November 12, 2019, 07:58:57 am

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Fiorano

Pages: [1] 2
1
Hierbij bied ik mijn Canon EOS 450D aan. Het betreft de body + een EF-S 18-55 lens + diverse aangekochte accessoires! Zeer complete set voor de beginner.Hij gaat weg omdat ik een nieuwe body wil kopen. De camera verkeert in goede staat en heeft 18000 clicks. Technisch is de camera nog 100%.
Ik heb er altijd goed op gepast en niet vaak van lens gewisseld, de body is binnen zo goed als stofvrij. Er zit een krasje op de bovenkant van de body, deze is ook zichtbaar op de fotos.

De camera kan natuurlijk getest/geprobeerd worden.








De complete set bestaat uit:
Doos;
Boekjes;
USB-kabel etc;
Goede accu + oplader;
Lensdop;
Zonnekap (is later aangekocht, zat er niet standaard bij);
Originele Canon Eos Draagkoord;
Heb ook een UV-filter 58mm voor de 18-55 lens, indien u daar interesse in heeft krijgt u die er bij.


Specificaties body:
12,2 megapixel CMOS-sensor
Canon Integrated Cleaning System
3,5 beelden per sec.
3 inch LCD met Live View
9-punts wide-area AF-systeem
DIGIC III beeldprocessor
Compacte en lichtgewicht body


Volledig compatibel met alle Canon EF- en EF-S objectieven en EX-serie Speedlite

Specificaties lens:
Licht, compact ontwerp
Bereik van groothoek tot korte telefoto
4-stops Image Stabilizer
Asferische objectiefelementen om vervormingen tegen te gaan
Scherpstelafstand slechts 0,25 m
Super Spectra-coatings
Cirkelvormig diafragma
Supersnelle AF
Filtermaat 58mm

Prijs €435, kan over onderhandeld worden :)

2
Prullenbak / Gezocht: Tokina 12-24mm met canon-vatting
« on: September 05, 2011, 10:55:53 am »
Hallo :)

Ik ben op zoek naar een tokina 12-24mm met canon vatting. Heb jij er één te koop of weet je iemand die er één te koop heeft?

Laat het dan even weten via PM :)

4
Fun stuff / Photoshopwedstrijd X8: Lotus Evora
« on: April 25, 2009, 11:50:42 pm »
Dit keer wil ik het eens over een andere boeg gooien en echt vette dingen tevoorschijn zien komen :+

basisfoto:
http://www.autogaleria.hu/kl.php?kep=autok/lotus/evora-2010/lotus_evora-2010_r14.jpg&kid=35574
jaggie zal het vast ook wel waarderen :P :+

de regels zijn ondertussen welbekend,
-geen painttroep
-minimaal 800breed.

succes iedereen, insturen voor 17 mei :) ( is iets meer dan 3 weken )

ben benieuwd wat jullie ervan maken :D

5
Algemeen / AG - Forum bijna 2000 leden!
« on: January 28, 2009, 09:27:31 am »
Dit immer gezellige forum heeft alweer bijna 2000 leden  :bier:

Totaal aantal leden:     1980
http://forum.autogespot.com/index.php?action=mlist

Wanneer schat jij dat de 2000 behaald wordt?   :rudolf:

Neel: 2 februari 13:00uur :Y
Frank34: 4 februari 12:00
Fiorano: 6 februari 20:00u
mb: 7 Februari.
Yannick: 8 februari: 16:00u
Marcel: 11 februari :Y
Josh: 12 Februari
pieterf: 12 februari
Thomax: 12 Februari
Steffen: 14 februari :)
wouter: 15 februari 18:51u
Michael: 15 februari om 5 voor half elf 's avonds
Leon: kut, 17 februari.
tim bussink: 18 febr. 20:11 (seconde: 57,37) (milli seconde: 889 ) 2009
Basje: 20 feb
MrMister: 1 maart 2009
Nick: 23 maart. :D
Lowrider: 1 april :')
daan330: 6 April
jaggie: 21 september om 13:37.
martijn: 4 januari 2011

6
Fun stuff / Het Grote: Ik dacht,gaat er maar naast staan- topic Deel 5
« on: January 27, 2009, 11:23:34 pm »
Zus dacht: ''Gaat er maar naast staan!''

7
Fun stuff / Pictuning-topic - Deel 2
« on: October 15, 2008, 12:19:14 am »
Heb maar eens aan een Phantom geprutst :D Vind hem iig iets minder lomp dan het origineel  :+

Origineel:


Shop:

 8-)  8-)

8
Fun stuff / Photoshopwedstrijd X4: de Poll
« on: October 04, 2008, 07:47:32 pm »
Hieronder de inzendingen. Graag een motivatie erbij waarom je per se de shop van die persoon de mooiste vind, let niet alleen op het uiterlijk van de auto maar let ook op de afwerking van de shop zelf ;)

Izza92


Fiorano


Mr.Keitaroyoshida


Erik


Davideo


kevke


Bossinkje


Stoove28

9
Photoshoots / Shoot: Ferrari F355 Spider
« on: September 13, 2008, 11:24:13 pm »

Photoshoot Ferrari F355 Spider

#1


Was een geweldige dag, een leuke ervaring rijker.  :bier:
De F355 heeft me nu echt overtuigd dat hij bruter is dan een 360, aangezien ik daar ook al shoot mee gedaan heb. Zou graag weten wat jullie van mijn foto's vinden, om mezelf zo te kunnen verbeteren  ^O^ Heb ze voor het gemak even genummerd  :bier:
Mocht je er een willen als wallpaper (:P) moet je me even PM'en.

Helaas wat dingen fout gegaan met resizen waardoor er hier en daar wat alias zit :(

Bedankt Onno! :D

#2

#3-5

#6

#7-9

#10

#11-13

#14

#15-17

#18

#19-21

#22


#23 en 24
 
#25

#26


 :)

10
Fun stuff / Photoshopwedstrijd X3 inzenden; Renault Clio Sport.
« on: July 08, 2008, 06:14:12 pm »
Luuk was de overduidelijke winnaar van de vorige Photoshopwedstrijd, met de Fiat Punto.  ^O^

Dus, het is tijd voor een vervolg.  :)

 :D

Ditmaal uitgekozen...  :papas:


De Renault Clio Sport!  :o

Hieronder een foto op lage resolutie, daaronder een link naar de foto op 1600*1200-formaat ;)


http://www.netcarshow.com/renault/2006-clio_sport/1600x1200/wallpaper_06.htm

Succes allemaal! Je hebt vakantie dus je kunt er je best op doen :+

foto bitte inzende op 1024* X formaat zodat de details ook beoordeeld kunnen worden   8-)

Je kunt inzenden tot 31 Juli. :)

11
Algemene Polls / F430 vs. 430 Scuderia
« on: May 08, 2008, 03:52:58 pm »
Ik ben eens benieuwd of ik de enige ben die de Scuderia mislukt vind :D

De Scuderia:


Deze is nog veel sportiever dan de F430, maar veel minder luxe en minder praktisch.

De F430 Coupe:



Of kies je voor open dak, De F430 Spider:


12




Is it even possible to improve on premium sports cars like the 650 hp Gemballa GTR 650 Avalanche, based on the Porsche 997 Carrera? You bet it is, because Porsche conversion specialist Gemballa in Leonberg, Germany has raised the bar for this ultimate 2006 dream car by giving it an exclusive special paint job in »Blood Orange«.

One of the many highlights of the Gemballa GTR 650 Avalanche evo orange-black, in addition to the exterior color scheme and the extravagant interior, is the 20 inch matte-black racing wheels, featuring Michelin tires sized 235/30 ZR 20 (front) and 325/25 ZR 20 (rear). Just as exclusive and unique as the driving performance is the exquisite interior of the Evo, designed completely in black and orange. The ceiling lining, the dashboard and the door coverings are all upholstered in finest Alcantara, also in the black-orange color combination. The foot mats and carpet are also integrated into the design theme. The orange-bordered instruments additionally make a particularly noble impression that harmonizes with the overall look. The purchaser can also request his or her initials in silver letters. The Gemballa sport steering wheel is also two-color, and the pedals are made of light aluminum. The start console is equipped with an engine-start button as well as a load and oil pressure display.
In comparison with the GTR 650 Avalanche, the engine of the Evo model needed no further improvement. The 3.6 liter Biturbo engine boasts 650 hp and impressive torque of 820 Nm, already available to the driver at 4800 RPM. In comparison, the basic model Porsche 997 achieves maximum torque of 400 Nm at 4600 RPM. The sprint qualities of the GTR 650 Avalanche are in a class all their own. Thanks also to the short throw sport shifter and the special racing transmission, the 200 km/h mark is hit in only 11.2 seconds. And any remaining doubt is left in the dust by the top speed: Acceleration of the Gemballa-Porsche stops at 335 km/h, with the GTR EVO rear spoiler developing the optimum negative lift in the process.
A titanium connecting rod, an intake system specially developed by Gemballa, three intercoolers and a special turbo configuration ensure the durability of the engine. The Evo features an appropriately sized and constructed suspension and racing brakes. The specially calibrated racing suspension is equipped with reinforced axles and a set of stabilizers. On the front axle, stopping is accomplished by eight-piston saddles and 380 mm perforated disks, while the rear axle features four-piston saddles and 345 mm disks.

----  Specifications  ----
Price        --   
Production    --
Engine       3.6 liter six   
Weight       3164 lbs
Aspiration    turbocharged   
Torque       546 lb-ft @ 4700 rpm
HP       650 hp @ 6800 rpm   
HP/Weight    4.9 lbs per hp
HP/Liter       1/4 mile
0-62 mph    3.9 seconds   
Top Speed    208 mph


13
Algemene Polls / Corrado vs CRX
« on: April 12, 2007, 02:38:45 pm »
Stemmen  :D

14
Fun stuff / Welke opleiding doe jij/heb jij gedaan?
« on: March 17, 2007, 02:31:36 pm »
Hier kunnen mensen vragen stellen over een school, praten over hun school.

Mijn vraag:
Euy zijn er hier toevallig studenten die op de IVA zitten in Driebergen?

: maart 17, 2007, 02:30:43 pm
Euy zijn er hier toevallig studenten die op de IVA zitten in Driebergen?

Ik ga er waarschijnlijk ook naar toe (nog een jaartje) maar wil graag weten wat andere mensen van de school vinden. Dan weet ik of het verstandig is om er naar toe te gaan of dat het geldverspilling is :P

Daar wil ik later ook naartoe! Als je er naar toe gaat, vertel je mij dan wat je er van vindt :D?
Ik zit nu in Havo 4 dus ik moet nog een jaartje w8en maar zal het laten weten :P Maar ik wil eigenlijk eerst van anderen weten wat zij van de IVA vinden voor ik er zelf naar toe ga...

15
Auto Nieuws / Donkervoort komt met een GT!
« on: December 27, 2006, 05:22:14 pm »
EERSTE COUPÉ van DONKERVOORT

LELYSTAD - Voor het eerst in de bijna 30-jarige geschiedenis van Donkervoort komt er een model met vast coupédak. De Donkervoort D8 GT zal volgend jaar maart op de Geneefse autotentoonstelling worden geïntroduceerd en belooft meteen de snelste en scherpst sturende auto van het merk ooit te worden.

De D8 GT wordt leverbaar met viercilinder Audi-turbomotoren, die 180 pk, 210 pk en 270 pk sterk zijn. Omdat de GT met een geschat gewicht van maximaal 650 kg echter maar 20 kg zwaarder is dan de roadster, maar wél een veel betere luchtweerstand heeft, zullen de prestaties nog beter zijn. De sterkst gemotoriseerde D8 GT zal de 250 km/u-grens ongetwijfeld doorbreken en in minder dan 4 seconden naar honderd snellen.
 
De D8 GT is met 3,71 meter zo'n 30 cm langer dan een gewone D8. De wielbasis is onveranderd 2,30 meter gebleven, maar de spoorbreedte is zowel voor als achter groter gemaakt, achtereenvolgens met 8 cm en 4 cm. Ook zijn er speciale schokdempers en een nieuwe voorwielophanging ontwikkeld. Standaard heeft de coupé 17 inch wielen.

Het coupédak is gemaakt van twee lagen koolstofvezel, met een geïntegreerde rolkooi daartussen. De twee portieren scharnieren omhoog en zijn eveneens van koolstofvezel gemaakt. Naast de hogere bochtsnelheden van de D8 GT claimt de fabrikant ook een grotere actieve veiligheid, omdat het model nog meer ’downforce’ (neerwaartse kracht) ontwikkelt dan de D8-roadster. Dat komt deels door het dak, maar ook doordat de bodem van de auto over de volle lengte is afgesloten met een carbon sandwichplaat. Met hulp van een diffusor onder de achterbumper wordt er onderdruk ónder de auto gegenereerd, waardoor de D8 GT extra stevig op het asfalt wordt gedrukt.

Donkervoort plant een maximale productie van 50 GT’s per jaar, voor een nog onbekende prijs. Met 180 pk basismotor zal die naar onze schatting echter minimaal één ton zijn.

bron: http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=42672

Laat ff weten wat jullie ervan vinden  ;)

Pages: [1] 2