September 16, 2019, 11:09:11 am

Author Topic: De R32 gaat eruit...  (Read 12939 times)

Nino

• BMW M3 Driver
  • ===>N.I.N.O.<===
    • View Profile
Re: De R32 gaat eruit...
« Reply #75 on: August 03, 2010, 02:58:44 pm »
Toch wel jammer dat ''deep blue'' niet lukte, waar lag het nou uiteindelijk aan dat het niet kon?
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ

Polygoon

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #76 on: August 03, 2010, 03:47:27 pm »
Kan je niet gewoon achteraf de wagen laten herspuiten door een Carrosserie?

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #77 on: August 03, 2010, 03:57:17 pm »
Zonde Lars (gb)
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #78 on: August 03, 2010, 04:13:07 pm »
Laat je em wrappen :P

Mr.Keitaroyoshida

• Porsche 911 Turbo Driver
  • Lexus, Pursuit of Perfection.
    • View Profile
« Reply #79 on: August 03, 2010, 04:58:35 pm »
hoeveel kost de passat cc in jou motorvariant en opties?

Nino

• BMW M3 Driver
  • ===>N.I.N.O.<===
    • View Profile
« Reply #80 on: August 04, 2010, 01:37:03 am »
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #81 on: August 04, 2010, 06:34:55 am »
Toch wel jammer dat ''deep blue'' niet lukte, waar lag het nou uiteindelijk aan dat het niet kon?

Ja, dat zou ik ook wel willen weten. De dame van VW zei alleen maar dat bij de Passat CC speciale kleuren helemaal niet mogelijk zijn. Nogal onbevredigend...

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #82 on: August 04, 2010, 06:36:15 am »
Kan je niet gewoon achteraf de wagen laten herspuiten door een Carrosserie?

Kan misschien wel, maar ik wil de auto origineel laten en niet door een andere firma dan de fabriek laten spuiten.

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #83 on: August 04, 2010, 06:38:56 am »
Laat je em wrappen :P

Ha, dat stelde mijn dealer ook al voor. Echterrr... ik persoonlijk hou helemaal niet van wraps. Niet op andere auto's en op de mijne al helemaal niet. Wat je ziet moet voor mij 100% echt zijn en anders niet. Dus geen nep-Rolexen, geen plastic tieten bij vrouwen en geen nepkleur op de auto. Met wit kan ik echter ook best leven, daar komt het zwarte dak dan mooi op uit.

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #84 on: August 04, 2010, 06:55:51 am »
hoeveel kost de passat cc in jou motorvariant en opties?

Ik was eergisteren bij de dealer en heb het allemaal laten uitrekenen. De V6 blijkt echter een enorm waardeverlies te hebben vanwege de grote motor en kost daarom maar liefst 120 Euro meer per maand (ik financier de auto prive) dan de 2.0 Turbo. Aangezien ik max. 750 Euro per maand aan de auto uit wil geven, moet ik f een kleinere motor nemen, f veel minder opties. Ik kies voor de kleinere motor, omdat ik toch de meeste tijd in de stad onderweg ben en dan liever het geld uitgeef aan veeeel leuke speeltjes dan aan een iets hogere topsnelheid (boven de 200 km/u wordt het sowieso meestal niet relaxed meer rijden, vanwege de niet-oplettende inhalers). De 2.0 Turbo gaat nog steeds 235 km/u, dus dat is wel ok. 0-100 is iets langzamer dan bij de R32, maar het is denk ik ook meer een auto om mee te cruisen dan mee te scheuren.

Hier in Duitsland kost de 2.0 met DSG ongeveer 35.000 Euro. Daar komen in mijn geval nog eens 20.000 Euro aan opties bovenop, dus 55.000 Euro totaal.
Ik schat dat de auto in NL waarschijnlijk ongeveer op 75.000 Euro ofzo uit zou komen.

Het aanbod voor de bovenstaande wagen is precies 750 Euro per maand, dus dat zou ok zijn.
Het hangt er nu nog vanaf of ik voor de R32 iets moet bijbetalen, want die geef ik een jaar eerder terug dan gepland.
Ik heb de dealer gistermiddag geschreven dat ik de auto bestel, mits ik niets extra moet betalen voor de R32. Ik hoop daar vandaag antwoord op te krijgen.
Als ik wel zou moeten bijbetalen voor de R32 wacht ik nog een jaar, want daar heb ik geen zin in. Het is ook zonder die extra kosten al geld genoeg vind ik :)

Davidio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Empyreal Blue
« Reply #85 on: August 04, 2010, 05:14:49 pm »
Dus geen nep-Rolexen, geen plastic tieten bij vrouwen en geen nepkleur op de auto.
Geen nep kleur zoals...wit? 't is tenslotte geen kleur :+

Mja...vind het maar vreemd dat Deep Blue niet op een Passat CC kan maar op een gewone Passat wel. Ik zou denken dat ze qua materialen enzo niet zo heel verschillend zijn. Erg jammer...
« Last Edit: August 04, 2010, 05:18:29 pm by Davidio »

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
« Reply #86 on: August 04, 2010, 05:37:10 pm »
Wit is wel kleur! Sterker nog: het zijn alle kleuren! Het complete zichtbare spectrum. Alleen zwart is geen kleur.

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #87 on: August 04, 2010, 06:44:29 pm »
Zo, de dealer heeft van de verkoopleiding in het hoofdkantoor het ok gekregen om de R32 zonder extra kosten voor mij een jaar voortijdig terug te nemen. Nu gaan ze m morgen nog helemaal nakijken of alles met de auto ok is en dan krijg ik een schriftelijke toezegging dat ze de auto aannemen.
Als alles dus ok is met de R32 (en ik zou niet weten wat er mis aan zou kunnen zijn), dan kan ik morgen de CC gaan bestellen :)

Davidio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Empyreal Blue
« Reply #88 on: August 05, 2010, 02:21:03 am »
Wit is wel kleur! Sterker nog: het zijn alle kleuren! Het complete zichtbare spectrum. Alleen zwart is geen kleur.
Het wordt in het algemeen wel als kleur gezien, maar technisch gezien is het dat niet. Sterker nog, het woord kleur wordt in het algemeen fout gebruikt (maar praktisch iedereen doet het en het is helemaal geaccepteerd, dus 't maakt verder niet uit). Bij kleuren denken de meeste mensen aan rood, blauw, groen, geel etc, maar dat zijn eigenlijk tinten (de tinten van de regenboog). Een kleur bestaat uit drie elementen: tint, verzadiging en intensiteit. Wit licht is vanzichzelf geen tint, het ontstaat - zoals je al aangaf - als alle tinten evenveel aanwezig zijn. Aangezien het geen tint heeft is het dus eigenlijk geen kleur, maar een grijstint ("achromatisch kleur") :)

Zo, de dealer heeft van de verkoopleiding in het hoofdkantoor het ok gekregen om de R32 zonder extra kosten voor mij een jaar voortijdig terug te nemen. Nu gaan ze m morgen nog helemaal nakijken of alles met de auto ok is en dan krijg ik een schriftelijke toezegging dat ze de auto aannemen.
Als alles dus ok is met de R32 (en ik zou niet weten wat er mis aan zou kunnen zijn), dan kan ik morgen de CC gaan bestellen :)
Gaaf! Enig idee hoe lang het dan duurt voordat ie dan werkelijk voor de deur staat?

Iets anders: een vriend van me heeft vorig jaar een VW gekocht en hij is z'n auto bij de fabriek gaan ophalen. Volgens hem is dat een erg leuke ervaring die zeker de moeite waard is...misschien een idee voor jou :)
« Last Edit: August 05, 2010, 02:46:02 am by Davidio »

Lars T.

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #89 on: August 05, 2010, 06:07:28 am »
Het wordt in het algemeen wel als kleur gezien, maar technisch gezien is het dat niet. Sterker nog, het woord kleur wordt in het algemeen fout gebruikt (maar praktisch iedereen doet het en het is helemaal geaccepteerd, dus 't maakt verder niet uit). Bij kleuren denken de meeste mensen aan rood, blauw, groen, geel etc, maar dat zijn eigenlijk tinten (de tinten van de regenboog). Een kleur bestaat uit drie elementen: tint, verzadiging en intensiteit. Wit licht is vanzichzelf geen tint, het ontstaat - zoals je al aangaf - als alle tinten evenveel aanwezig zijn. Aangezien het geen tint heeft is het dus eigenlijk geen kleur, maar een grijstint ("achromatisch kleur") :)

Gaaf! Enig idee hoe lang het dan duurt voordat ie dan werkelijk voor de deur staat?

Iets anders: een vriend van me heeft vorig jaar een VW gekocht en hij is z'n auto bij de fabriek gaan ophalen. Volgens hem is dat een erg leuke ervaring die zeker de moeite waard is...misschien een idee voor jou :)

De levertijd is twee maanden, dus het wordt begin oktober.

En wat de fabrieksophaling betreft, dat gaan we zeker doen! De R32 hebben we ook al in Wolfsburg opgehaald en dat was zeker een leuke ervaring, zeker in combinatie met de overnachting in het Ritz-Carlton hotel in de Autostadt. Vervolgens rijden we van daar met de nieuwe wagen meteen door naar Denemarken, waar mn ouders en zus wonen. Dan vanuit DK 1200 km terug naar Mnchen, dus de auto zal al snel ingereden zijn :)