June 17, 2019, 03:04:35 pm

Author Topic: De Meeting! 4 Juni!? Hoe laat spreken we af en waar?  (Read 18439 times)

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
De Meeting! 4 Juni!? Hoe laat spreken we af en waar?
« on: March 21, 2006, 05:51:12 pm »
Is dit de datum? Na alweer bijna een half jaar verder te zijn dachten we aan 3 Juni! Kunnen jullie dan wel? Lees even rustig de onderstaande tekst door en denk er eens over na! De meeting zal super gezellig zijn! Aanmeldingen,tips, e.d kun je ook aangeven.

De datum is ten eerste 4 Juni of word het weer een andere data? :) . Voor degene die willen komen maar moeten werken is er naar mijn mening nog genoeg tijd of af te zeggen of om iets later te komen. Ik was van een plan een bepaald programma op te stellen. Ochtend, middag en avond. Zo is er voor iedereen de mogelijkheid om die dag naar de afspreekplek te komen. Mijn optie is op Amsterdam gevallen. Waarom? Deze is het beste voor iedereen bereikbaar en de meesten zullen hier beter bekend zijn dan in andere grotere steden. Verder te denken aan het eten, voor degene die 's avond een hapje gezellig willen gaan eten heb ik gedacht aan Gonzales, hier kun je echt heerlijk onbeperkt eten voor een vast bedrag. Wanneer we in Utrecht zouden afspreken is Gonzales daar niet in de buurt en zouden we dus een andere optie moeten kiezen die ik zou niet kan vinden. Even terug te komen op de dag zelf, ik had ongeveer een programma als dit in gedachten.

Ochtendprogramma: Korte kennismaking en daarna door naar de kartbaan  :)
Middagprogramma: Activiteit, Kosten aan verbonden, terasje pakken in het centrum   :bier:
Avondprogramma: Ergens eten, cafetje opzoeken :)

Het is behoorlijk veel maar de dag zal sneller gaan dan je denkt, waar we mekaar zouden kunnen treffen is op dit moment nog de vraag maar dat zal vast niet een groot probleem zijn. In de loop van de middag dacht ik eraan om gezellig ergens te gaan karten indien dat mogelijk is. Karten kunnen we doen bij www.raceplanet.nl , deze is ook met het OV bereikbaar wat dus perfect is! (meer info zie onderaan) . 2 heats lijkt me het meest leuke om te doen aangezien iedereen dan eerst even aan de baan kan wennen. Nadat we hebben gekart kunnen we weer lekker terug gaan naar het het centrum om even lekker na te praten met een drankje, misschien een terasje in de PC Hoofdstraat?  8-) . Iedereen zal na een tijdje wel zin hebben in een hapje eten. Gezellig met zijn allen een paar piljes drinken en voor degene die dan nog verder willen is er in Amsterdam naar mijn mening zeker de mogelijkheid om uit te gaan!  :bier:  Dat zou dan een perfecte afsluiting zijn van de dag denk ik! Een korte samenvatting was er dus mogelijk is op 3 Juni. Wil je ook komen, meld je aan en we maken er een topdag van!   :)

Verdere info over eten & karten:

Gonzales
's Avonds: Barbecuen met vrienden, familie, collega’s of de club... Voor € 18,95 p.p. (exclusief drank en desserts) kan onbeperkt gebruik worden gemaakt van het rijkelijk gevulde soep-, vlees- en saladebuffet. Elk gezelschap heeft haar eigen barbecuetafels(s). Een Gegarandeerd Geslaagd personeelsfeestje, familiefeestje, clubuitje of vriendenavond, beleef je rondom het knapperend vuurtje bij Gonzales.

Eerst is er het aperitiefje van het huis.
- Daarna kun je onbeperkt gebruik maken van het soep-, vlees- en saladebuffet en zelf de meest bonte spiesen barbecuen.
- Stokbrood met kruidencrème worden erbij geserveerd.
- Kinderen tot 12 betalen minder, zij worden eerst gemeten...   
- Drank en desserts worden geserveerd en apart gerekend.

Karten
Amsterdam - ALLROUND ENTERTAINMENTCENTRE

Bleekemolens Race Planet Amsterdam staat bol van de activiteiten. Kom gezellig indoor karten met vrienden en vriendinnen, of beleef een onvergetelijke verjaardag of bedrijfsfeest met een spannend kartarrangement. Groepen tot 1200 feestvierders zijn welkom! Race Planet Amsterdam is ook 'the place to be' voor het hele gezin. De kids beleven de dag van hun leven in het Mega Indoor Speelparadijs. Kinderen vanaf 8 jaaren 140cm kunnen hun kunsten op een kart vertonen.

www.racingplanet.nl

INDIVIDUEEL KARTEN
Bleekemolens Race Planet Amsterdam telt twee uitdagende kartbanen. Voor slechts € 14,00 kunt u tijdens een 12 minuten durende kartheat de strijd aangaan met uw tegenstanders. De snelle, eenvoudig te bedienen karts zijn voorzien van een rollbar en veiligheidsgordels. Helmen en ‘racekleding’ liggen klaar. Wilt u er zeker van zijn dat er een kart voor u klaarstaat? Reserveer dan via het algemene informatienummer.

GROEPSARRANGEMENTEN
Speciaal voor groepen van 5 tot 1200 personen heeft Bleekemolens Race Planet populaire kartarrangementen ontwikkeld. Naast een spannende kartcompetitie met een training, races en een finale inclusief huldiging, kunnen de deelnemers getrakteerd worden op een buffet naar keuze. Een groepsarrangement heeft zich al heel vaak bewezen als succesvol bedrijfsfeest, gezellige vrijgezellenavond of geslaagde verjaardagspartij. Wij weten wat feesten is. Samen maken we er een onvergetelijke happening van!

We zouden dan wel optijd moeten gaan reserveren willen we daar gaan karten, ik heb wel gezien dat er allemaal vage arragementen zijn, hier zal niemand denk ik behoefte aan hebben. Daarom moet ik optijd weten of iedereen komt naar het karten. Verder zal men uiteraard niet verplicht zijn om te gaan karten, al is het zeker de moeite waard kan ik vertellen. Men zou dus bijvoorbeeld wel kunnen meedoen aan het karten en ochtendprogramma maar niet aan het eten of bijvoorbeeld de hele dag aanwezig zijn maar niet meedoen met karten. Het is dus voor iedereen wel mogelijk om te kijken e.d.

http://www.raceplanet.nl/indoor_karten_amsterdam_route.php

De kartplaza is uitstekend bereikbaar vanuit het van CS dus iedereen mag meegenieten!

Tot slot hoop ik dat we er een supergezellige dag van kunnen maken en even het spotten voor zich laten zijn in Amsterdam :) ook uiteraard hoop ik op en mooie opkomst om zoveel mogelijk mensen te leren kennen! Dat is het doel van een meeting! Wie weet komt er dan een vervolg!

Mensen die komen op 3 Juni?! Misschien degene die zich opgeven tegelijk hun echte naam kunnen doorgeven wanneer ze zich opgeven, dat maakt het straks een stuk makkelijk. Mekaar aanspreken mag vage bijnamen is niks   :P

Geef even je naam in het topic, wanneer je wilt komen en waar je allemaal aan deel wilt nemen :)

DEELNEMERS
Petrolhead-Emil
Martijn
Sander
Ferrari-red
Shicomm
SLR
Eddow
Maarten
Appeltje
DuvelDuvel
Boink
GT-M
« Last Edit: May 29, 2006, 05:25:55 pm by Petrolhead-Emil »

Michel

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
    • Autogespot!
Re: De Meeting! 3 Juni!? Interesse, neem snel een kijkje!
« Reply #1 on: March 21, 2006, 05:53:23 pm »
Niets is verplicht natuurlijk, alleen denk ik dat het voor een aantal mensen aardig wat geld gaat kosten :P

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: March 21, 2006, 05:57:14 pm »
Neej, maar goed het is maar 1 X toch :) anders moeten ze vakantiegeld van papa en mama vragen  :P  ik zit dan al op de camping dus moet vanuit Otterlo (apeldoorn komen) scheelt geld :P . Maar het is gewoon het leukste om gezellig met zijn allen te gaan karten denk ik, heeft met auto's te maken, niet iedereen heeft een dure/dikke auto dus de auto van iemand bekijken heeft geen nut. Plezier hebben kost geld als ik het zo zou moeten zeggen :P
« Last Edit: March 21, 2006, 05:59:30 pm by Petrolhead-Emil »

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: March 21, 2006, 06:08:22 pm »
Count me in :)
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Wessel

• Lamborghini Gallardo Driver
  • Alle geilheid op een stokje!
    • View Profile
    • Wesselvannierop.com
« Reply #4 on: March 21, 2006, 06:08:29 pm »
Neej, maar goed het is maar 1 X toch :) anders moeten ze vakantiegeld van papa en mama vragen  :P  ik zit dan al op de camping dus moet vanuit Otterlo (apeldoorn komen) scheelt geld :P . Maar het is gewoon het leukste om gezellig met zijn allen te gaan karten denk ik, heeft met auto's te maken, niet iedereen heeft een dure/dikke auto dus de auto van iemand bekijken heeft geen nut. Plezier hebben kost geld als ik het zo zou moeten zeggen :P

Otterlo? Daar zat ik in de meivakantie ook :+
Ik kijk trouwens nog even of ik kan :)

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: March 21, 2006, 06:12:50 pm »
Camping de Zanding? :P Daar werk ik :+ zoek maar eens op plaats @ AG, zelfs 2 spots ;) 2 maal Ferrari :)

Oja, niet teveel offtopic hier :P

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #6 on: March 21, 2006, 09:50:28 pm »
Ich bin dabei 3 juni
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

ferrari_red

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Patrick - Luigi only follows the Ferrari's
    • View Profile
« Reply #7 on: March 21, 2006, 09:57:15 pm »
ik ben dr bij ;)

You own a Lamborghini when you want to be someone, You own a Ferrari when you are someone.

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: March 21, 2006, 10:03:08 pm »
Ik ben dr ook zeker bij :yep:
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Michel

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
    • Autogespot!
« Reply #9 on: March 21, 2006, 10:04:34 pm »
Ik waarschijnlijk ook wel
of er moet iets ernstigs gebeuren :P

Shicomm

• BMW M3 Driver
  • Watashi wa Shicomm desu né !
    • View Profile
    • MDforum
« Reply #10 on: March 21, 2006, 10:05:51 pm »
Lijkt me een puik plan :)

Mekaar aanspreken mag vage bijnamen is niks

Get used to it...  8-)
Hou het leuk voor iedereen , spot eerlijk !
---
Shicomm @ Japan : the 8th Mission  * The mission is ON!

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #11 on: March 21, 2006, 10:19:50 pm »
Meer aanmeldingen? :P Iedereen is welkom! :bier: Zelfs Mohammed :+

SLR

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Xsycol: Absolute absolution
    • View Profile
« Reply #12 on: March 21, 2006, 10:24:28 pm »
Count me in! :bier: (ow, ik sta dr al op :P )
It's a hard choice: THC, XTC, Cocain, Speed or XSYCOL?

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #13 on: March 21, 2006, 10:26:54 pm »
Ja ik schrijf zelf op wie er moeten komen :P

Maarten

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Keep your dreams alive.
    • View Profile
    • geen
« Reply #14 on: March 22, 2006, 10:52:13 am »
ik meld me vanzelfsprekend ook aan :D