June 26, 2019, 02:26:43 pm

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Cé

Pages: [1] 2
1
Oude Slowchats / De SC: 1019€ kostende Liebherr IKB2410
« on: April 27, 2007, 06:14:17 pm »
Naam:     Liebherr - IKB2410 - Geïntegreerde koeler 122 cm met BioFresh 



Omschrijving:    * Liebherr geïntegreerde koeler 122 cm met BioFresh
* netto inhoud koelgedeelte 141 liter
* waarvan 55 liter BioFresh
* deur op deur montage
* LED-verlichtingl
* temperatuurregeling voor koelgedeelte
* supercool automaat
* controle lampje voor werking, alarm en supercool
* gladde renigingsvriendelijke binnenruimte met plateauhouders voor variabele indeling van GlassLine draagplateaus
* automatisch ontdooisysteem
* MagicEye met digitale temperatuuraanduiding voor koelgedeelte
* GlassLine draagplateaus waarvan 1 plateau deel- en onderschuifbaar
* GlassLine deurvakken met flessen- en conservenhouders
* wergklapbaar deksel voor boter- en kaasvak met botervloot en eierrekjs
* circulatiekoeling

* BioFresh gedeelte
* BioFreshSafes op uittrekbare telescopische rails
* DrySafe met lage luchtvochtigheid voor vlees, vis en melkprodukten
* HydroSafe met regelbare luchtvochtigheid voor groente en fruit
* energieklasse A+
* inbouwmaten (hxbxd) in cm 122-123.6x56-57x55
Advies prijs:    1.499,00
Prijs:    1.019,00 incl. BTW (excl. verwijderingsbijdrage 17,00)

:')

2
Fun stuff / Het grote ass-spot topic
« on: April 15, 2007, 09:07:28 pm »
Plaats hier foto's van de lekkerste kontjes  ^O^

Regels:

Enkel zelfgemaakte foto's, op internet zoeken kan iedereen :')

Kick-off:



Nu jullie  ^O^

3
Oude Slowchats / Alfa Romeo Brera 3.2 JTS: SC 985 euro om te leasen.
« on: April 10, 2007, 06:03:36 pm »


Leaseprijs:
€ 985 / € 1.142
resp. excl/incl brandstof

gegevens:

Algemeen

cat. prijs (incl btw)   
€ 53.940
cat. prijs (ex btw, ex BPM)   
€ 33.467
carrosserievorm   coupé
deuren   3
zitplaatsen   4
modeljaar   2006
land van herkomst   I

Technisch

brandstofsoort   benzine
verbruik in bebouwde kom (l/100km)   16.9
verbruik buiten bebouwde kom (l/100km)   8.4
gemiddeld verbruik (l/100km)   11.5
CO2-emissie   273
topsnelheid in km/u   240
0-100 km/h in sec   6.8
max verm. in kW/pk   191 / 260
bij toerental   6300
max koppel in Nm   322
bij toerental   4500
cilinderinhoud / cm³   3195
cilinderinhoud in liter   3.2
cilinders en opstel.   6 V
kleppen per cilinder   4
turbo J/N   
boring   89.0
slag   85.6
versnellingsbak   handbediend
aandrijving   4x4
remmen voor   Geventileerde schijfremmen
remmen achter   Schijfremmen
bandenmaat voor   225/50 R 17 W
bandenmaat achter   225/50 R 17 W

Afmetingen

leeggewicht (kg)   1605
max. toegelaten gewicht (kg)   2050
wielbasis (mm)   2528
spoorbreedte voor (mm)   1579
spoorbreedte achter (mm)   1559
draaicirkel (m)   10.70
kofferinhoud (L)   236
met neergeklapte achterbank (L)   546
brandstoftankinhoud (L)   70
lengte voertuig (mm)   4410
breedte voertuig (mm)   1830
hoogte voertuig (mm)   1341

bron: www.directlease.nl


4
Algemene Polls / Survival of the Quickest: Enzo of MC12?
« on: April 04, 2007, 03:49:33 pm »
Enzo




De Ferrari Enzo is een exclusieve sportwagen van Ferrari uit 2002, genoemd naar de oprichter van dit Italiaanse automerk, Enzo Ferrari. Opmerkelijk was dat men niet zelf kon kiezen of men deze wagen kocht,  maar dat Ferrari de mensen koos die er één mochten kopen. De Ferrari Enzo volgde de F50 op en werd als basis gebruikt voor de volgende modellen zoals de F430 en de FXX. Ook de MC12 GT racewagen van het zusterbedrijf Maserati en de Ferrari P4/5 by Pininfarina werden gebaseerd op de Ferrari Enzo.

 Productie

Het idee achter de Ferrari Enzo was hetzelfde als die van de F50: het bouwen van een Formule 1-wagen voor de weg. Het belangrijkste doel was om de schakeltijd tot 150 milliseconden terug te brengen.

Oorspronkelijk werden slechts 349 exemplaren geproduceerd. Later besloot Ferrari om er nog eens 50 te produceren. In 2005 werd speciaal voor Paus Johannes Paulus II een laatste Ferrari Enzo gemaakt, wat het totaal op 400 brengt. Deze werd uiteindelijk geveild ten voordele van de slachtoffers van de tsunami ramp in 2004.

 Cijfers

    * Vermogen: 660 pk @ 7800 tpm
    * Motor: 5998 cc 65° V12
    * Lengte: 4702 mm
    * Breedte: 2035 mm
    * Hoogte: 1147 mm
    * Droog gewicht: 1255 kg
    * Verbruik: circa 23 liter per 100 km.

 Prestaties

    * Topsnelheid: meer dan 350 km/u
    * 0-100 km/h: 3,65 seconden
    * 0-400 m: 11,0 seconden
    * 0-1000 m: 19,6 seconden

of

MC12




De Maserati MC12 is de come-back van Maserati in de racerij. Op basis van de Enzo Ferrari van zusterbedrijf Ferrari werd een nieuwe racewagen ontwikkeld speciaal voor het FIA GT kampioenschap. Om toegelaten te worden tot dit kampioenschap moesten er minstens 25 exemplaren van de straatversie van de MC12 gebouwd worden.

 Ontwikkeling

Met hulp van Ferrari werd eind 2002 begonnen aan een nieuwe racewagen voor Maserati, 37 jaar na de laatste overwinning van dit merk op een internationaal kampioenschap. Als basis werd de Enzo Ferrari genomen. De wagen is net zoals de Enzo voorzien van een 65° V12 6 liter motor, de Maserati haalt er 630 pk uit. Ook het Cambiocorsa schakelsysteem van de MC12 is gelijkaardig aan die van de Enzo: twee peddels achter het stuurwiel om een mechanische zesbak elektronisch-hydraulisch te bedienen. De wielbasis werd iets vergroot (van 2650 mm naar 2800 mm) en het uiterlijk is gebaseerd op een ontwerp van de Italiaanse designer Giorgetto Giugiaro.

In 2004 kon de productie starten en werden er naast de 5 racewagens 25 straatversies gebouwd, het minimum om toegelaten te worden tot het FIA GT kampioenschap. In 2005 werden er nog eens 25 exemplaren geproduceerd. De straatversies zijn enkel beschikbaar in wit-blauw, verwijzend naar de Maserati traditie in de racerij.

 Prestaties

De MC12 heeft een topsnelheid van ongeveer 330 km/u en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,8 seconden.

Op 19 september 2004 won Maserati met de MC12 voor het eerst sinds 1967 een internationale wedstrijd: de negende ronde van het FIA GT kampioenschap in Oschersleben, Duitsland. In 2005 won een MC12 de 24 uur van Spa-Francorchamps.

Op 29 mei 2005 zette de MC12 een nieuwe snelste tijd op het circuit van het BBC-programma Top Gear: 1 minuut en 18,9 seconden. Een tiende van een seconde sneller dan de Ferrari Enzo, negen tiende sneller dan de Porsche Carrera GT. De tijd van de MC12 is sindsdien verbeterd door een Pagani Zonda F, die 1 minuut 18,4 seconden nodig had voor de ronde.

 Cijfers

    * Motor: 5998 cc 65° V12
    * Vermogen: 630 pk
    * Maximaal koppel: 652 Nm
    * Lengte: 5143 mm
    * Breedte: 2096 mm
    * Hoogte: 1205 mm
    * Droog gewicht: 1335 kg
    * Verbruik: circa 23 liter per 100 km.



5


Algemeen
cat. prijs (incl btw)   
€ 18.989,99
cat. prijs (ex btw)   
€ 15.694,21
fiscale PK   10
carrosserievorm   Berline
deuren   3
zitplaatsen   5
modeljaar   2007
land van herkomst   E

Technisch
brandstofsoort   BENZINE
verbruik in bebouwde kom (l/100km)   10.9
verbruik buiten bebouwde kom (l/100km)   6.1
gemiddeld verbruik (l/100km)   7.9
CO2-emissie   190.0
CO2 bijdrage   
€ 81,69
topsnelheid in km/u   230
0-100 km/h in sec   7.3
max verm. in kW/pk   132 / 180
bij toerental   0
max koppel in Nm   245
bij toerental   2000
cilinderinhoud / cm³   1781
cilinderinhoud in liter   1.8
cilinders en opstel.   L4
kleppen per cilinder   5
turbo J/N   Y
boring   81.0
slag   86.4
versnellingsbak   MAN. 5 VERSN.
aandrijving   VOORWIELAANDRIJVING
remmen voor   GEVENT. SCHIJVEN
remmen achter   SCHIJVEN
bandenmaat voor   205/40 R 17 W
bandenmaat achter   205/40 R 17 W

Afmetingen
leeggewicht (kg)   1053
max. toegelaten gewicht (kg)   1513
wielbasis (mm)   2460
spoorbreedte voor (mm)   1419
spoorbreedte achter (mm)   1408
draaicirkel (m)   10.6
kofferinhoud (L)   267
met neergeklapte achterbank (L)   960
brandstoftankinhoud (L)   45
lengte voertuig (mm)   3977
breedte voertuig (mm)   1698
hoogte voertuig (mm)   1441

6
Oude Slowchats / De Citroën C2 met SC 879 liter kofferinhoud.
« on: February 26, 2007, 07:23:27 pm »


Partnumber   C2 1.4I CARACTERE (2006)
Type   CITR07028
Uitvoering   1.4 I
Aantal deuren   3
Carrosserievorm   hatchback
Brandstof   benzine
Transmissie   handmatig
Aantal versnellingen   5

Kosten
Consumentenprijs   13840
Datum consumentenprijs   01-01-2007
BPM bedrag   2680

Onderhoud en garantie
Grote beurt   30000 km
Carrosseriegarantie   12 jaar

Motor
Vermogen (PK)   73
Vermogen (kW)   54
Maximum koppel   118 Nm
Max. koppel bij   3300 tpm
Aantal cilinders   4, in lijn
Kleppen per cilinder   2
Cilinderinhoud   1360 cc
Boring x slag   75 x 77
Turbo   x

Onderstel
Aandrijving   voor
Wielophanging   voor MacPherson, achter semi-onafhankelijk
Vering   voor schroefveren, achter torsieveren
Bandenmaat   voor 17565TR14, achter 17565TR14
Remmen   voor schijfrem, achter trommelrem

Gewichten en maten
Massa leeg   965 kg
Max. laadvermogen   397 kg
Min. inhoud laadruimte   193 liter
Max. inhoud laadruimte   879 liter
Aanhangergewicht geremd   535 kg
Aanhangergewicht ongeremd   450 kg
Max. dakbelasting   50 kg
Wielbasis   232 cm
Tankinhoud   41 liter

Prestaties
Topsnelheid   169 km/h
Acceleratie 0-100km   12,2 sec.
Verbruik   7,9 (stad), 4,9 (buitenweg) liter/100km
Gecombineerd verbruik   6 liter/100km
Emissienorm   G3

Introductie model   2006
Afmetingen (H x B x D)   147 x 166 x 367 cm

Overige
Standaard uitrusting   anti-corrosie behand
getint glas
ruitenwisser achter
koplampverstelling
mistlampen voor
startblokkering
bumpers in kleur
wieldeksels
stootstrips zijkant
spoiler achter
zij-airbags voor
spiegel l verst
spiegel r verst
digitaal klokje
toerenteller
lcd instrumentpaneel
lichtzoemer
boordcomputer
tunnelconsole
dagteller
dashb kast met klep
make-up spiegel
kaartenvak links
kaartenvak rechts
radiovoorbereiding
speakers
audio systeem
twee airbags voor
centr vergr afstbed
stuur hoogte verst
stuur axiaal verst
stuurbekrachtiging
ramen voor elekt
gordel verst voor
stoelen verst rug
a-bank rug gelijk
hoofdsteunen achter
bekleding stof
abs remsysteem
reservewiel normaal

7
Oude Slowchats / De Bundesautobahn (SC) 862
« on: February 19, 2007, 06:54:29 pm »
De Bundesautobahn 862 (BAB862) loopt vanaf de grens met Frankrijk naar de A5. Deze snelweg kan alleen worden gebruikt voor verkeer dat naar Frankrijk moet. Er zijn geen afritten. Deze snelweg is met zijn 400m lengte, de kortste snelweg van Duitsland.


8
Oude Slowchats / Epson EMP (SC) 821
« on: January 24, 2007, 06:01:00 pm »
Epson EMP-821



1,773.10 €   * Niet-bindende adviesprijs incl. BTW

Perfecte presentatie in scholen en bedrijven

    * XGA-videoprojector met hoge helderheid (2.600 ANSI lumen)
    * 1.900 ANSI lumen in modus voor lage helderheid
    * Ventilator met laag geluidsniveau (tot 30 dB)
    * Lamp met een levensduur van maar liefst 3.000 uren voor langdurige prestaties
    * Geavanceerde LCD-beeldverwerkingstechnologie van Epson
    * Lens met hoge zoomverhouding 1:1,6

Met zijn 2600 ANSI lumen is de Epson EMP-821 desktopvideoprojector ideaal voor trainingen, seminars of lessen in klaslokalen. Naast een hoge helderheid, een ventilator met een laag geluidsniveau en de geavanceerde beeldverwerkingstechnologieën van Epson biedt deze projector nog tal van geweldige functies voor een aangename prijs.
: januari 24, 2007, 05:59:31 pm


Vandaag deze gespot + nog een CLS55 gemist (PMC-001) en de Rs4 avant B5 stond aan school en ik had men cam eens bij maar men mama had haast :P

9
Proefles 45 minuten € 15,-

http://www.rijschool786.nl/

:P

10


USS Virginia (ssn-774) is een de aanvalsonderzeeboot van de Amerikaanse Marine. Het is de naamgever van de Virginia klasse en het tiende schip dat naar de staat Virginia (Officieel: "the Commonwealth of Virginia") is genoemd.

11
Fun stuff / Leuke politieverhalen :)
« on: December 16, 2006, 02:32:22 pm »
Monaro's idee :)

Ik heb eigenlijk nog nooit iets met de politie te maken gehad :) Ja, behalve voor een ongeval van men vader :P

12
Oude Slowchats / SC: Chalet Berg 668
« on: October 31, 2006, 01:08:59 pm »


Omschrijving     Deze goed gebouwde chalet beschikt over een mooie en ruime
woonkamer. Verder beschikt de chalet over 2 slaapkamers,
keuken, woonkamer en douche/wc. De chalet is op een rustig
plekje van de camping gelegen.

Voor meer informatie kunt u bellen met dhr. Eybergen op tel.
nr. 0511-461385
Of kijk op www.bergumermeer.nl

Prijs    € 37.500,00

http://www.marktplaza.nl/Chalet-berg-668-2449554.php

13
Oude Slowchats / De SC 524 Kompressor.
« on: August 29, 2006, 01:59:10 pm »


   
De Duitse tuner Geiger Cars heeft de Corvette C6 voorzien van een compressor. Het resultaat is de SC 524 Kompressor. Die is zelfs nog wat sneller dan de Corvette Z06, de machtigste productie-Corvette ooit.
 
Geiger Cars kan de compressor op elke Corvette C6 bouwen: handgeschakeld of automaat, coupé of carbiolet: het maakt niet uit. Ook kan een geheel nieuw exemplaar met compressor worden besteld of kan een gebruikte C6 worden ingeleverd voor ombouw. De Eaton compressor schroeft de standaard 404 pk van de C6 op naar 524 pk. Het maximale koppel is 637 Nm. De SC 524 Kompressor gaat er in 3,7 seconden mee van 0 naar 100 en haalt een topsnelheid van 325 km/u. Toevallig is dat net 0,2 seconden en 5 km/u sneller dan de Corvette Z06, die met 512 pk ook wat minder vermogen heeft.
Naast de compressor past Geiger de Corvette aan net een nieuw luchtinlaatsysteem, twee sportluchtfilters een roestvrijstalen speciaal spruitstuk en een sportuitlaatsysteem met vier indrukwekkende eindpijpen. De complete ombouw kost 23.371 euro. Wie wat minder wil kan ook alleen kiezen voor de compressor. Dan heeft de Corvette SC 493 Kompressor en kost de ombouw 17.366 euro.
Daarnaast kan het interieur van de C6 geheel naar wens van de klant worden aangepast en zijn verchroomde wielen in de maat 20 inch die 6.999 euro per set kosten. Ook kan het remsysteem worden aangepast op de nieuw verworven kracht van de Corvette Kompressor. Dat kost 3.595 euro.







Haha, deze heet gewoon SC 524 :P  :tong:

Lullen maar :)

14
Oude Slowchats / De Corvette C6 ZO6 met SC 505 pk
« on: August 22, 2006, 07:06:47 pm »


Volgens Chevrolet is de 2006 Corvette ZO6 de snelste Corvette die ooit op de markt is gebracht. Hij moet met ijn 505 pk sterke motor de sprint van 0 tot 100 km/h kunnen afleggen in 3,8 seconden.

De ZO6 is de ultieme Corvette, die nu in het geschiedenisboek van supersportwagens kan worden bijgeschreven als de snelste Corvette die Chevrolet ooit heeft gebouwd. Volgens zijn makers moet hij de sprint van 0-100 km/h kunnen afleggen in 3,8 seconden. Daarbij hoef je niet te schakelen, hij doet het in de eerste versnelling. Daarmee schaart de Corvette ZO6 zich onder de snelste supersportwagens, maar hij kost in Amerika 65.800 dollar en dat is een derde van de prijs die je voor concurrenten op tafel moet leggen.
Voor de ZO6 Corvette zijn gewichtsbesparende materialen toegepast, zoals koolstofvezel, aluminium, titanium en magnesium, zodat het gewicht tot 1421 kg beperkt kon blijven. Dat houd in dat de gewicht/pk-verhouding uitkomt op 2,81 kg/pk.
De nieuwe ZO6 onderscheidt zich op meer punten van de standaard Corvette dan enige andere Z06 in de geschiedenis van Amerika’s sports car # 1.





Ik vind dit wel een dikke bak, spijtig van het vele plastiek :P

Lullen maar :)

15
Luleln maar :)

Pages: [1] 2