October 17, 2018, 03:20:34 am

Author Topic: Bugatti wil vierdeurs  (Read 18666 times)

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Re: Bugatti wil vierdeurs
« Reply #15 on: February 17, 2008, 09:53:15 pm »
Ik weet het niet....het lijkt wel alsof iedereen alleen maar naar de plaatjes kijkt en de tekst niet leest, ik zie iedereen afkeurend doen over die plaatjes, terwijl er duidelijk bijstaat dat het een concept is uit 1993, dat nooit in productie is geweest en dat nooit zal komen.

Het is alleen aangekondigd dat Bugatti vierdeurs wil, er is nog geen beeldmateriaal. Dit was alleen even ter illustratie van hun eerdere plannen, die dus niet zijn doorgegaan.

Zullen we eerst op beeldmateriaal wachten voordat we oordelen? :)
+1

Fiorano

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Ja Jij Ja.
    • View Profile
    • Flikker
« Reply #16 on: February 18, 2008, 08:20:23 pm »
Die lelijke kutbugatti's altijd  :r Al die aandacht verdienen ze niet. De Zonda, Carrera GT, SLR722, die verdienen aandacht  ^O^. Die zijn tenminste mooi.

Shicomm

• BMW M3 Driver
  • Watashi wa Shicomm desu né !
    • View Profile
    • MDforum
« Reply #17 on: February 19, 2008, 11:01:16 pm »
Bugatti bashing... :')

Ik vind het 'geroddel' wel heeeel erg voorbarig ; zullen we eerst maar eens die veyron targa / cabrio afwachten ?
Dat is de eerst volgende en zelfs daar is nog geen beeldmateriaal van..
Hou het leuk voor iedereen , spot eerlijk !
---
Shicomm @ Japan : the 8th Mission  * The mission is ON!

Timen Kraak

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #18 on: February 20, 2008, 11:41:21 am »
Die lelijke kutbugatti's altijd  :r Al die aandacht verdienen ze niet. De Zonda, Carrera GT, SLR722, die verdienen aandacht  ^O^. Die zijn tenminste mooi.

Maar de Bugatti Veyron was wel een mijlpaal wat autotechniek betreft...waarom zou die dan geen aandacht verdienen? :')

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #19 on: February 20, 2008, 01:33:04 pm »

Maar de Bugatti Veyron was wel een mijlpaal wat autotechniek betreft...waarom zou die dan geen aandacht verdienen? :')

+1 Het blijft een gedrocht maar de techniek die in die auto zit is fantastisch. Een eventuele sedan zal ook wel vergelijkbare technische zaken hebben. Helaas is en blijft het een Volkswagen.

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

Luuk

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #20 on: March 12, 2008, 10:28:52 pm »
Marktechnisch gezien een zeer slimme zet van Bugatti.

Paul23

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #21 on: March 20, 2008, 06:26:27 pm »
Die dubbele achteruit kan écht niet :') De hele auto eigenlijk niet, ik vind het maar een lelijk ding :we:

LMV

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
    • M the most powerful letter in the world
« Reply #22 on: March 22, 2008, 05:07:55 pm »
Is er wel vraag naar een 4-deurs bugatti ... Kan me niet voorstellen dat er al iemand heeft gevraagd achter een 1001 pk sterke familiewagen om op vakantie te gaan :d

Jordy Leenders

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • www.JORDYLEENDERS.com
    • View Profile
    • Jordyleenders.com
« Reply #23 on: March 22, 2008, 11:32:15 pm »
Is er wel vraag naar een 4-deurs bugatti ... Kan me niet voorstellen dat er al iemand heeft gevraagd achter een 1001 pk sterke familiewagen om op vakantie te gaan :d

Met trekhaakje :')
WWW.JORDYLEENDERS.COM. Get yours at bighugelabs.com" title="WWW.JORDYLEENDERS.COM

LMV

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
    • M the most powerful letter in the world
« Reply #24 on: March 23, 2008, 09:06:15 am »

Met trekhaakje :')
haha :')

pieliej

• Bentley Continental GTC Driver
  • Paris - Rome - Berlin
    • View Profile
« Reply #25 on: March 23, 2008, 11:40:56 am »
Oh, maar die mensen zijn er wel degelijk. Geloof mij. En welke rich-bastard gaat met de auto op vakantie? ;)

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
« Reply #26 on: March 23, 2008, 04:04:53 pm »
Ik ben de enige die het concept, de EB112/EB118 supermooi vind volgens mij :P Zeker de kont, de voorruit is wel echt te groot en de neus mag wel wat groter. Enfin, ik ben benieuwd of het iets boeiends wordt, in plaats van dat VAG met één-of-andere populistische kar komt die iedereen moet aanspreken en waarvan ze er net zo veel van gaan verkopen als van de Conti FS, zo'n goedkope VAG-pot-nat zeg maar :r

Timen Kraak

• View Profile
« Reply #27 on: March 23, 2008, 04:53:01 pm »
Ik ben de enige die het concept, de EB112/EB118 supermooi vind volgens mij :P Zeker de kont, de voorruit is wel echt te groot en de neus mag wel wat groter. Enfin, ik ben benieuwd of het iets boeiends wordt, in plaats van dat VAG met één-of-andere populistische kar komt die iedereen moet aanspreken en waarvan ze er net zo veel van gaan verkopen als van de Conti FS, zo'n goedkope VAG-pot-nat zeg maar :r

Ik vind alleen de achterkant wel mooi, de rest niet echt. Maarja, je moet het ook in z'n tijd zien, het is wel 15 jaar geleden, zeg maar. :P

Maar ik hoop dat ze met iets moois komen, volgens mij kunnen ze het wel. :Y

deora

• BMW M3 Driver
  • There's is no substitute for cubic inches
    • View Profile
« Reply #28 on: March 23, 2008, 07:21:45 pm »
Waar zit iedereen zo te zeuren op Bugatti? Ze hebben een geweldig stukje techniek gebouwd. Wat waarschijnlijk nooit weer word overtroffen. Maar ik ga met Appeltje mee ik heb de EB112/118 ook altijd mooi gevonden.
Denken ist noch nicht wissen, und wissen ist kein weisheit.

Timen Kraak

• View Profile
« Reply #29 on: March 26, 2008, 12:20:28 pm »
“Geen Bentley Arnage W16”

Franz-Josef Paefgen verdeelt zijn aandacht tussen Bentley en Bugatti. Op de Autosalon van Genève spraken we hem even en vroegen hem naar het spannendste gerucht van de afgelopen tijd: komt de Bugatti W16 in de Bentley Arnage? Daarop was het antwoord een welluidend ‘nee‘. Waarmee meteen de roddel wordt gevoed dat Bugatti zélf bezig is met een vierdeurs limousine.

Het verhaal dat Bentley zich op termijn ook gaan bezondigen aan dieselmotoren, duikt ook telkens weer op. Nu Audi de V12 TDI klaar heeft, lijkt er een Bentley-waardige zelfontbrander klaar te liggen. Paefgen zegt in elk geval geen ‘nee‘. “Een besluit over een Bentley met dieselmotor is nog niet genomen,” is zijn officiële lezing. Maar door de immer toenemende milieudruk, moet het vreemd lopen, als deze techniek aan de deur van Bentley voorbij gaat.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En weer meer geruchten. :P