Netjes 
Zwart is altijd goed. Ik heb de mijne blauw gehouden omdat ik het erg goed bij mn scooter vind passen.
Ja ik moest dus wel een andere uitlaat omdat mn originele kapot was. En als ik niet veel harder zou gaan dan ik met mn originele uitlaat ging dan vonden mn ouders het niet erg. Hij is nu dus gedeeltelijk ontgrensd, de begrenzer is er half uit.
Loopt nu 80 op de teller, 73 op de gps.
Hoeveel schat je dat die harder zou gaan door die Technigas? De JetForce van mijn broer loopt namelijk ook rond de 80 KM/H en die snelheid zou ik graag ook willen halen als we samen gaan rijden.
Maar eerst maar eens de prop uit de uitlaat en dan kijken we wel wat die doet.
Bij mij was met originele uitlaat en alleen vario eruit 72 op de teller, dus ruim 65 in het echt. Ook nog begrenzer uit de uitlaat liep ie zo'n 77 op de teller, dus ruim 70 in het echt.
Nu dus met Tecnigas half ontgrensd 80 op de teller en 73 in het echt. Natuurlijk moeilijk om te zeggen hoe hard hij gaat als hij volledig ontgrensd is (ik weet ook niet precies hoeveel van de prop eruit is, dat heeft de dealer gedaan). Een vriend van me rijdt met een SF2 met Gianelli Extra Chrome volledig ontgrensd ruim 85 op de teller, dus ik denk dat je met de Tecnigas volledig ongrensd ook zo rond de 85 op de teller zit.
Ik denk dus dat je rekening moet houden met ongeveer 10 km/h meer op de teller ten opzichte van een ontgrensde standaard uitlaat.