October 21, 2018, 11:28:28 pm

Author Topic: mooie klassieker spot plekzondag 30 aug Heuvelklim Teuven  (Read 23270 times)

arnott

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
Re: mooie klassieker spot plekzondag 30 aug Heuvelklim Teuven
« Reply #15 on: September 02, 2009, 01:25:36 pm »
die oranje porsche is van olav van speedservice. Zaterdagavond om 18 uur liep de motor de eerste keer. Om 23 uur auto nog gepoetst en zondagochtend eerste testritten. Dan maar meteen goed, en een heuveklimmetje pakken  :D
Met deze auto gaan we binnenkort een aantal rallys rijden samen(ik navigator). Daarvoor is de wagen gebouwd.

Die T70 van Jan is inderdaad ook een super mooie wagen, ging ook erg hard!

Michael

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
    • http://flickr.com/photos/28102809@N05/
« Reply #16 on: September 03, 2009, 09:22:58 pm »
die oranje porsche is van olav van speedservice. Zaterdagavond om 18 uur liep de motor de eerste keer. Om 23 uur auto nog gepoetst en zondagochtend eerste testritten. Dan maar meteen goed, en een heuveklimmetje pakken  :D
Met deze auto gaan we binnenkort een aantal rallys rijden samen(ik navigator). Daarvoor is de wagen gebouwd.
Dat is erg gaaf! De Porsche vond ik één van de mooiste auto's die aanwezig was :D

redgee

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: March 13, 2015, 10:49:41 am »
Maybe anybody has taken picture of that kind of car on the way
or while being broken.
I guess they deleted my germany number plate mg po 911 h and
replaced this by any other as they should be aware that this number will be searched after my complaint to the police.

Maybe even this car has beeen seen somewhere without number plates or on transporter.