Dan zeg je dat je het niet doet en doe je het wel? 
Als ik mijn scooter weg breng naar een dealer, zijn mijn ouders daar echt wel van op de hoogte. En als ik hem er zelf uit wil halen, moet ik dat mbv mn vader doen. Jammer 
Dan ga je naar een achteraf scooter service ding 
Whutyousain'?
Gewoon zo'n achteraf winkeltje waar ze dat snel ff doen voor een prikkie 
Dat hoor je ook he, dat verschil
Vario eruit halen hoor je geen verschil in, uitlaatbegrenzer (extensiebuisje, prop oid) dat hoor je wel degelijk 
Als je het buisje eraf zaagt en het vervolgens niet dicht last dan hoor je het wel ja :p
Topsnelheid hoeft opzich niet omhoog, maar ik wou dat hij wat harder zou acceleren. Dat vinden mn ouders ook geen punt, alleen het probleem van dat buisje eraf halen is dat je meteen ook harder gaat...
Als eerste. Als je je uitlaat ontgrenst, dus je resonantie-buisje eraf haalt, kan het nog steeds origineel blijven ogen. Als je het buisje eraf zaagt, kan je het gat wat over blijft dicht lassen. Vervolgens kan je het buisje, wat je eraf hebt gehaald er weer terug op zetten. Dus het buisje is van onder dicht, maar het buisje zit er nog wel op.
Als Tweede. Als je het buisje eraf hebt gezaagd, hoor je bijna geen geluids verschil. Wel natuurlijk als je het niet goed dichtlast...