Scooters rijden in Italië standaard 80-100, dus dat kunnen ze makkelijk aan
.
Ja maar daar rijden ze ook met meer cc...
Het is wel zo dat een scooter gemaakt is om harder dan 45 km/h te rijden.
De varioring die ze er in stoppen is puur voor de Nederlandse markt.
In andere landen laten ze die er gewoon uit.
Je zou dus kunnen stellen dat het eigenlijk beter is om zonder varioring te rijden, dus harder

VInd een schakelbrommer altijd wat raar, maar het zal vast goed rijden
Mischien dat je hem mee kunt nemen als motor als er plek is voor een groter blok
Was deze trouwens niet van je zus geweest? 
Een schakelbrommer heeft ook maximaal 50cc bij ons in Nedereland
En er komt heel wat regelwerk aan te pas mocht je hem om willen schouwen tot een motor met een groter blok.
Het zou prima kunnen, kijk maar naar de frames van de Gilera Runner, het frame van de scooter is hetzelfde als de 125, 180 en 200cc motorscooters.
Wel leuk hoor een schakelbrommer, het is wat minder saai vind ik.
En lekker toeren natuurlijk
