September 22, 2019, 08:45:37 pm

Author Topic: De R32 gaat eruit...  (Read 12986 times)

Timo

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • Spykerfreak!
    • View Profile
    • Spykerfreak.
Re: De R32 gaat eruit...
« Reply #90 on: August 05, 2010, 01:15:21 pm »
Gefeliciteerd Lars! Wat onwijs gaaf! Ben erg benieuwd :)!

Polygoon

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #91 on: August 05, 2010, 01:27:06 pm »
Nog eens over de kleur. Als je je R32 in de prak rijd kunnen ze die kleur toch gewoon spuiten ... Als je nu naar een bevriende VW-maker gaat kan hij die toch evengoed spuiten en dan is het gedaan door VW zelf ...

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #92 on: August 05, 2010, 02:13:55 pm »
Gefeliciteerd Lars! Wat onwijs gaaf! Ben erg benieuwd :)!

Dankeschön! Over een klein uurtje vertrek ik naar de dealer, dus het is al bijna zover!

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #93 on: August 05, 2010, 02:17:48 pm »
Nog eens over de kleur. Als je je R32 in de prak rijd kunnen ze die kleur toch gewoon spuiten ... Als je nu naar een bevriende VW-maker gaat kan hij die toch evengoed spuiten en dan is het gedaan door VW zelf ...

Ach ja, ik ben inmiddels ook best tevreden met wit hoor. Dus het blauwe verhaal is voor mij eigenlijk al afgesloten.
Er komt overigens toch geen creme-zwart interieur in, maar bruin. Dat creme is me toch te besmettelijk, ik durf het niet aan.
In een ander forum vertelde namelijk een CC-rijder met creme interieur dat dat al na 5.000 km schoongemaakt moest worden.
Bij mijn 20.000 km per jaar dus vier keer laten schoonmaken - daar heb ik echt geen zin in. Dan dus liever bruin...

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #94 on: August 06, 2010, 07:21:32 am »
Jippieeee, de auto is besteld! Nu nog twee maanden geduld hebben (moeilijk, moeilijk...).

Dit is 'm, inclusief alle bestelde opties:

Passat CC 2,0 l TSI 147 kW (200 PS) 6-Gang-Doppelkupplungsgetriebe DSG - 0-100 km/h in 7.7 sec., 235 km/h max. speed

Außenlackierung
Candy-Weiß (white paint)

Innenausstattung
Trüffel/Schwarz/Schwarz/Perlgrau (brown leather with black dash & black stitching)

Sonderausstattung

Ambientepaket (special interior lighting all around the dash & doors for night driving)

Seitenairbags und Gurtstraffer hinten

Klimapaket (two-zone airconditioning including large black sunroof)

"Mallory" - 4 Leichtmetallräder 8 J x 18 - Mobilitätsreifen 235/40 R 18

Dekoreinlagen in Edelholz "Nussbaum- Wurzel" sowie "Aluminium gebürstet" (walnut wood strips in the interior instead of aluminium)

230-V-Steckdose an der Mittelkonsole hinten

Standheizung und -lüftung (car can be heated or cooled by remote control or time-clock - so no frozen windows etc.)

"RNS 510" (premium navigation system including 3D, touchscreen and voice control)

Winterräder "St. Moritz" (zusätzlich) mit zusätzlichen Sensoren für das Reifenfülldruck-Kontrollsystem (winter wheels additionally)

Lederausstattung "Nappa"

R-Line (spoilers, skirts, sports steering wheel, dark rear lights, sports wheels, fender badges)

Sportpaket in Verbindung mit Rädern (Bi-Xenon headlights including cornering lights, darkened rear windows, extra chrome parts in interior)

Nokia 6303i classic Volkswagen Edition inklusive Mobiltelefon-Ladeschale (built-in mobile phone under the central armrest)

Außenspiegel elektrisch einstell-, anklapp-, beheizbar, Umfeldbeleuchtung, auf Fahrerseite automatisch abblendend

Radschlüssel und Wagenheber

Navigations-DVD Westeuropa

Diebstahlwarnanlage mit Wegfahrsperre elektron., Back-up-Horn, Innenr.-Überw., Abschleppschutz und Komfortschließung

Parklenkassistent "Park Assist" inkl. ParkPilot und Rückfahrkamera mit optischer Anzeige (automatic parking, car steers itself - including rear-view camera)

Multimediabuchse MEDIA-IN mit iPod-/iPhone-Adapterkabel (iPod can be connected to the car and be used from the car's radio controls)

Automatische Distanzregelung ACC inkl. Geschwindigkeitsregelanlage (front radar & cruise control, including automatic emergency braking)

Rücksitzbank ungeteilt, Lehne asymmetrisch geteilt umklappbar

Soundsystem "DYNAUDIO Confidence" (10 speakers, 600 watt by Danish company Dynaudio, designed specifically for the Passat CC)

Multifunktionsanzeige "Premium" (on-board computer in colour display instead of one colour)

Reifenfülldruck-Kontrollsystem (tyre pressure is constantly checked by the car)

Spurhalteassistent "Lane Assist" (car will steer back automatically when unintentionally getting out of a lane, includes a camera in the interior mirror)

Entfall der Schriftzüge für die Modellbezeichnung am Fahrzeugheck (no model name on the rear of the car)

Mobiltelefonvorbereitung "Premium" inkl. herausklappbarer Tastatur, Bluetooth- Schnittstelle (rSAP) und Sprachsteuerung (prepared for hands free-calling)

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #95 on: August 06, 2010, 09:09:11 am »
lekker!
Ben benieuwd

maarre is het niet zo
met een witte blijf je zitte?
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #96 on: August 06, 2010, 10:13:23 am »
lekker!
Ben benieuwd

maarre is het niet zo
met een witte blijf je zitte?

Nee hoor, ik weet niet hoe het in NL is, maar hier in München is wit momenteel erg populair op de wat sportievere auto's.
En over vier jaar geef ik de auto weer terug aan de dealer en komt er weer iets nieuws, dus met de witte blijf IK sowieso niet zitte :)

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
« Reply #97 on: August 06, 2010, 10:19:49 am »
Toch geen 6 pitter geworden??
2.0 TSI blok is een super motor overigens :D

Nokia 6303i classic Volkswagen Edition

Krijg je er een telefoon bij :o

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #98 on: August 06, 2010, 12:02:33 pm »
Toch geen 6 pitter geworden??
2.0 TSI blok is een super motor overigens :D

Nokia 6303i classic Volkswagen Edition

Krijg je er een telefoon bij :o

Idd toch geen V6 - die heeft zo'n groot waardeverlies dat het me te duur werd. Nou ja, zo ben ik ook aan de pomp iets goedkoper uit :)

En telefoon heb ik meebesteld, dan is ie mooi onder de middelste armleuning verwerkt ipv aan het dashboard opgehangen.

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
« Reply #99 on: August 06, 2010, 12:34:29 pm »
dat is wel het mooiste inderdaad :D
en minder diefstal gevoellig :D

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #100 on: August 06, 2010, 01:27:39 pm »
Niet voor de Navigatie met bluetooth gegaan? Dan kan je je telefoon toch gewoon in je zak houden?

Mooie keuze!
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

AudiBryan

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #101 on: August 06, 2010, 02:53:59 pm »
Niet voor de Navigatie met bluetooth gegaan? Dan kan je je telefoon toch gewoon in je zak houden?

Mooie keuze!
Dat is een handige optie, alleen je telefoon gaat zo erg snel leeg. Nu heeft Lars telefoonvoorbereiding in zijn armsteun. Je klikt de telefoon erin en hij laadt zo op. Telefoon heeft zo evegoed bluetooth contact met de auto. Je hoeft hem niet per se in de houder te doen, maar dit is wel het makkelijkste qua opladen.

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #102 on: August 06, 2010, 03:01:07 pm »

Mooie keuze!
Dat is een handige optie, alleen je telefoon gaat zo erg snel leeg. Nu heeft Lars telefoonvoorbereiding in zijn armsteun. Je klikt de telefoon erin en hij laadt zo op. Telefoon heeft zo evegoed bluetooth contact met de auto. Je hoeft hem niet per se in de houder te doen, maar dit is wel het makkelijkste qua opladen.

Klopt helemaal, bedankt voor het uitleggen :)

Nino

• BMW M3 Driver
  • ===>N.I.N.O.<===
    • View Profile
« Reply #103 on: August 06, 2010, 04:07:11 pm »
Super, vette opties ook,moet nu toch wel even aan jou denken elke keer dat ik een cc op straat zie :P
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #104 on: August 06, 2010, 05:14:43 pm »
Super, vette opties ook,moet nu toch wel even aan jou denken elke keer dat ik een cc op straat zie :P

Ha, doe maar :)  Als je ooit een witte CC ziet met kenteken M-CC ..., moet je maar even zwaaien dan