December 12, 2019, 07:56:57 pm

Author Topic: Het brommer en scooter topic deel 5  (Read 155964 times)

Leon.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
Re: Het brommer en scooter topic deel 5
« Reply #405 on: September 08, 2009, 03:21:26 pm »
Heb vanmiddag mn uitlaat besteld. Scooter loopt nu iets boven de 60 op de teller, dus ong 50 echte km's met de verstopte uitlaat. Normaal reed hij net geen tussen de 70 en de 75 op de teller.

Met de Tecnigas erop (volledig ontgrensd) zou hij waarschijnlijk zo'n 85 op de teller lopen. Alleen mn ouders zijn niet zo blij als ik zo hard rond rijd, dus waarschijnlijk de prop da niet helemaal verwijderd, maar deels. Tussen de 75 en de 80 op de teller is ongeveer wat het dan wordt. Kost 98 euro. Heb ook nog gedacht aan een LeoVince, maar ik ben toch voor deze gegaan omdat hij van chrome is.
Wat maken die 5-10km/u uit dan?
Zijn scooter liep iet meer goed met zijn oude uitlaat ;)
Kudos: 273592 (vandaag: 2972)     

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
« Reply #406 on: September 08, 2009, 03:25:31 pm »
Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb het ook niet bedacht. En als je zo redeneert, dan zou je ook kunnen zeggen dat 90 op de teller ook neit meer uitmaakt, en zo kun je dan door blijven gaan.

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #407 on: September 08, 2009, 03:31:43 pm »
Maar eigenlijk interesseert het me ook niet zo heel veel, ik wil gewoon af van de shit die ik nu heb :)

Frank34

• Testkonijnen
  • *
  • Ik woon in een krantenwijk.
    • View Profile
« Reply #408 on: September 14, 2009, 07:55:33 pm »
Zijn er hier brommer kenners? ik wil namelijk graag een brommertje die lijkt op een Ciao Mix. Wil er eigenlijk niet meer dan 300 euro aan uitgeven. :)
"The car didn't spin, you spun the car, the car is made to do exactly what your inputs are telling it to do"

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #409 on: September 14, 2009, 10:14:08 pm »
Zijn er hier brommer kenners? ik wil namelijk graag een brommertje die lijkt op een Ciao Mix. Wil er eigenlijk niet meer dan 300 euro aan uitgeven. :)
Misschien is een Peugeot Fox of een Gilera Citta wat voor je? Zal wel iets duurder zijn dan een Cia Mix...

Frank34

• Testkonijnen
  • *
  • Ik woon in een krantenwijk.
    • View Profile
« Reply #410 on: September 15, 2009, 07:21:45 pm »
Misschien is een Peugeot Fox of een Gilera Citta wat voor je? Zal wel iets duurder zijn dan een Cia Mix...
Ben nu serieus aan het kijken naar een Peugeot Fox, Bedankt :+
"The car didn't spin, you spun the car, the car is made to do exactly what your inputs are telling it to do"

Paul23

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #411 on: September 15, 2009, 07:45:48 pm »
Ben nu serieus aan het kijken naar een Peugeot Fox, Bedankt :+
Verrader! :evil: Haha, succes, en als je nog vragen hebt, you're welcome. :Y

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #412 on: September 17, 2009, 04:06:55 pm »

Heb vorige week de dealer gebeld dat hij deze Tecnigas Next-R CE Chroom voor me moet bestellen. Hij is alleen niet op voorraad bij zijn leverancier, en aangezien dat nog lang kan duren lijkt het me makkelijker om hem zelf te bestellen.

Wilde dit via EasyParts.nl doen. Iemand goede/slechte ervaringen met deze site?

En op de site zie ik ook nog een Tecnigas Next-R Chroom staan. Het enige verschil is toch dat deze niet CE goedgekeurd is, en dus geen prop heeft?

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #413 on: September 17, 2009, 04:09:03 pm »
CE goedgekeurd? Betekent dat dat die er gewoon op mag en niet illegaal is? Anders zou dat een mooie zijn voor onder mijn Aerox.
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

patrick1988

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #414 on: September 17, 2009, 04:17:57 pm »
CE goedgekeurd betekend dat hij de weg op mag. Alle proppen en dergelijke zitten er dus in.
En easyparts.nl is een goeie site, heb zelf daar ook mijn techinas next R gekocht, vind het alleen geen goede pijp. Als je alles eruit haalt, rijdt die 70 a 75 op de teller.

Heb daarna via hun site mijn 70cc besteld met een yasuni R voor 70cc. Dat was echt lekker rijden, rond de 100 echte kilometers, liep dus de teller uit op de scooter. Ik had een neo's van 8 a 10 jaar oud, en die vond de snelheid niet zo leuk. DUs na een jaar heb ik de scooter doorverkocht. Maar, als je een leuke uitlaat zoekt voor niet al teveel geld, maar ook niet al te harde snelheid is de techinas een leuk dingetje.

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #415 on: September 17, 2009, 04:30:01 pm »
CE goedgekeurd? Betekent dat dat die er gewoon op mag en niet illegaal is? Anders zou dat een mooie zijn voor onder mijn Aerox.
Ja, klopt. Alleen volgens mij is hij dus niet meer CE goedgekeurd op het moment dat je de prop verwijdert. Voor mij is deze uitlaat ideaal, aangezien hij niet zo duur is en wel erg mooi. Dat hij niet de snelste is maakt voor mij niet uit, ik mag toch niet harder dan 70/75

Huib.

• giggity
    • View Profile
« Reply #416 on: September 17, 2009, 04:30:26 pm »
CE goedgekeurd betekend dat hij de weg op mag. Alle proppen en dergelijke zitten er dus in.
En easyparts.nl is een goeie site, heb zelf daar ook mijn techinas next R gekocht, vind het alleen geen goede pijp. Als je alles eruit haalt, rijdt die 70 a 75 op de teller.

Heb daarna via hun site mijn 70cc besteld met een yasuni R voor 70cc. Dat was echt lekker rijden, rond de 100 echte kilometers, liep dus de teller uit op de scooter. Ik had een neo's van 8 a 10 jaar oud, en die vond de snelheid niet zo leuk. DUs na een jaar heb ik de scooter doorverkocht. Maar, als je een leuke uitlaat zoekt voor niet al teveel geld, maar ook niet al te harde snelheid is de techinas een leuk dingetje.
Oké bedankt, dan denk ik dat ik het via EasyParts.nl ga doen :)

KoenM

• Corvette C6 Z06 Driver
  • KoenM
    • View Profile
« Reply #417 on: September 17, 2009, 09:50:17 pm »

Toen straks nog ff een paar fototjes genomen :)

Wordt onscherp door tinypic :(

Tim Bussink

• Audi RS4 Sedan Driver
  • D80+18-105VR+50mm f/1.8+70-300APO
    • View Profile
    • Autopoets-service + Fotosessie
« Reply #418 on: September 18, 2009, 07:42:56 pm »
Die is wel mooi zeg! :)

Jorn.

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile