December 15, 2019, 03:55:48 am

Author Topic: Het brommer en scooter topic deel 5  (Read 156051 times)

Jorn.

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #1245 on: October 16, 2010, 11:10:41 am »
Dat ziet er echt super vet uit altijd!

Ben benieuwd naar wat foto's  :+
Ga er nu eentje voor jullie maken :Y

As promised:

Dat had ik met die van mij ook gedaan :D Als je de achterkant nog wat mooier wil maken kan je er een SP spoiler opzetten ipv die standaard van de zip.

Jorn.

• View Profile
« Reply #1246 on: October 16, 2010, 11:13:55 am »
Rij-eigenschappen zal niet veel verschillen van een 4t, alleen een 2t is eenmaal sneller te maken en vele malen makkelijker om aan te werken :Y.
2takt is wel vele malen makkelijker om hard te laten gaan. Over dat laatste ben ik het echter niet met je eens, bij 4takt heb je bij compressie, een vonk en benzine al gauw een lopende brommer/scooter, bij 2takt komen daar echt meer dingen bij kijken.

4takt is sloom op scooters, punt.
Niet mee eens, ik reed met mijn zip 4t er een opgevoerde keeway. Mijn 4t zip loopt 82.. Enige wat ik eraan gedaan heb is de vario eruit en cdi ontgrensd.

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1247 on: October 16, 2010, 11:17:16 am »
Rij-eigenschappen zal niet veel verschillen van een 4t, alleen een 2t is eenmaal sneller te maken en vele malen makkelijker om aan te werken :Y.
2takt is wel vele malen makkelijker om hard te laten gaan. Over dat laatste ben ik het echter niet met je eens, bij 4takt heb je bij compressie, een vonk en benzine al gauw een lopende brommer/scooter, bij 2takt komen daar echt meer dingen bij kijken.

Niet mee eens, ik reed met mijn zip 4t er een opgevoerde keeway. Mijn 4t zip loopt 82.. Enige wat ik eraan gedaan heb is de vario eruit en cdi ontgrensd.

Sloom dus, next.

Bart ga´s heel rap je knipperlichten blinderen, je hebt zwarte kappen, dat staat rete vet :Y. Trouwens, weer van plan om er wat aan uit te geven of niet?

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1248 on: October 16, 2010, 11:19:11 am »
@ Frank

Ja ik heb er aan zitten denken om dat ook te doen, alleen weet ik dan niet of er nog voldoende licht van de knipperlichten doorkomt.
Het enigste wat ik er nog aan wil veranderen zijn dan de knipperlichten tinten, een zijstandaard, en een teruglopertje. :Y
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1249 on: October 16, 2010, 11:23:39 am »
Nice :Y, er komt genoeg licht door (menig vrienden van me hebben het, sommige gewoon met hoogglans zwart gespoten :+) langs de kiertjes zie je sowieso nog genoeg licht, verbaasde ik me eigenlijk best nog wel over.

Wil je je scooter "schnelll MHR Einzz!!111one" laten lopen? Of gewoon tegen een km of 75-80 aan?

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1250 on: October 16, 2010, 11:33:29 am »
Nice :Y, er komt genoeg licht door (menig vrienden van me hebben het, sommige gewoon met hoogglans zwart gespoten :+) langs de kiertjes zie je sowieso nog genoeg licht, verbaasde ik me eigenlijk best nog wel over.

Wil je je scooter "schnelll MHR Einzz!!111one" laten lopen? Of gewoon tegen een km of 75-80 aan?
Tegen de 80 aan is goed genoeg :Y Maar de nieuwe uitlaat moet er gewoon komen, want deze ziet er niet uit :')
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1251 on: October 16, 2010, 11:34:44 am »
Naja, ik heb spijt dat ik een Yasuni R Black edition heb gekocht, achteraf had ik een Stage 6 pro willen kopen, dies sneller (op een Piaggio blok) en maakt een toffer geluid :D.

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1252 on: October 16, 2010, 11:37:50 am »
Naja, ik heb spijt dat ik een Yasuni R Black edition heb gekocht, achteraf had ik een Stage 6 pro willen kopen, dies sneller (op een Piaggio blok) en maakt een toffer geluid :D.
Ik heb ook op verschillende fora gevraagd naar welke uitlaat het beste zou zijn. Gianelli was bras, en Yasuni was inderdaad niet veel beter op een Piaggio blok. Maar ik ga straks toch even naar de scooterdealer om te kijken wat ze me daar aanraden.

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1253 on: October 16, 2010, 11:40:27 am »
Scooter-dealers, die vertrouw ik geen gulden toe :kill:

Deze is het best voor jouw scooter :Y, neem aan dat je zelf wel kan afstellen.

http://www.scootparts.nl/Uitlaat-Stage-6-Racing-PRO-Piaggio-Uitlaten-bestekoop-S6-9014005/nl/product/62793/

Jorn.

• View Profile
« Reply #1254 on: October 16, 2010, 11:49:20 am »

Sloom dus, next.

Rustig G, jou scooter loopt zeker super hard? :Y

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1255 on: October 16, 2010, 11:49:48 am »
Scooter-dealers, die vertrouw ik geen gulden toe :kill:

Deze is het best voor jouw scooter :Y, neem aan dat je zelf wel kan afstellen.

http://www.scootparts.nl/Uitlaat-Stage-6-Racing-PRO-Piaggio-Uitlaten-bestekoop-S6-9014005/nl/product/62793/

Nou het is niet echt een dealer. Twins scooterservice Nuenen. Fokken Zipjes echt helemaal op.

Twins Evo Zip Testrijden

Het frame is van Twins, om even te laten zien wat ze kunnen :Y

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1256 on: October 16, 2010, 12:22:02 pm »

Sloom dus, next.

Rustig G, jou scooter loopt zeker super hard? :Y

Klopt :Y

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1257 on: October 16, 2010, 12:27:26 pm »
Heb nu één knipperlicht gesmoked. Even een foto maken zodat je het verschil kan zien. Ziet er naar mijn mening heel strak uit :Y

Gijs.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #1258 on: October 18, 2010, 08:05:03 pm »
Ik bied hierbij mijn Peugeot Ludix aan :) leuk ding om op te rijden! Hij loopt 70 km/h.

http://link.marktplaats.nl/387966471
« Last Edit: October 18, 2010, 08:06:47 pm by Gijs. »

SvenA

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #1259 on: October 21, 2010, 01:07:10 pm »
Heb hem al een keer gepost, maar dit is mijn Sr die me nu al bijna 3 jaar van A naar B brengt. Nog ff en dan gaat ie de verkoop in.