December 07, 2019, 02:34:08 am

Author Topic: Het brommer en scooter topic deel 5  (Read 155744 times)

Edwin

  • BMW M3 Driver
  • ****
  • Posts: 2148
  • Of naar Nick en Simon
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #495 on: October 10, 2009, 05:27:31 pm »
Lekker Aerox! :) Ben alleen niet echt fan van sportstuurtjes. Doe maar gewoon het normale stuur, kleuren zijn daarentegen wel lekker :) En hij loopt NOG 75? Ga je hem nog opvoeren dan? Hoe heb je hem 75 laten lopen trouwens? Want ik heb de mijne hier nog nieuw in de garage staan en wil hem graag die snelheid laten lopen.

Ik heb hem 2e hands gekocht, maar wat ik begreep wat hij mij vertelde was vanwege de uitlaat en de vario ring er gewoon uit halen.
Overigens maakt die uitlaat echt een heilig geluid (Yasuni R) ik weet het scooters klinken niet heilig, maar als je het gaat vergelijken met andere.
Ik ga hem overigens 90 laten lopen
75? Dat moet met een sportuitlaat (zeker met een Yasuni R) veel harder kunnen. Waarschijnlijk zit de begrenzer nog in de uitlaat?

Naja hij vertelde dat ie 75 liep.
Maar ik ga hem ook wel 90 laten lopen daar niet van, harder hoeft van mij niet en ik weet dat het nog harder kan met Yasuni R, het blijkt overigens 70cc uitlaat te zijn 8)7
Ik citeer: Spruiten stinken en smaken naar stront, gelukkig ruik jij lekker

bart van lierop

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16166
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #496 on: October 10, 2009, 05:47:45 pm »
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

ThomasB

  • BMW M3 Driver
  • ****
  • Posts: 2496
    • View Profile
    • http://www.autogespot.com//viewcars.php?spotter=hengelospotcrew
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #497 on: October 11, 2009, 09:51:21 am »
Hehe, eindelijk komen er wat meer Honda's op het forum!
Heb zelf een C50 uit '82 met 125cc Lifan blok  :koffie:
Wat vet! Foto's alsjeblieft  ^O^
Zelf heb ik ook nog een honda cd50, met een 70cc blok :+

Huib.

  • Porsche 911 Turbo Driver
  • *****
  • Posts: 5707
  • giggity
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #498 on: October 11, 2009, 10:35:27 am »
80 echte kms met alle begrenzers eruit? Dat lijkt me wel heel hard. Ik denk btw wel dat als je de begrenzer uit je uitlaat haalt dat je dan wel een iets grotere sproeier moet.


Edwin

  • BMW M3 Driver
  • ****
  • Posts: 2148
  • Of naar Nick en Simon
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #499 on: October 11, 2009, 05:57:42 pm »
Er zit al een grotere, betere sproeier op vanwege de 70cc
Ik citeer: Spruiten stinken en smaken naar stront, gelukkig ruik jij lekker

Nick

  • Stoppie-koning
  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 17628
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #500 on: October 11, 2009, 05:59:12 pm »
Aerox -1000. :D
Klik even op koekiemonster! Hij weet alles!

Edwin

  • BMW M3 Driver
  • ****
  • Posts: 2148
  • Of naar Nick en Simon
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #501 on: October 11, 2009, 08:13:59 pm »
Jullie opmerkingen -10000 ^O^
Ik citeer: Spruiten stinken en smaken naar stront, gelukkig ruik jij lekker

Victor-J

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16222
  • Zwolle
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #502 on: October 11, 2009, 08:42:31 pm »
Aerox = Vies hard jagen :Y

Ties

  • Corvette C6 Z06 Driver
  • *****
  • Posts: 6600
    • View Profile
    • http://www.autogespot.nl/viewcars.php?view=spotter&spotter=Ties
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #503 on: October 11, 2009, 08:51:34 pm »
Over een maandje een Tomos kopen.. eerst rijbewijs halen :+

Mb

  • Koenigsegg CCX Driver
  • *****
  • Posts: 79219
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #504 on: October 11, 2009, 10:41:12 pm »
Jongen uit me klas ze scooter loopt 110 :')
Maar dat ding valt bijna uit elkaar van ellende, hehe.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

KoenM

  • Corvette C6 Z06 Driver
  • *****
  • Posts: 6167
  • KoenM
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #505 on: October 12, 2009, 06:27:16 pm »
Jongen uit me klas ze scooter loopt 110 :')
Maar dat ding valt bijna uit elkaar van ellende, hehe.

Haha :+

Die van een jongen uit me voetbal team loopt +-130 op de teller, is ooit van een monteur geweest, die er zo'n 130 mee op de snelweg heeft gereden :+
Eigenlijk moet je hem ook 5 min ofzo warm laten lopen, maar die sjonnie uit me team vind het gewoon stoer en rijdt er dan vol gas mee weg als de motor nog koud is..
Hoop echt dat dat ding een keer in de soep loopt :+

Leon.

  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *****
  • Posts: 23917
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #506 on: October 12, 2009, 07:28:57 pm »
Met je scooter de snelweg op.

-83915281395785247245613460913478109436
Kudos: 273592 (vandaag: 2972)     

karsten

  • Moderator
  • Porsche Carrera GT Driver
  • *****
  • Posts: 30863
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #507 on: October 15, 2009, 03:18:54 pm »
Vriend van me reed met z'n Area51 137 op z'n digitale teller, zo bizar hard!
Maar tegelijk zo levensgevaarlijk, dat is het grote probleem

Steef

  • Renault Megane RS Driver
  • ***
  • Posts: 1783
  • '90 MX-5 Miata
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #508 on: October 15, 2009, 08:59:57 pm »
Vriend van me reed met z'n Area51 137 op z'n digitale teller, zo bizar hard!
Maar tegelijk zo levensgevaarlijk, dat is het grote probleem
Ik wou net zeggen :Y
Dik 140 achterop de motor vind ik al vrij hard, laat staan op een scooter :N

KoenM

  • Corvette C6 Z06 Driver
  • *****
  • Posts: 6167
  • KoenM
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #509 on: October 15, 2009, 09:07:11 pm »
Vriend van me reed met z'n Area51 137 op z'n digitale teller, zo bizar hard!
Maar tegelijk zo levensgevaarlijk, dat is het grote probleem

Inderdaad, als ik dan de topsnelheid zou gaan testen zou ik gewoon motor pak aan doen :+
En alleen wanneer het asfalt helemaal droog is :P