December 15, 2019, 06:53:07 am

Author Topic: Het brommer en scooter topic deel 5  (Read 156064 times)

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #1110 on: August 25, 2010, 11:41:38 am »
Ja de mijne blijft gewoon lopen bij stoplichten ect. maar soms zet ik hem ook wel ff uit.
Deze hoogtoerige motertjes hebben toch wel flink wat trekkracht als ze eenmaal lopen!
Alleen valt de mijne niet bijna uit elkaar, stevig frame, nergens echt roest te bekennen, wel wat plekjes maar daar is de leeftijd ook naar, er is in ieder geval niks doorgeroest!
Ga in de winter een oude brommer opknappen, nog geen idee welke, als iemand nog een leuk oldtimertje heeft staan stuur me een bericht!

Joh _O-.

Edwin

• BMW M3 Driver
  • Of naar Nick en Simon
    • View Profile
« Reply #1111 on: August 25, 2010, 11:48:33 am »
Ja de mijne blijft gewoon lopen bij stoplichten ect. maar soms zet ik hem ook wel ff uit.
Deze hoogtoerige motertjes hebben toch wel flink wat trekkracht als ze eenmaal lopen!
Alleen valt de mijne niet bijna uit elkaar, stevig frame, nergens echt roest te bekennen, wel wat plekjes maar daar is de leeftijd ook naar, er is in ieder geval niks doorgeroest!
Ga in de winter een oude brommer opknappen, nog geen idee welke, als iemand nog een leuk oldtimertje heeft staan stuur me een bericht!

Joh _O-.

Die van mij valt anders uit bij het stoplicht, maar dat komt meer door me afstelling en verrotte cilinder/carb. dus moet hem zelf op touren houden  :X
Ik citeer: Spruiten stinken en smaken naar stront, gelukkig ruik jij lekker

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1112 on: August 25, 2010, 12:15:05 pm »

Joh _O-.

Die van mij valt anders uit bij het stoplicht, maar dat komt meer door me afstelling en verrotte cilinder/carb. dus moet hem zelf op touren houden  :X
Die ken ik er nog wel eentje _O- Stationairschroef gewoon totaal er uit gedraait, het resultaat was dat die dus steeds afsloeg bij 0 toeren. In iedere bocht moest die kerel hem weer aankicken en bij elk stoplicht mocht die hopen dat er auto's voor hem stonden :+ Hij vond die minuut werk te veel :+
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Edwin

• BMW M3 Driver
  • Of naar Nick en Simon
    • View Profile
« Reply #1113 on: August 25, 2010, 12:27:16 pm »
Hahaha, dat had ik met mijn vorige scooter, me luchtschroef stond helemaal open. Maar moest hem weer op toeren houden boven de 2000 want eronder zakte ie heel snel weg  :')

Dirkv.w.

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #1114 on: August 25, 2010, 07:54:48 pm »

Joh _O-.

Inderdaad dit is niet zo vanzelfsprekend meer met deze oudere brommers. al is het 2x trappen en hem weer starten dus opzich is dit geen probleem, maar om dit bij elk stoplicht te gaan zitten doen  :X

Tim Bussink

• Audi RS4 Sedan Driver
  • D80+18-105VR+50mm f/1.8+70-300APO
    • View Profile
    • Autopoets-service + Fotosessie
« Reply #1115 on: August 27, 2010, 02:03:31 pm »
Ben al een tijdje niet meer op het forum en ag geweest,
maar kwam weer ns ff rondsnuffelen. Heb nu ook een leuk brommertje thuis staan :bier:

Loopt nu 90 op de teller en trekt lekker op, gaat hard zat zo :)

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #1116 on: August 27, 2010, 03:04:48 pm »
Gianelli extra chroom. Mooi dingetje maar maakt net iets teveel herrie :Y Voor de rest heb ik altijd al een zwak gehad voor WRC modellen, vooral als ze er zo strak bij staan :D
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
« Reply #1117 on: August 27, 2010, 03:44:08 pm »
Vriend van me heeft een 307 WRC met Gianelli Extra Chroom. Ben ook niet zo'n fan van die uitlaat, maakt idd een kutherrie (heel blikkerig) en de vorm vind ik ook een beetje raar.

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1118 on: August 27, 2010, 04:43:17 pm »
Koeien-maag-vorm zeg ik altijd :D.

Edwin

• BMW M3 Driver
  • Of naar Nick en Simon
    • View Profile
« Reply #1119 on: August 27, 2010, 05:57:14 pm »
WRC uitvoering vind ik de enigste mooie speedfight die ik zelf zou kopen!
Ondanks die giannelli extra chroom, ik heb hem er nu zelf ook al een hele tijd onder. Als ik jou was zou ik nu al gaan sparen voor nieuwe uitlaat want die dingen gaan steeds meer lawaai maken en uiteindelijk knalt je demper eraf  :) Oftewel kut kwaliteit, dat je het even weet ;)

Jeremy

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Enjoy life.
    • View Profile
« Reply #1120 on: August 27, 2010, 06:00:40 pm »
Citta doet 1 op 20, beat that (gaat nogal makkelijk :'))

1 op 18 :')

nog erger.

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #1121 on: August 27, 2010, 06:38:36 pm »
WRC uitvoering vind ik de enigste mooie speedfight die ik zelf zou kopen!
Ondanks die giannelli extra chroom, ik heb hem er nu zelf ook al een hele tijd onder. Als ik jou was zou ik nu al gaan sparen voor nieuwe uitlaat want die dingen gaan steeds meer lawaai maken en uiteindelijk knalt je demper eraf  :) Oftewel kut kwaliteit, dat je het even weet ;)

Demper die er af knalt? Bullshit, demperwol gaat gewoon snel op van een Extra Chroom, dat "carbon-omhulsel" kan wel eens gaan ronddraaien omdat dat uitzet als je uitlaat warm is. Verder is het gewoon een goede, leuke uitlaat :).

karsten

• Moderator
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #1122 on: August 27, 2010, 06:51:15 pm »
Supermooi ding! Ziet er erg goed uit! Zal binnenkort eens foto's maken van de mijne.
Laatst sinds heel lang terug weer eens gereden met dat ding, blijft toch leuk!

Leon.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #1123 on: August 27, 2010, 07:02:27 pm »
Karsten scootertuig :D
Kudos: 273592 (vandaag: 2972)     

karsten

• Moderator
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile