November 20, 2018, 01:03:02 pm

Author Topic: Help/vraag topic deel 27  (Read 24046 times)

Björn

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Björn
    • View Profile
Re: Help/vraag topic deel 27
« Reply #15 on: September 28, 2008, 07:51:44 pm »

Paul23

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #16 on: September 28, 2008, 07:54:01 pm »
ik heb 10 fotos dus er zullen er heus wel 3 goed zijn.

Blijkbaar niet he. Anders had hij wel op de site gestaan. Nee is nee, en als je geen andere foto's kunt uppen blijft het ook nee :)

Thijs.

• Bugatti EB110 Driver
  • 306 1.8 Cabriolet
    • View Profile
« Reply #17 on: September 29, 2008, 01:46:26 pm »
Vandaag was C&C, spotverbod dus.

Waarom worden spots van gister in R'dam geweigerd? Dat jullie spots weigeren van auto's die bij C&C waren, dat is één. Maar ik heb een DBS en Gallardo gespot, hemelsbreed respectievelijk 12 en 6 kilometer van C&C af, om een compleet andere tijd. De DBS was zelfs bij de eigenaar thuis; moet ik dan nog een keer daar heen om foto's te maken bij de eigenaar thuis? :') Dan hadden beide auto's ook nog een niets met C&C te maken :{

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #18 on: September 29, 2008, 01:50:12 pm »
Als er in Assen een evenement op het circuit is, zoals de Vijverberg, dan mag je ook niet spotten in de stad. Als er dus een groot auto-evenement in Rotterdam is, dan is er in Rotterdam een spotverbod. Evenementenregel dus.

Thijs.

• Bugatti EB110 Driver
  • 306 1.8 Cabriolet
    • View Profile
« Reply #19 on: September 29, 2008, 01:52:34 pm »
Als er in Assen een evenement op het circuit is, zoals de Vijverberg, dan mag je ook niet spotten in de stad. Als er dus een groot auto-evenement in Rotterdam is, dan is er in Rotterdam een spotverbod. Evenementenregel dus.
Maar dat zijn evenementen waar gave wagens op af komen; dit had daar niets mee te maken... Dus als ik een photoshoot had in Rotterdam gister zou die ook niet op de site mogen omdat er 15 kilometer verderop een industrieterrein was afgezet? :') Waarom is daar vantevoren niets over gezegd?

Bekijk het eens van mijn kant. Wat heeft die DBS op eigen terrein met een evenement te maken??

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #20 on: September 29, 2008, 01:56:53 pm »
Waarom is daar vantevoren niets over gezegd?

:') Omdat wij ook niet 24/7 bezig zijn met het instellen van spotverboden.

Maar dat zijn evenementen waar gave wagens op af komen
C&C toch ook? Als 10 van die gasten met z'n allen meer koffie gaan doen in het centrum van Rotterdam is het makkelijk spotten. Zoveel dikke bakken komen er niet naar de Vijverberg hoor en die blijven al helemaal niet in Assen.

Evenementen waar zoveel dikke auto's op komen vallen automatisch onder de evenementenregel. Dit houdt dus ook een spotverbod in. Anders zou Henkie zomaar bij het bordje "einde Rotterdam" gaan staan om alles te platen.

Thijs.

• Bugatti EB110 Driver
  • 306 1.8 Cabriolet
    • View Profile
« Reply #21 on: September 29, 2008, 02:05:51 pm »
C&C toch ook? Als 10 van die gasten met z'n allen meer koffie gaan doen in het centrum van Rotterdam is het makkelijk spotten.
Die DBS had toch helemaal niets met C&C te maken??? En iets anders... Tijdens de AutoRAI of een andere beurs mag er toch ook gespot worden? Zelfs de testritten vanuit de RAI mogen op de site, zolang ze maar niet uitgestald staan. Ook al spot je in de garage waar al die auto's staan, is het dan opeens geen probleem... En dan is het opeens nu wel een spotverbod?
Normaal had het niet zo'n probleem geweest, maar wat moet ik dan nu doen? Terug gaan naar dat huis, nog een keer vragen of ik foto's mag maken omdat de foto's van gister niet geldig zijn? :')

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #22 on: September 29, 2008, 02:11:10 pm »
Testritten van de RAI? Welke? Heb ik nooit gezien namelijk. RAI is gewoon een beursgebouw en daar komen geen 100 dikke bakken op af zoals bij C&C. Of die DBS er nou wat mee te maken had of niet, dat maakt niet uit. En als hij toch bij een huis staat, dan bel je toch aan en zeg je dat je foto's van vandaag gisteren zijn? :')

Het maakt niks uit of het evenement nou op een klein industrieterrein in Rotterdam was of dat de hele stad was afgezet. Als je tijdens Bavaria City Racing een dikke bak had gespot die niks met het evenement te maken had gehad mocht ie er ook niet op. Evenementenregel geldt niet voor een bepaald gebied van een stad maar voor de hele stad, net als bij circuits op evenementen. Er is niks te doen in de stad zelf en men gaat ook linea recta naar huis maar toch mag je niet spotten in de stad zelf. An sich logisch, anders zou men verderop de boel kunnen gaan opwachten.

Thijs.

• Bugatti EB110 Driver
  • 306 1.8 Cabriolet
    • View Profile
« Reply #23 on: September 29, 2008, 02:18:36 pm »
En als hij toch bij een huis staat, dan bel je toch aan en zeg je dat je foto's van vandaag gisteren zijn? :')
Kortom, als ik gewoon zeg dat ik vandaag nog een keer ben geweest, maar de foto's van gister op de site zet, is het probleem verholpen? :{

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #24 on: September 29, 2008, 02:20:46 pm »
Typfout, "gisteren" moet "mislukt" zijn.

Thijs.

• Bugatti EB110 Driver
  • 306 1.8 Cabriolet
    • View Profile
« Reply #25 on: September 29, 2008, 02:23:53 pm »
Typfout, "gisteren" moet "mislukt" zijn.

Ik begrijp dat ik deze discussie niet kan winnen :X

Maar, toch nog even wat anders over die testritten, daar heb jij een tijdje terug het volgende over gezegd:

...Nu ik je toch spreek; ik had even een vraagje over de IAA; ik heb namelijk een heleboel wagens gespot in Frankfurt, waaronder een paar Jaguars waar "VIP-testdrive" op de zijkant stond. Aangezien ook de SLR roadster op de site staat; die ook zo'n testdrive-wagen was: mogen deze wagens gewoon op de site? "Normale" testritten mogen toch ook gewoon op de site?
Als ze niet uitgestald staan voor de IAA is het prima.

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #26 on: September 29, 2008, 02:28:22 pm »
Jep. Dat was omdat een testrit van de dealer ook mag. Als jij een dikke bak bij de dealer haalt die spotwaardig is en hem bij wijze van spreken in een bos plaat, dan mag je die uppen. Als je dus een SLR Roadster in Frankfurt ziet rijden in het centrum mag je die wel uppen, als hij uitgestald staat bij de IAA niet. Logisch dus omdat je niet in zo'n stad kan zeggen, "dat gebied mag je wel spotten, dat niet".

Thijs.

• Bugatti EB110 Driver
  • 306 1.8 Cabriolet
    • View Profile
« Reply #27 on: September 29, 2008, 02:37:53 pm »
Ik ben het nog steeds niet helemaal met je eens, maar ik zal erover ophouden... Dan maar hopen dat ik hem binnenkort nog een keer spot, en desnoods even bij de eigenaar langs...

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #28 on: September 29, 2008, 10:41:38 pm »
http://www.autogespot.com/item/2360/verslag-cars-for-kids/
Waarom is mijn reactie richting zuipcrew weggemodereerd? Staat die nog ergens? Kans dat hij zelf op het knopje heeft gedrukt van 'dit is niet juist'. Dat zou helemaal kansloos zijn (gb). Is tegen zoets actie te ondernemen?

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #29 on: September 29, 2008, 10:43:32 pm »
Welke reactie gaat het om?