Thanks mensen voor jullie uitspraken over mijn Aerox, krijg ook best vaak te horen van motorrijders die toevallig passeren dat het bekende stickers voor hun zijn, heb verder ook nog maar weinig slechte reacties gehad. Op enkele na.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.
maak dan overdag een foto,kan net zien dat het een schakelbrommer is (Yamaha?)
Wat een lelijk ding haha Gefeliciteerd met de aanschaf
Quote from: AnthonyR on April 25, 2010, 10:50:54 amWat een lelijk ding haha Gefeliciteerd met de aanschaf Ik vind hem prachtig Dankjewel ik moet hem eerst nog ff maken en dan zal die het zeer binnekort wel doen
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's.
Quote from: Joeri! on April 25, 2010, 11:03:35 amQuote from: AnthonyR on April 25, 2010, 10:50:54 amWat een lelijk ding haha Gefeliciteerd met de aanschaf Ik vind hem prachtig Dankjewel ik moet hem eerst nog ff maken en dan zal die het zeer binnekort wel doen Ondanks dat sommige hier de mijne ook echt afschuwelijk vinden, vind ik hem zelf prachtig! Dat is gewoon liefde
Quote from: bart van lierop on April 25, 2010, 11:51:22 amQuote from: Joeri! on April 25, 2010, 11:03:35 amQuote from: AnthonyR on April 25, 2010, 10:50:54 amWat een lelijk ding haha Gefeliciteerd met de aanschaf Ik vind hem prachtig Dankjewel ik moet hem eerst nog ff maken en dan zal die het zeer binnekort wel doen Ondanks dat sommige hier de mijne ook echt afschuwelijk vinden, vind ik hem zelf prachtig! Dat is gewoon liefde Ja indd en ook de prachtige prijs die er aan zat
Quote from: Joeri! on April 25, 2010, 11:57:55 amQuote from: bart van lierop on April 25, 2010, 11:51:22 amQuote from: Joeri! on April 25, 2010, 11:03:35 amQuote from: AnthonyR on April 25, 2010, 10:50:54 amWat een lelijk ding haha Gefeliciteerd met de aanschaf Ik vind hem prachtig Dankjewel ik moet hem eerst nog ff maken en dan zal die het zeer binnekort wel doen Ondanks dat sommige hier de mijne ook echt afschuwelijk vinden, vind ik hem zelf prachtig! Dat is gewoon liefde Ja indd en ook de prachtige prijs die er aan zat De mijne kostte 2800'- maar ik moest hem gewoon hebben
Gaaf Joeri! Nu met dat ding naar Enschede blazen en harde bakken spotten