijk een "cult" auto :D

Zo als hier, uit de eerste flodder film :P Dit is niet de GTI, maar de Sport.

Wat doet u nou buurman?!
Denken ist noch nicht wissen, und wissen ist kein weisheit.