November 17, 2019, 07:45:21 pm

Author Topic: Foutje gevonden deel 12  (Read 391694 times)

Joeri

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Spots
Re: Foutje gevonden deel 12
« Reply #4575 on: September 04, 2016, 11:58:27 pm »
http://www.autogespot.be/nl/novitec-rosso-houdt-het-sober-met-deze-488-gtb-spider

Ofwel is het een GTB ofwel is het een Spider. Geen 488 GTB Spider dus.

Ook de zin is fout:
De zwarte achterlichten mochten natuurlijk niet ontbreken.
Deze ontbreken namelijk wel, de wagen heeft gewoon de standaard achterlichten.
Sterker nog als je de Novitec catalogus en configurator bekijkt hebben ze geen achterlichten voor de 488.
Standaard zijn deze reeds zeer donker.

Jurick

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #4576 on: September 06, 2016, 04:51:26 pm »
Ik wordt helemaal leip van die advertenties. Ik snap dat ze er zijn maar de integratie kan wel iets beter. Vaak last van de advertenties die de opmaak door de war gooien! Op telefoon en computer. Met Google Chrome.

winus

• AG/KG Programmeur
    • View Profile
« Reply #4578 on: September 07, 2016, 10:45:56 am »
Ik wordt helemaal leip van die advertenties. Ik snap dat ze er zijn maar de integratie kan wel iets beter. Vaak last van de advertenties die de opmaak door de war gooien! Op telefoon en computer. Met Google Chrome.

Heb je toevallig screen shots?
AG/KG Programmeur

Jurick

• View Profile
« Reply #4579 on: September 07, 2016, 12:00:46 pm »
Nee niet voor de hand. Het gebeurd maar af en toe. Wanneer ik het merk zal ik hem posten.

Crispijn

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #4580 on: September 11, 2016, 12:40:44 pm »
In Chrome laden bijna alle pagina's niet, enkel af en toe de main page wel. Ik krijg gewoon een wit scherm te zien. Op IE lijkt het allemaal wel te werken. Ook had ik ineens al wel correct gelaadde pagina's die ineens vastliepen.
Update, vandaag lijkt ook de mobiele versie van Chrome de site niet meer goed te weergeven. Het "veldensysteem" lijkt het niet te doen, als ik bijvoorbeeld een land wil invoeren dan verschijnen de plaatsen niet. En als ik alleen een land invoer en dan op zoeken druk, dan krijg ik de startpagina in beeld, met als url www.autogespot.nl/# Met een niet Chrome browser werkt het wel normaal.
Dit houdt aan. Behalve dat van die al al gelaadde pagina's die vastlopen.

OJ

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
    • OJPictures
« Reply #4581 on: September 11, 2016, 02:06:47 pm »
Op zowel Chrome als Edge kan ik geen Twitter of Instagram account toevoegen aan mijn profiel. Als ik op opslaan klik dan blijft het vak leeg.

Joeri

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Spots
« Reply #4582 on: September 11, 2016, 10:22:12 pm »
Het artikel over de P1 in Barcelona staat maar liefst 3 keer op de FP (.be/nl)

Het gebeurt frequent dat er een arikel dubbel op de FP (.be/nl) staat, 3 keer daarentegen.

Ook deze staat er dubbel op:
http://www.autogespot.be/nl/enkel-kenners-zien-het-verschil:-rs
« Last Edit: September 11, 2016, 10:23:56 pm by Joeri »

Freakkkk

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #4583 on: September 12, 2016, 02:49:12 pm »
In Chrome laden bijna alle pagina's niet, enkel af en toe de main page wel. Ik krijg gewoon een wit scherm te zien. Op IE lijkt het allemaal wel te werken. Ook had ik ineens al wel correct gelaadde pagina's die ineens vastliepen.
Update, vandaag lijkt ook de mobiele versie van Chrome de site niet meer goed te weergeven. Het "veldensysteem" lijkt het niet te doen, als ik bijvoorbeeld een land wil invoeren dan verschijnen de plaatsen niet. En als ik alleen een land invoer en dan op zoeken druk, dan krijg ik de startpagina in beeld, met als url www.autogespot.nl/# Met een niet Chrome browser werkt het wel normaal.
Dit houdt aan. Behalve dat van die al al gelaadde pagina's die vastlopen.

ik krijg sinds gisteren enkel de site .COM open via Google Chrome. zowel .nl als .be/nl werken gewoon niet meer via Google Chrome, krijg dan gewoon een witte pagina te zien..

maxim380

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #4584 on: September 13, 2016, 07:43:09 am »
ik krijg sinds gisteren enkel de site .COM open via Google Chrome. zowel .nl als .be/nl werken gewoon niet meer via Google Chrome, krijg dan gewoon een witte pagina te zien..

Ik had hetzelfde probleem met het witte scherm.
Als je chrome://settings/cookies in je url balk typt kom je in een lijst met alle cookies. Verwijder alle cookies die iets met AG te maken hebben en het zou weer moeten werken.

Freakkkk

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #4585 on: September 13, 2016, 03:34:27 pm »

Als je chrome://settings/cookies in je url balk typt kom je in een lijst met alle cookies. Verwijder alle cookies die iets met AG te maken hebben en het zou weer moeten werken.
bedankt voor de feedback ! strax gelijk eens proberen !

Freakkkk

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #4586 on: September 13, 2016, 05:49:16 pm »

bedankt voor de feedback ! strax gelijk eens proberen !

Hartelijk dank, het werkt nu terug !

LuxurySpottings

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #4587 on: September 14, 2016, 01:18:11 am »
Following spots are not Alpina Roadsters, but BMW Z8s - very easily recognizable by looking at the mirrors: Z8s hav chrome mirrors, Alpinas bear mirros caps in car color; plus non of these spots has Alpina badges/text, it's just the wheels.

I've tried reporting them already, but none actions were taken.

http://www.autogespot.nl/spots?licenseplate=KAZZ876&spottype=photo
http://www.autogespot.nl/spots?licenseplate=AHZ888&spottype=photo
http://www.autogespot.nl/spots?licenseplate=OFZ881&spottype=photo
http://www.autogespot.nl/spots?licenseplate=HDZS888&spottype=photo

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #4588 on: September 14, 2016, 08:12:10 am »
Weer iets mis met het tellen van de views zeker? Spots halen weer erg weinig views.

Jurick

• View Profile
« Reply #4589 on: September 14, 2016, 10:24:29 am »

Heb je toevallig screen shots?